päivän :)

Back to häröily O

[q]Takyon, 24.3.2010 23:54:
Tuli sähkölasku ja nimenomaan tasauslasku jossa loppusumman kohdalla on pelkkiä tähtiä ja laskelmista selviää et se summa on -10e :D
[/q]
Noi on kyl mukavia yllareita! Kun asuin viela yksin ja sahko ei kuulunut vuokraan, mulle tuli tasauslaskut aina miinusmerkkisina. Ja kerran oli jaapaissani maksanut vahingossa laskun monta kertaa niin ei tarttenu moneen kuukauteen maksaa. Haha.

Mitakohan nappulaa oon painanu ku naist nappaimista tulee kaikki merkit ihan vaarin, argh.

Tuli sähkölasku ja nimenomaan tasauslasku jossa loppusumman kohdalla on pelkkiä tähtiä ja laskelmista selviää et se summa on -10e :D

tosi kiva vkl. tuli ehdittyä tehdä vaikka mitä ja käytyä vaikka missä. Onneks viimeyönä sain kans nukuttuu hyvin, ni ei väsytä niin paljoa, kun mitä ois voinu.

[q]Janisa, 11.6.2010 16:38:
Äsken kotiin ajaessani mua vastaan ajoi bussi, jonka (etu)valotaulussa luki normaalien numeroiden esim. 56, 731 tms. sijaan Hyvää kesää!!
Aika kiva fiilis tuli!
[/q]

Tampereella linjalta pois olevat bussit toivottaa usein, että "Sommoro" tms. Mun mielestä vois enemmänkin käyttää tommosia.

AURINKO

Viikon loma!

Viikon päästä soveltuvuustesti uuteen duunipaikkaan minkä niiiiiiiiiiiin haluan, jos ne läpäsen ni meitsi saa ottaa loparit täältä YT-paskasta Ih!

Valintakokeet ohi, huh mitä ihmispaskaa, oon kyl niin huono markkinoimaan itteeni :D
...mut se oli siin ja nyt katotaan mitä tykkäsivät, olin aivan _täysin_ oma itteni
Nyt sit iltaa ootellessa, tyttiksen ja sen työkavereiden kanssa porin villiin tiistai yöhön, ei voi mennä pieleen x)

The sunshine makes me smile :) ja vapari kans

Lähden ens kesänä luultavasti kaverin kans Maltalle *hihu**jiihaa*

Uus puhelin oli aika toivottu

Kaveri lähetti NIIN hyvän biisin, oon ollu pelkkää yhtä hymyä ku oon kuunnellu sitä.

Uu, postiluukusta kolahti tänään kutsu Tampereelle pääsykokeisiin. Nyt ois viikon sisään kolmet kokeet, saa nähä miten pää kestää.

[q]Jone, 13.6.2008 10:10:
Kiitoksia kaikille liekityksestä![/q]

Pakko kans komppaa muita. En noista longboardeista enkä niihin liittyvästä toiminnasta tiedä hevon helvettiäkään, mut on kyllä perhana niin siisti lauta et tollasen ottais mielellään kateltavaks kotio.

Aaahh lakki varmistu lopullisesti puolisen tuntia sit. Täytyy sanoa että on aika helvetin hyvä fiilis :)

Sain töitä :)

Helmi keli ulkona!

Tänään viel lätkää, kaljaa ja Buzzia tyttöjen kans :)

Aurinko <3

Vittu, klubitus! Ihan timanttia touhua täällä :D

[q]Taika, 22.1.2008 14:01:
niin ja foo fighters tulee provinssiin!*hihu*
tänä vuonna olisi siis lähes pakko päästä kesäkuussa Seinäjoelle, oli rahaa tai ei.
[/q]

No todellakin. Vihaan festarielämää, mut Foo Fightersin takia oon valmis sopeutumaan :)

Jeah, sain vihdoinki varattua ajan dermatologilta ku täs ollaan kohta kaks vuotta kituuteltu.

Jajaja perjantaina alkaa kymmenen päivän loma!

O