päivän :)
Perjantai! *ökkö*
Palkkapäivä!
Tyttöjen kanssa syömään tänään! *sydän*
[q]ianna ei anna!, 15.10.2008 08:51:
niin ja ...*pihkassa*
[/q]
Mitä? Mitä?????
Aivan ihana viikonloppu takana! *sydän* Lauantaina vietettiin vuosipäivää ja käytiin syömässä. Sit nähtiinkin ystäviä ja vaikka stand upiin ei päästykään, niin naurua kyllä riitti koko illan! Eilen sitten vaan löhöiltiin..
Elämä on ihanaa!
Hirmu mukava viikonloppu takana.
Perjantaina käytiin katsomassa mun siskopuolen pientä 1,5 viikon vanhaa poikaa. Ja miten, joku voikaan olla niin pieni?! *sydän*
Lauantaina mentiin Kotkaan juhlimaan äitini 60-vuotis synttäreitä. Eikä olleet sit mitkään tylsät ja kuivat bileet! oli tosi mukava nähdä sukulaisia pitkästä aikaa. Ja ihan tiedoksi nää kuuskybäset kesti sunnuntai aamu puol kasiin..*nauru* Ite olin kyllä jo yhdeltä nukkumassa, mut jotkut urheat vanhukset jakso bailaa läpi yön.. Ihana suku! *sydän*
Eilen sit kotiin pikku kanuunassa. Käytiin vielä Elleniä katsomassa, niin ihana pieni tyttö!
Ja sit, mun rakas on parasta mitä mulle ikinä on tapahtunut. Elämä Kasperin kanssa on niin ihanaa..*sydän*
Viimeistä päivää töissä :)
Tästä alkaakin sitten 6kk puristus tonne pääsykokeisiin, fiilis on mitä mainioin. Rahojen riittävyys tosin hieman vaivaa, mutta ehkä jatkossa ei aivan joka v-loppu baariin.. ?
Vuosi 2008 oli meikälle yksi parhaista ikinä, tai ainakin siltä tuntuu vaikkei mitään kovin maata mullistavia tapahtunutkaan :)
Siskopuoli ja hänen miehensä ovat saaneet pienen pojan..*sydän*
PERJANTAI!
Just lähdössä duunista himaan!
Ja huomenna juhlitaan rakkaan syndejä railakkaasti! *känni*
Ja maanantai vapaa!
[q]mayah, 12.12.2008 07:25:
Perjantai
+ et mulle luvattiin eilen, et saan joulukuusen
[/q]
oooOOOOoooo.. Hitsi kun meilläkin olis tilaa, niin haluisin ehdottomasti joulukuusen!
Oma päivän :)
PERJANTAI!
N&E tulee meille syömään! Ihanaa nähdä niitä pitkästä aikaa! *sydän*
Ja illalla Kutoselle Jackeihin bailaamaan!
Ja muutenkin
[q]ianna ei anna!, 11.12.2008 10:34:
Sain esimieheltäni juuri kehuja kera halin ja tiedon siitä että työsuhteeni jatkuu vielä tämän äitiyslomasijaisuuden jälkeen, aika mahtavaa!
[/q]
Onneksi olkoon! Ihan mahtavaa!
Oma päivän :) tai tää on kai koko viikon.. Kasperkin sai joulun välipäivät vapaaksi, joten tiedossa on 12 ihanaa vapaapäivää yhdessä!
Perjantai! *sydän*
Tytöt tulee tänään meille..*tanssittel* Hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa siis tiedossa!
Chilli viikonlopussa tiedossa jälleen ja se on niin mukavaa!
+ et mun mies on ihana!
[q]opmdevil, 19.8.2008 12:47:
Olen päättänyt hankkia kissan. Kissat ovat ihania ja söpöjä ja sellaisia karvaisia olentoja.
Sitä en sitten tiedä harrastaako tuollainen kissanpentu miten paljon vinyylien syömistä joten on varmaan parempi hankkia kaikille levyille jonkinlainen hylly jotta kissa ei pääse käsiksi herkullisiin pahvikuoriin. Paitsi osaahan se sinnekin kiivetä...
