päivän :)

Back to häröily O

[q]a-j, 30.8.2006 12:34:
illalla lutakkoon kattoo PMMP:tä!
[/q]

[size=15] pmmp oli niiiiiiiin !!!

[/size]

[q]Miinapiina, 9.8.2008 22:26:
liukkarista
[/q]

[q]wiwi, 5.8.2009 12:47:

Menkää, ihmiset, metsään! Kohta mummot on jo vieneet kaiken mitä vietävissä on.

Tän päivän :) : ensimmäinen chili-palko on ilmaantunut! Jee, nyt vaan odottelemaan että mut tulee perässä. Jännää!
[/q]

Voiksää wiwi kannustaa tota mun ukkoakin marjastamaan/sienestämään? :D Ite haluisin metsään, mut yksin ei kyl viitti.

Ja chilit<3 Meillä on kotona 2-metrinen chilipuu*hihu* Muutoin vihreitä, mut yhden ainoan megamegatulisen punaisen chilin se teki :DD

Löysin hyvää musiikkia :) Mitäköhän helmiä sitä voisikaan löytää jos olisi enemmän aikaa ja järjestäytyneemmät keinot..

[q]Freja, 31.8.2006 11:13:
Joku vois ensin vaikka teloo mun käden tai jalan, et saisin saikkua, et voisin lähteä
[/q]
*pesismailaheilauttel* :D

<3 yks pieni punatukkainen tyttö ^_^

[q]Freja, 31.8.2006 11:00:
---
yaya, 31.8.2006 10:54:
Vihdoinkin pääsee Pohjanmaan lakeuksille.

---

Mäki haluun
[/q]

Ootteks kaikki tääl häjyjä?

[q]a-j, 31.8.2006 01:01:

[size=15] pmmp oli niiiiiiiin !!!

[/size]
[/q]

Oo, kyllä vain! Oli huippua

[q]Freja, 31.8.2006 11:20:
---
Cjet, 31.8.2006 11:17:
Ootteks kaikki tääl häjyjä?

---

ja ylpee siitä, prkl!
[/q]

Meitsi on varmaa sit joku Semihäjy just, ku oon vaa puoliks..

Palkka tuli... :)

Hitto mä oon ollu tänään nii-in hyväs vedos duunissa, että jokaisen tunnin jälkeen tekis vaa mieli pomppia!*aplodit* Ja asiakkaatkin ollu todella tyytyväisiä ja tiimityöskentely on toiminut enemmän kuin vaivatta*sydän*. Näin sen pitää just mennä!

Löysin jonku ihme netskuradiokanavan ja sieltähä tulee hjuvaa muusikaa!

[q]Steven Hoaks, 31.8.2006 15:10:
NetAnttilan laskutuspalvelu:

Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.

Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti Kerrotko osoittees.

Minä: Kappas loistavaa Osoite on StevenHoaks@clubsolstice.org

Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj

Minä: Öööö joo ole

Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*

Minä: Oookoo lähetäppä... Moikka

Tyttö: Moikka
[/q]

Toi oli aika paha

lähetään kaupungille kullan ja Adan kanssa

[q]Steven Hoaks, 31.8.2006 15:10:
NetAnttilan laskutuspalvelu:

Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.

Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti Kerrotko osoittees.

Minä: Kappas loistavaa Osoite on StevenHoaks@clubsolstice.org

Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj

Minä: Öööö joo ole

Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*

Minä: Oookoo lähetäppä... Moikka

Tyttö: Moikka
[/q]

Stefu oot FEIMI!!!!111 :D

ihana elmo. :) miten se osaakin lähettää mulle jotain piristävää viestiä just sillon ku sitä eniten kaipaan. :)

apuaaaa! mua jännittää ihan kauheasti. just tuli soitto, että tänään illalla.

Lailai, nyt on ajokortti

[q]Fyraett, 31.8.2006 17:14:
---
Foxmagon, 31.8.2006 17:12:
Lailai, nyt on ajokortti

---

Onneks olkoo! onks se sellanen oikee vai ekan vaiheen kortti?

Mun pitäs suorittaa asap pimeenajo nii saisin sen kunnon kortin!
[/q]

Se on semmonen paperilappunen vielä. Kolmen viikon päästä saan hakea muovilappusen. Sitten odotellaankin kevääseen asti että pääsee ajelemaan pimeät sun muut

Taas tuli yksi vuosi plakkariin lisää... melkein kauhistuttaa tämmöinen ku jok avuosi tulee vuosi lisää ja nytten vielä lisää että sinkkunakin tässä on.. kummallista..

mutta nyt sitten huomenna taidankin mennä baariin ja katsoa ja nauttia omien henk.koht bileitten kanssa pikkusynttäreitä..*jiihaa*

O