päivän :)

Back to häröily O

[q]Ergilion, 28.4.2010 22:32:
---
pululu, 28.4.2010 22:31:
Synttäri-mokkapalat, -sali, -sauna ja -jäde

---

Etkös sä just eilen vetäny mokkapalaöverit?
[/q]

Mä tein nuo mokkikset täksi päiväksi töihin, mutta niitä nyt sitten on mussutettu pitkin päivää. Hyviähän ne on, kun tietää rajansa:)

[q]pululu, 28.4.2010 22:31:
[/q]

Etkös sä just eilen vetäny mokkapalaöverit?

[q]DJ Rx, 27.4.2010 21:54:
---
Iphonella kuvaa ja videota jos siel saa ylipäätään kuvata
[/q]

Laitatko jakoon johonkin jos saa kuvata? *anovakatsepliiiis*

Siskolikka oli kunnon pissiskännissä ja kuulin hyviä uutisia eräältä taholta!

Broidi sai ens kesäks duunii!!!! JES! Vieläku nää omat duunihommat sais sellaseen kuosiin et ei tarvis arpoo ni aika jees!

Näyttää myös siltä että mulla on sittenkin hiuksen hieno mahdollisuus valmistua tänä keväänä medianomiks, ONT alkaa näyttää oikeasti aivan perkeleen hyvältä

Muutenkin kaikki menny ihan vitun putkeen viimeiset puoltoista viikkoa, viidun jees!

Ai niin ja vloppuna puolaan keikalle

[q]Annakins, 28.4.2010 14:51:
Siirryn Lähi-itään pelastamaan Lähi-itää.
[/q]
Tsemppiä!

Mulla on sellainen fiilis, että tästä tulee hauska päivä. :)

[q]Annakins, 28.4.2010 13:58:
Vihdoin tärppäs! Se ois sitte muutto edessä syksyllä ^__^
[/q]
Mitämitämitä? Kerro heti! Ei tällasia summittaisia uutisointeja, kele. Kansa vaatii lisätietoja!

[q]Annakins, 28.4.2010 13:58:
Vihdoin tärppäs! Se ois sitte muutto edessä syksyllä ^__^
[/q]

Whaaaaat? Onnea!!! Minne?

Duunissa oli taas jonkun henkilökohtaisen arvioinnin aika. Esimiehet oli jo paikalla palaverihuoneessa, johon tullessani toinen niistä kommentoi: "Jahas, ristiinnaulitseminen voi alkaa". Pakko oli heittää takasin, että "Toihan viittaa siihen, että te pidätte mua Messiaana".

[q]J Raninen, 28.4.2010 13:58:
Duunissa oli taas jonkun henkilökohtaisen arvioinnin aika. Esimiehet oli jo paikalla palaverihuoneessa, johon tullessani toinen niistä kommentoi: "Jahas, ristiinnaulitseminen voi alkaa". Pakko oli heittää takasin, että "Toihan viittaa siihen, että te pidätte mua Messiaana".
[/q]

Tai sitten olit esim. toinen niistä rikollisista jotka hengaili Jeesuksen viereisillä risteillä? Barabbas ja joku

Jee, mun paitapalautus Yhdysvaltoihin on päässyt turvallisesti perille, eli sieltä lähtee uusi, paremmankokoinen paita - toivottavasti päätyy ehjänä perille tällä kertaa.

Bongasin tänään metsäjänis pariskunnan, parhaimmillaan kävivät metrin päässä

Onnellisuus ja ilo. *sydän*

[q]DJ Rx
[/q]
Tuli mieleen tämä:

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135247752704.gif

Sain uuden työpaikan, uuden kodin ja uuden miehen *sydän*
Elämä hymyilee

[q]DJ Rx, 27.4.2010 17:27:
Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.
[/q]

Mä oon vähän kateellinen, ite oon kans "aina" halunnu päästä kattomaan noita mestoja.
Meinaatko ottaa kameran mukaan?
Saattaa olla henkisesti raskasta, mutta varmasti sen arvoista :)

Oma päivän :)
Aivan ihana päivä, sisällä ollaan kykitty kun juniorit on kipeenä, mutta voi kuinka ihania ja hellyyttäviä voikaan tenavat olla *sydän* Parhautta *sydän*

[q]kinderi, 27.4.2010 21:36:
---
DJ Rx, 27.4.2010 17:27:
Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.

---

Mä oon vähän kateellinen, ite oon kans "aina" halunnu päästä kattomaan noita mestoja.
Meinaatko ottaa kameran mukaan?
Saattaa olla henkisesti raskasta, mutta varmasti sen arvoista :)

Oma päivän :)
Aivan ihana päivä, sisällä ollaan kykitty kun juniorit on kipeenä, mutta voi kuinka ihania ja hellyyttäviä voikaan tenavat olla *sydän* Parhautta *sydän*
[/q]

Sain just tietää et rundin ohella mulle on järkätty aivan uskomatonta ohjelmaa! Pääsen käymään puolan suurimmalla keskitysleirillä! helvetin vakava aihe ja varmasti todella masentava kokemus, mut mä oon jo 15 vuotiaasta asti halunnu käydä keskitysleirillä, vielä ku niitä on. Minä tykkään.

http://www.majdanek.pl/

O