[/q]
Onnea hienosta päätöksestä. Meillä ainakin levyt saa olla rauhassa, vaikka kissoja on kaksi. Toinen kissoista tosin keksi hetki sitten oivan nukkumapaikan..Mikserin päältä! Ja siitäkös mieheni tykkää.. Laitettiin mikserin päälle suoja ja nyt kissaakaan ei enää kiinnosta kauheesti sen päällä makailla..
Perjantai!
Tiedossa mukava chilli viikonloppu kullan kanssa!
Huomenna Lintsille ja illalla peli-iltaa ja punkkua ystävien kanssa! *sydän*
Sunnuntaina ehkä SeaLife..
Viikonloppu *sydän*
[q]Jone, 13.6.2008 10:00:
Tähän fiilikseen ei löydy tarpeeksi päräyttävää emoticonia. Oon niin innoissani, että en likipitäen kirjaimellisesti pysy nahoissani.
[/q]
Melkosen hieno!
[q]Lost-Soul, 29.5.2008 07:44:
Kyl sitä töissäkin voi käydä suihkussa.
[/q]
Meil ei duunissa ole suihkua, mikä on kyllä aika persiistä!
Tää on jotenkin säälittävän hauskaa..
Tulin tänään pyörällä töihin ekaa kertaa. En oo pyöräillyt viimeiseen kymmeneen vuoteen kovinkaan paljoa, kun en ole omistanut pyörää.. Matkana oli Kallio-Lassila, eli jotain 8 kilsaa! Ja mä oon niin puhki!!! Meinasin alkaa itkemään puolessa välissä, kun se matka ei tuntunut loppuvan koskaan. Verenmaku suussa poljin ja silti kaikki huristeli mun ohi kevyen näköisesti. Kun pääsin duuniin, mun jalat ja kädet vaan tärisi..*tirsk* En tiennyt et mulla on näin huono kunto!
Voipi olla, et jatkossa tuun sillä bussilla duuniin, niinku ennenkin.. Aamut pitää olla rauhallisia, eikä tämmösiä hemmetin urheilusuorituksia!
No, mut on siellä tosi kaunis aamu!
Ihana loma kullan kanssa Ibizalla ja Barcassa 2 viikkoa! Aurinkoa, bailua, shoppailua ja rakkautta! Voiko enempää toivoa!? Vaikka pari mutkaa oli matkassa, niin silti oli ihanaa!! *sydän*
Ja vielä olis pari viikkoa lomaa jäljellä Suomessa! Niin ihanaa! *sydän*
Eilen oli ihan yllättävän mukavaa olla duuniporukalla syömässä ja vähän juomassa.
Ja sit mun kulta oli ostanut mulle yhden cd:n lahjaksi, mitä olen kovasti halunnut!
Ja muutenkin kaikki on vaan tosi hyvin. Meillä on ihana koti, kesä tulee, aurinko paistaa, treeni maistuu, tänään syömään tyttöjen kanssa ja mulla on maailman ihanin mies, jota rakastan yli kaiken! *sydän*
Vaikka meidän remontti hiukan onkin venähtänyt, niin oon silti niin ylpee meidän eilisestä tapetoinnista! Ensikertalaisiksi se onnistui yllättävän hyvin ja helposti..*hihu*
Meille tulee niin nätti koti! *sydän*
[q]MonoPussy, 22.2.2008 16:10:
WAUTSI mika ilma!! Kevat tulee! JEEEEEE!
[/q]
Ilma on kyllä niin helmi, et pistää hymyilyttämään. Eipä olis aamulla uskonut, että se paska keli voi muuttua näin hyväksi! *jiihaa**aplodit*
[q]josbe, 22.2.2008 09:40:
Mutta kypsäksi ja viisaaksi tulemisessa on.
Onnee vaan! (Ehkä nähdään la.) :)
[/q]
Totta sekin.. ja toivottavasti nähdään, ennen kuin ehdit karata ulkomaille!