päivän :)
[q]Mark, 12.12.2006 10:21:
kaksio, 45m2, parkettii lattioil, hyväkuntonen ja luxusvessa mis oma kylpyamme vuokrakaan ei paha, merenrantaan vajaa 100m ja taloyhtiös uima-allas jasauna, rrrrrrrrrrrrrrrrok!
-M
[/q]
Jeah! Kuulostaa hyvältä!
[q]Mark, 12.12.2006 10:18:
posh-Laru here we come eli uus kämppä, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJEA *jiihaa**plur*
-M
[/q]
Mitä, saitte uuden kämpän! Siistii! Millasen?
[q]Verano, 5.12.2006 10:29:
---
Super-Kerttu, 5.12.2006 10:16:
Olet PARAS raskas..*sydän*
---
Onks tos s liikaa vai onko toi joku lemppari :D
[/q]
UPS!! RAKAS siis..
[q]Amma, 5.8.2009 13:54:
Täytyy myöntää, ettei suoralta kädeltä tuu mieleen Helsingistä marjastus-/sienestyspaikkoja (vaikka niitä varmasti onkin), mutta esim. Espoossa (Luukki, Nuuksio), Kirkkonummella (esim. molemmin puolin tietä 51), Nurmijärvellä, Sipoossa, Vantaalla jne. on isoja metsiä, paljon satoa ja sinne päässee julkisillakin kulkuvälineillä Helsingistä aika kivasti.
[/q]
No juu Helsinki oli vähän suppea määritelmä, pääkaupunkiseutua tarkoitin. Pitänee mennä johonkin noista paikoista samoilemaan, josko sieltä jotain kerättävää löytyisi. Toivottavasti en kadota kuitenkaan itseäni sinne!
[q]mayah, 1.12.2006 07:57:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
PERJANTAI!
[q]Jocular, 17.5.2007 19:15:
Saannen esitellä muutaman tunnin ikäiset pallerot; *hellokitty**pihkassa*
[/q]
UUH..*plur* *sydän* Aivan ihania...
ONNEA!
[q]mayah, 5.1.2007 06:03:
[/q]
Thank God!
Aivan ihana viikonloppu takana..*sydän*
[q]mayah, 17.11.2006 05:52:
Niin...
[/q]
Niin ja perjantai..*pepsodent*
[q]Ronie, 16.11.2006 21:23:
Borat
[/q]
Olipahan leffa..*whaat*
[q]Juanita, 9.11.2006 12:47:
Sain töitä triplaihquplurhymiöitä jeejeejee
[/q]
Héi, onneks olkoon! Sehän kävi nopsaan!
[q]mayah, 3.11.2006 07:40:
Ihan riittävästi :D Aloin heti maksaa kun valmistuin ja puolitoista vuotta siinä meni :) Tosin aika ronskeja eriä olen maksanut viimeisen puoli vuotta. Parempi näin päin!
[/q]
Ok. No mä ajattelin alkaa nyt vuoden jälkeen valmistumisesta maksamaan n. 100 kuussa, mut menee siin silti aika pirusti useempi vuosi ku sulla..*tirsk* No itepä olen soppani keittänyt!
[q]mayah, 3.11.2006 06:29:
Ja mikä parasta, tämä on se perjantai, kun pankki veloittaa viimeisen erän opintolainasta ja tästä hetkestä eteenpäin olen virallisesti velaton Ja tietty peeaa seuraavat kolme viikkoa, mut silti Voi vitsi et oon oottanu tätä
[/q]
No niin olis..*joo* Tässä viikossa olis kyl saanut olla yks arkipäivä enemmän, et ehtis kaikki duunit tekee!
Sulla ei Maija varmaan kauheesti opintolainaa ollut, jos nyt oot saanut ne jo maksettuu..Meikeläisen velkoja ei ihan vuodessa tai parissa maksellakaan!
PERJANTAI!
Ihana eilis ilta ja yö..*sydän* Aamu oli huomattavasti valoisampi, kuin viime perjantai aamuna 6.30 (Kiitos talviajasta! *hihu*) Upea auringonnousu värjäsi taivaan oranssinpunaiseksi..*plur* Ja illalla Pinkin konserttiin!
Ihana rauhallinen viikonloppu takana! Sai nukuttua hyvin, syötyä ja treenattua.. ja sit muutenkin..*pihkassa*
[q]mayah, 20.10.2006 06:11:
[/q]
Tää meinas mennä ihan ohi..Ja meinasin tulla sulle jo Maija valittamaan, et missä perjantain avaus..mut täällähän se!
Koko viikko ollut ihan huippu! *sydän* Ja nyt perjantai ja viikonloppu edessä!
[q]pirpeli, 5.8.2009 13:23:
Hmmms. Muutoin voisi tollasta romanttista metsäretkeä miettiäkin, mut ipeä ei kannata houkutella piirakoilla. Se ei syö semmosia :D Paitsi jos nätisti pyytää.... Mutta voisi toki kokeilla :)
[/q]
Mut juohan se varmaan viiniä! Houkuttele sillä! Ja metsän mättähällä voi tehdä muutakin..*nauru*
Mutta niihin marjoihin..Ite en ainakaan tiedä yhtään mihin Helsingissä menisin marjaan taikka sieneen ja kun ei ole autoakaan, niin kovin kauas ei voi lähteä ja eihän ne bussit metsään kuljetakaan! Ikääntyminen nostaa päätään ja olen jo muutaman kesän haaveilut sienestyksestä ja marjastuksesta, sinne kuitenkaan pääsemättä! Vielä joitakin vuosia sitten mua ei olis kirveelläkään saanut metsään!!!
Viikonloppuna tosin äidin luona kerättiin punaviinimarjoja 4 ihmisen voihin 20 minuutissa 15 kiloa!!!! Nyt on oma ja anopin pakastin täynnä ihania c-vitamiini pommeja talven varalle! Nuorempana äiti sai aina yksin tyhjentää puskat marjoista, nyt melkein rynnättiin keräämään niitä!
[q]mayah, 10.11.2006 07:18:
Ja meikkis lähtee viettämään sitä (ja lauantaita) Turkuun *sydän*
[/q]
No niinhän se taas olis.. Mut miks mä en oo yhtään innoissani?