päivän :)

Back to häröily O

Ai niin, ja saan myös tänään uudenlaisen lookin hiuksiin!!

Olipas taas ihana herätä ton mun rakkaan viekusta!! *sydän*

[q]UnityF, 29.11.2006 17:51:
KOTONA OLLAAN

25.11.06 klo 04.32 maailmaan synty pieni peikko-tyttö
Pituutta hänella on 49cm ja painoo 3704g

Nyt se tuhisee tossa viekussa
Oon ehkis maailman onnellisin
[/q]

Suuren suuret onnittelut koko perheelle!

Kuntoilupäivä töissä torstaina, pääsee koko päiväksi Siuntion kylpylään

Wheeeeeeeeeee!
Viimeinen päivä nykyisessä kohteessa ja sit viikon loma! *sydän*
Ihan parasta!

Mulla on maailman ihanin, rakastettavin ja pussattavin poikaystävä! *sydän* Olen kyllä onnen tyttö!

Useamman kuukauden piinaamisen (=hakuprosessin) jälkeen mulle tänä aamuna vihdoin kerrottiin että mut on valittu helmikuussa alkavalle veturinkuljettajakurssille ^_^

Asunto melkein laitettu kokonaan kuntoon. Enää muutama pikku juttu vaan tekemättä! Se on niin ihana! *sydän* Ja mieskin on ihana!

Duunista maksettu 100 euron joululahjaraha :)

Ensin jouduin kyllä ihmettelemään suuresti, miksi suostuin lähtemään kaupungille tytön kanssa, jonka kanssa en vaan yksinkertaisesti tule enää toimeen. (...ja tää tunne on molemminpuoleinen. Ylipäätänsä säälittävää, että tää neiti tuntee olonsa niin yksinäiseksi, että tarvitsee mun seuraa.)

Kun sitten jo mietin kiduttaneeni itseäni hänen seurassaan aivan turhan takia, niin osui käsiini alennusmyynneissä ihananihana takki, johon rakastuin "@ 1st sight". Eli jokaisella harmaalla pilvellä hopeareunus. *sydän*

Muru on soittanut mulle tänään jo kaksi kertaa, joten tunnen itseni eri rakastetuksi nyt. Ja alkaa kutitteleen vatsanpohjasta, kun mietin hänen tulevan takaisin jo kuukauden päästä.

Lisäksi vielä tuntuu toimivan noi mun duunivuorojen vaihtamissäädöt oikein mukavasti juuri, niinkuin toivoin. Eli stressintäyteisen ja paskamaisen työviikonlopun sijaan mulla on odotettavissa vähän rahantienausta ja enemmän hyvinkäytettyä vapaa-aikaa kaverin synttäreiden merkeissä.

Edit. Ja just kun olin saannut postattua tän, niin tuli päivän täydellisin : Pikkuveikka näyttää niin erihyvältä noissa mun sille ostamissa kuteissani. "Seuraatko fudista?" "En." "No siinä tapauksessa saat luvan käyttää tällasta Hollanti -paitaa, koska oon itse Hollanti fani."

---
Sain just keksittyä miten backwards 5-beat weave toimii!

Mitähän sitä opettelis sitten seuraavaksi?
---
Sama seläntakana?

En kyl usko et mun kädet tulee koskaan siihen taipumaan, tääkin oli tarpeeks hankala, eikä selän takana 3-beat weavekaan paljoa pelivaraa jätä!

Mut aina on hyvä olla haastavia tavoitteita!

Mun yhden päivän ":(" jäi todellakin siihen yhteen päivään. Elämä hymyjää taas aika liian isolla kädellä.

http://weeklyworldnews.com/headlines/26535/alien-spaceships-to-attack-earth-in-2011/

Repes

Minuu hymyilyttää tuleva talviloma ja matkaseura. :) Pääsee lämpimään!

+1, sekä se että flunssa alkaa antamaan vihdoin periksi!

Sain just keksittyä miten backwards 5-beat weave toimii!

Mitähän sitä opettelis sitten seuraavaksi?

Sama seläntakana?

Tajusin vihdoin, mikä mun oloa on hiertänyt viimeset pari viikkoa ja oon nyt siis kykeneväinen poistaa sen pikkukiven kengästäni helposti. On se helmeä tuntea itsensä hyvin.

Sit just tais varmistua, että oon lähössä Millenniumeihin iltasella ja en voi kelaa mitään, mikä ois isomman hymyn arvosta. <3

Ihanaa herätä ilman darraa. Nyt tehdään kultsin kans puuroa, pekonia ja munia ja kohta jumppaan *iloinen*.

L O M A ! ! ! !

Äskeinen lumisade. ^^

Jei! Koeviikko mänt ja sou öyver, eli lööb nyt. *sydän*

O