päivän :)

Back to häröily O

Ihanan rentouttava viikonloppu mökillä, haravoiden ja saunoen.
Eilinen ilta ihanan miehen kanssa telkkaria tuijotellen...*plur*

Weekendin Merimaailma tärskyt sekä hubaisa illanvietto ihanien immeisten kanssa *pepsodent*.

Jokupa tuossa juuri muistutti että kahden viikon päästä on viikon pituinen syysloma.

[q]mayah, 2.10.2006 09:29:
Rmtn (joo, just se sama kaveri http://klubitus.org/profiili.php?nimi=rmtn) laitto mut ignoreen, ku sanoin sille, et mun mielestä se on aika lapsellinen kun sotkee mut illu-keskusteluun jossa mulla ei oo osaa eikä arpaa ja et en oo "muija" sille enkä kenellekään muullekaan ja et mun "menkkaitkemiset" (:D) ei kuulu sille
[/q]

Tästä sai kyllä päivän naurut...

Mut joo, viikonloppu oli taas megakiva, ystävät oli megakivoja ja erityisesti sellainen yks tyttö oli megakiva *sydän*

Syysloma

kävin heti aamusta urheilemassa, hain hyvää kahvia ja söin pitkästä aikaa aamupalan ihan rauhassa*hihu*
olosuhteet huomioon ottaen oikein mukava olo tällä hetkellä.

Kuorin mandariinin äsken ja tuli ihan joulun tuoksu. Vois vielä impata kardemummaa, niin menis pasmat ihan sekaisin. *sydän*

Löysin yhden mp3 dvd:n jonka polti muutama vuos sit ja olin lähes unohtanut sen olemassa olon. Aivan loistavia biisejä ja settei täällä, ongelmana on se, että ei tiedä mitä kuuntelis =D

Tänään on niin säkkipäivä. *hyper* ;)

Sain nukkuu pitkään ku on vapaapäivä, eikä oo sovittu mitään tehtäviä, joten voin vaan olla koneella, käydä lenkillä ja kattoo telkkaria KOKO päivän!

Vapaapäivä, ja huomenna kans..

Eilinen ukkonen & oltiin just saatu laitettuu parveke syyskuntoon
Tänään broidin uudet kujeet
Aamupuuro subin bb sivuja selailessa

Mut paras tänä aamuna vaavi käänty kaheksi tunniksi oikee päin
Voi sitä riemuu kun tunsin potkuja kyljissä
Vaikka se käänty nyt uudelleen perätilaan niin nyt tiiän et sillä on viellä tilaa kääntyy oikeepäin ennen synnytystä
Vaavi painaa jo 1.800kg
& ehkis pieni ilonaihe mun paino koko raskauden aikana on noussu vain 2kg

kuulin niin mureebassoisen rumpubassobiisin että huhhuhuh. kylmät väreet meni pitkin selkää.

miten voikaan suolatikut maistuu niin törkeen hyviltä??? Oon ihan hurmokses niihin nyt*plur*

[q]Mar6, 29.6.2008 12:22:
Heräsin, luin mailit ja tajusin että mulla onkin vielä 2 päivää lomaa vaikka muistelin et se loppuu huomen!!! :DD
[/q]

heh, toi oliskin upeeta tänään rokit? :D

ostin entwinen uusimman levyn! jee! *jiihaa**sydän* hitto vieköön että on hyvä levy.
ostin myös elmolle haitarimestarit-levyn. :D voisinpa nähä sen ilmeen kun se avaa yllätyspakettinsa. :D
postipoika oli jättänyt mulle taas paketinhakupyynnön ja lisännyt hymynaaman korttiin. :D
hauska päivä takana ja illalla vielä keilaamaan. :)

[q]UnityF, 2.10.2006 12:08:
Mut paras tänä aamuna vaavi käänty kaheksi tunniksi oikee päin
Voi sitä riemuu kun tunsin potkuja kyljissä
Vaikka se käänty nyt uudelleen perätilaan niin nyt tiiän et sillä on viellä tilaa kääntyy oikeepäin ennen synnytystä
[/q]

Millon sul on laskettu aika?

Hyvin mennyt työhaastattelu takana, nyt ei voi muuta kuin odottaa.

[q]Late, 24.9.2006 16:39:
Nebula oli vähän päivittänyt kuvatilaa. 1g palvelussa onlikin tänään 2 gigan sijasta 5 gigaa tilaa.
[/q]

huomasin tänään että tilaa onkin yhtäkkiä 7 gigaa, ei paha. :b

- opin neulomaan sukan
- lauantaina olin lankakaupassa ja kulta (*joo*) oli mukana!

- hyvä fiilis, keskiviikkona vapaapäivä

O