päivän :)
Duuni tj 2 Tai oikeestaan enää reilu 10 h! Sit muutaman viikon loma, reppu selkään ja hit the road again!
Sinkkuluukusta kopioitua:
[q]zeuzz, 24.4.2006 15:51:
ääh!
kaikki hyvät on jo varattuja ja loput käyttää pirii :(
[/q]
Hoho :D
[q]Late, 22.4.2010 22:17:
---
Amma, 22.4.2010 18:04:
- Eipä tarvinnut maksaa junamatkasta kotiinpäin mitään, koska ensin kortinlukulaite sanoi: "Muistipuskuri täysi!" ja sen jälkeen: "Suljettu". Harmi!
Go VR, go VR.
---
WAT!? Ootko sä ihan oikesti kulkenut jollain muulla kuin jerryllä?
[/q]
:DDD
Kyl mä ehkä noin kerran neljässä kuukaudessa kokeilen VR:n toimivuutta. Ja yleensä vähintään yhteen suuntaan (niistä kahdesta) juna on esim. myöhässä. Nyt oli _kiire_ virastoon ytimeen, enkä hyvin todennäkösesti ois ollu siellä Yerryllä neljän ruuhkassa ennen sulkemista, joten otin riskin ja kokeilin VR:ää. ;)
Musta tuntui pahalta. Vitutti ja harmitti.
En edes muista kauanko on aikaa siitä, kun viimeksi olin pahalla päällä.
Ah kuinka hyvältä tuntuu kun tuntuu edes joltain.
[q]Amma, 24.4.2009 19:31:
[color=red]2la:n kulmakarvat, jotka aiheuttaa ilmasta viinaa ja kiitettävää humaltumista. x)[/color]
[/q]
Aamua kohti se alkaa näyttää:
[q]RiD, 9.10.2007 12:50:
muutan 3 nuoren naisen kanssa samaan soluun
[/q]
Otan osaa :'( Toi on joskus koettu, ja oli ihan helvettiä. Ja meillä oli sentään vessa, suihku ja meikkauskampaustila erikseen.
ihana ihminen jolle voi tekstata töistä jos on vähä alavireinen olo tai jotain. :)
[q]Amma, 22.4.2010 18:04:
- Eipä tarvinnut maksaa junamatkasta kotiinpäin mitään, koska ensin kortinlukulaite sanoi: "Muistipuskuri täysi!" ja sen jälkeen: "Suljettu". Harmi!
Go VR, go VR.
[/q]
WAT!? Ootko sä ihan oikesti kulkenut jollain muulla kuin jerryllä?
[q]John, 9.8.2006 19:20:
- Tulin vanhempien luo ja vastassa oli uusi koiranpentu!*hihu*
- Saariston rauha (jossa ei edes mobiililiittymäni toimi :D)
- 4 päivän vapaa
- Siskon ja sen miehen uusi talo
- Siskojen lapset
[/q]
ja heti jätkä klubbarissa x)
Tuntuu melkein, että oon saanu tänään jtn aikaseks...
Logon suunnittelutenttauspalaveri [x]
Pari uutta "sportti t-paitaa" [x]
Hardbour-lippu [x]
Raveisland-lippu [x]
ALV-rekisteröityminen [x]
Salli-satulatuolin haku postista [x]
- Kyllähän se ihan kivalta tuntuu, mieltä lämmittää koleanakin pvänä ja saa hymyilemään, kun yksi valokuvaajaidoleistani kehui mun ottamia kuvia. Taisipa myös kysyä, miksei ole aiemmin tiennyt mun kuvaavan. Vastaus lienee niinkin yksinkertainen kuin että enpä oo pahemmin julkassu kuviani. Miksi? Koska en uskalla... :P
[size=4](Isot pahat pojat, you know.... ;)[/size]
- Tuulan kirjanpitoveroapupalvelu 24/7. [size=4](Joo mä tiedän, että lasku tulee perässä....)[/size]
Go VR, go VR.
- Illalla ois vielä ohjelmassa kahden kauniin miehen ShoWhat - Osku Heiskanen ja Jarkko Valtee - ravintolassa Kaksi kanaa. *sydän*
Kaveri oli saanu muutama tunti sitten poika-vauvan*plur*
Mutsi tulee tänään Helsinkiin.
..voihan vitjat
Ihanan normaali olo :)
[q]Reivaaja, 20.11.2009 05:04:
HAHAHAHAHAHAHAHA
http://aliisal.vuodatus.net/blog/833131
[/q]
Mikä sua tarkalleen tässä niin paljon huvitti? Ei auennut vitsi mulle.
[q]mayah, 31.1.2007 07:00:
Vaikka heräsinkin jo ihan tyhmään aikaan, niin olenpahan saanut aikaiseksi. Aamupala on syöty, meikit on naamassa ja olen ehtinyt siivoamaan. Tiskasin kaikki astiat ja siivosin kaksineliöisen keittiöni :) Nyt se on taas kuin uusi. Vielä vaihdan tästä lakanat ja pyyhkäisen pölyt, niin töitten jälkeen ei olekaan muuta hommaa kuin imurointi :)
[/q]
Siis tää on kirjoitettu 0700. Mulle satasella samaa mitä tää tyttö on saanut! :D
Omat hymynaiheet ovat (myös) puhtaana kiiltelevä kämppä ja opinnäytetyön uusi alku. Kyllä tää tästä vielä. :) Ootte ihania kaikki <3
I feel happy.
*sydän*
[q]Takyon, 21.4.2010 13:37:
...siis tietenki me harrastettiin villiä seksiä pirssin takapenkillä ja ne 20+ muuta kuskia kannusti vieressä
[/q]
Mä niiiin arvasin tän! Parasta toki toi muiden kuskien kannustus. :D Tiksissä(?) voi tapahtua mitä vaan. :P
[q]Takyon, 21.4.2010 13:37:
---
Amma, 21.4.2010 13:28:
---
Takyon, 21.4.2010 13:19:
"Moi, saisko sulle tarjota hiukan energiaa?"
- Tyttö Red Bull vaatteissa kun istun tylsistyneenä odottamassa asiakkaita
---
Ja mitäs sitte tapahtui...?
---
Mä sain tölkillisen Red Bullia.. No eikai nyt sentään, siis tietenki me harrastettiin villiä seksiä pirssin takapenkillä ja ne 20+ muuta kuskia kannusti vieressä
[size=5]eiku o_O[/size]
[/q]
Hyi, miten sä oot voinu! Saat vielä tyttöpöpöjä!
Pelimieshän olis todennu et "Toki, jos mä saan ton tölkkitelineen kaupan päälle".
"Moi, saisko sulle tarjota hiukan energiaa?"
- Tyttö Red Bull vaatteissa kun istun tylsistyneenä odottamassa asiakkaita