päivän :)

Back to häröily O

Enää kaks iltavuoroo ja sit alkaa 5 päivän vapaa, johon sisältyy viikonloppu hanin kanssa siten että ollaan molemmat vapaalla!
Ja sit saa laitettuu nelipistevyöt autoon. *sydän*

Pääsen töistä jo puol kaks ja sitten lähdetäänkin huonekaluostoksille

Toisesta topicista lainattua...

[q]astaroth, 4.6.2004 17:06:
---
psysex:
viime juhannuksena kuunnellut 5 kertaa peräkkäin hanna ekolan VIELÄKÖ ON VILLIHEVOSIA.aloin voimaan pahoin ja niin moni muukin..tänä juhannuksena uudestaa!*hih*

---

Mä lauloin ton viimeksi laivan karaokessa ja breikkasin samalla...*pahis*
[/q]

Tästä tuli ehdottomasti tän päivän

Mä voin nii-iin hyvin kuvitella antin tuhannen päissään laivan karaokessa tekemässä esitystään. Toi ois ehdottomasti pitäny saada videolle.

Mulle tulee viikonloppuna pikkupupu!

sain maksettua vuokratakuun joten nyt vaan odottelemaan että sais avaimet uuteen kotiin*pepsodent* ainii ja en oo polttanut kolmeen päivään yhtäkään tupakkaa*iloinen*

Mun uus pleikkari peli on ihan paras... kannatti ostaa...

Päivän :D
A soittaa keskiviikko iltana kymmenen tienoilla esimiehelleen (myöh. B). Puhelu päättyy lyhyeen, sillä A on sikäli päihtyneessä tilassa, ettei B saa hänen puheestaan selvää..
Torstai-aamuna A (ilmeisesti edellisestä illasta suuria osia unohtaneena) lähettää B:lle tekstiviestin, jossa kertoo viettäneensä rajusta oksennustaudista johtuen koko yön pää vessanpöntössä..
B suoriutuu työpaikalle A:n kodin kautta käydäkseen antamassa A:lle ystävällisen neuvon; "jos aiot olla krapulan takia poissa töistä, varmista nyt ainakin, etten minä tiedä sinun olleen humalassa"...

Kerrankin jaksoi iltavuoro -päivänä nousta aikaisin ja käydä lenkillä
Töölönlahti *sydän*

[q]maria*, 30.8.2006 14:44:
Huomenna Kiinaan!!!
[/q]

Mahtavaa reissua!!! kateeks käy

vitut lätkästä ku ei Suomi koskaan voita, tän takia vois jo tuntee pientä kansallisylpeyttä:

http://www.djorkidea.com/2008/05/metaverse-remixes/

HYVÄ TAPSA!

-M

Työharjottelu loppu *aplodit**hih*
ja loma voi alkaa, eiku lentoon huomen!

[q]Nexus__69, 30.8.2006 21:40:
ftw onni ja joanna!? onnee ihan hirveesti!

(käsitin et yhessä muutatte)
[/q]

Ja sit meille tulee poika

Sain duunin \o/*jiihaa*

...Saa kyllä nähä miten pärjään 12 tunnin työvuoroista :o

[q]onni3mk, 30.8.2006 21:43:
---
Nexus__69, 30.8.2006 21:40:
ftw onni ja joanna!? onnee ihan hirveesti!

(käsitin et yhessä muutatte)

---

Ja sit meille tulee poika
[/q]

Onnittelut

Huomenna Kiinaan!!!

Sain muuten ekaa kertaa vuoteen maksettua palkasta kaikki mun velat ja laskut, ja viel jäi käyttörahaa loppukuuks ihan kivasti. Nyt jos eläis ihmisiks niin ens kuussa asiat ois paremmin.

kohta hotellin aamiaiselle.

Vika kesätyöpäivä!

Ja sain tänään VIHDOINKIN mun WH viisumin!!!!!!!!!!!!

*nauru**jiihaa**hihu*

nyt mä voin vihdoinkin ruveta pakkailemaan ja sanoa kavereille
että oon oikeesti lähdössä!

LOISTAVAA!*plur*

Tänään suokki :D

[q]pirpeli, 31.8.2006 08:04:

Mulla sama juttu. Tai siis jo 279 lasketaan riittäväksi(ei kai) loppukuun (tai siis ens kuun..), mutta kerrankin JÄI jotain :D Kai tuon saa riittämään jos säästeliäästi elää...Paitsi tekis mieli se Housenation- lippu kyllä ostaa....
[/q]

Ainut mikä vähä pelottaa, nii ku on mun vahvistin huollossa.. ei tiedä yhtää paljo se tulee maksaa.. kuulema yli 100euroo..

O