päivän :)
[q]sune, 9.6.2006 21:28:
---
sapeli, 9.6.2006 21:11:
---
sune, 9.6.2006 14:25:
Päivän hyvä työ. Punaselleristille joka kuukaus 10e suoravelotuksena
---
Mä mietin tätä pitkään ja hartaasti, mikä ihme on "puna-selleristi"?
---
ensin mua ärsytti,nyt mua naurattaa, kato miten muokkasin sitä
[/q]
Juu ei ollu tarkotus ärsyttää, tää on vähän samaa sarjaa ku liki-eeppinen legenda biologianopettajasta joka näki kyltin jossa kehotettiin varomaan "päätyräystäitä", ja kyseinen henkilö sitten tutki kirjat läpi etsien millainen tämä erikoinen "päätyräys-täi" oikein on.
Moon kännissä!
Dyykkasin aamulla meidän roskiksilta valkosen yöpöydän ja ta-DAA! Nyt mulla on i-has-tut-ta-va vaaleanpunainen, uutuuttaan kiiltävä yöpöytä Ja lisäks siivosin just että Marilla ois kiva tulla kotiin
(Täällä meinas pelottaa iltasin kun perässä hiihteli kaikenkokosia karvapalloja *pökr* Ei siis pelkästään kissoja *nauru*)
Olin jo hetken ihmetelly, jotta missä meiän pihan kaikki puput ja oravat oikein luuraa. Parhaimmillaan oon nähny 2 pupua ja 2-3 oravaattoria hengailemassa pihamaalla. Olin tänään lähdössä kaupungille ja just kun pääsin ovesta ulos, niin näin [size=20]3 pupua[/size] loikkimassa täpöä pitkin pihaa. Eiku takas sisälle hakemaan kamera. Nyt on melkeen kuvaa 200 pupuista.
*sydän* *sydän*
*sydän*
[size=6]Paitsi että yhdeltä pupulta taisi puuttua toinen silmä. =/[/size]
kaverit
viikonloppu vapaa alko *sydän*
[q]Amma, 9.6.2006 22:55:
Olin jo hetken ihmetelly, jotta missä meiän pihan kaikki puput ja oravat oikein luuraa. Parhaimmillaan oon nähny 2 pupua ja 2-3 oravaattoria hengailemassa pihamaalla. Olin tänään lähdössä kaupungille ja just kun pääsin ovesta ulos, niin näin [size=20]3 pupua[/size] loikkimassa täpöä pitkin pihaa. Eiku takas sisälle hakemaan kamera. Nyt on melkeen kuvaa 200 pupuista.
*sydän* *sydän*
*sydän*
[size=6]Paitsi että yhdeltä pupulta taisi puuttua toinen silmä. =/[/size]
[/q]
hyi :(
mut mein pihal on kans monenmonta pientä pupua joka aamu ja ilta. ne on ihkuliineja.
Hyvän tuntuinen, pyöreä, hivenen karvasmantelinen, hapahko mutta hedälmäinen, kuplivalla tavalla bouncy, muutenkin erittäin svengaava D&B ;)
Korjaus äskeiseen lukemaan; pupuilla taitaa olla illan päätteeksi kokoontumisloikinnat, koska bongasin äsken pihalta [size=20]8 pupua![/size] Niitä loikki oikeelta ja vasemmalta. Siistii.
*pupu**pupu**pupu**pupu**pupu* + 3
[size=4]Terveisiä vaan sinne kaakkoiskulmalle, jossa väitetään tän paikan olevan pelkkää betonia ja asfalttia... Asia ei voine olla niin, jos puputkin täällä viihtyy.[/size]
vanha kaveri bongattu galtsusta <3.
[q]Amma, 10.6.2006 00:07:
Korjaus äskeiseen lukemaan; pupuilla taitaa olla illan päätteeksi kokoontumisloikinnat, koska bongasin äsken pihalta [size=20]8 pupua![/size] Niitä loikki oikeelta ja vasemmalta. Siistii.
*pupu**pupu**pupu**pupu**pupu* + 3
[size=4]Terveisiä vaan sinne kaakkoiskulmalle, jossa väitetään tän paikan olevan pelkkää betonia ja asfalttia... Asia ei voine olla niin, jos puputkin täällä viihtyy.[/size]
[/q]
Tiedossa niin kiva ilta...
Tää sää heti aamusta.. *sydän*
Bissee, jazzii ja hyvää seuraa (eli oon yksin)! Pian firman juhliin kuvaajapojaksi nautiskelemaan bäkkärin antimista. I love my job *sydän*
Täydellinen terassi ilma tänään*hih*
[q]sapeli, 10.6.2006 13:19:
Nyt olen käynyt Vantaankoskella
[/q]
Eilinen ilta
Tänään kullan kanssa valtaamaan katuja kunha toi ekana vai herää
[q]alphamagic, 10.6.2006 13:26:
Tiedossa niin kiva ilta...
[/q]
Toooodelllakin!!!
Jaksoin juosta 2 tuntia!
[q]Jusna666, 10.6.2006 13:29: