päivän :)
[q]alphamagic, 3.9.2007 21:34:
Koti saatu sisustettuu valmiiks, nyt lasi punaviinii pastaa ja kynttilöitä <3
Aa ja uusia suitsukkeita palamaan :)
Oma mielenrauhan mekka tehty taas <3
[/q]
Uih kun pääsis itsekin taas sisustelemaan... :)
Oma hymiö on pullan leipominen ja wanhojen aikojen muistelu wanhojen lempibiisien tahtiin... Haikeen nostalginen olo.
[q]anniharha, 30.8.2007 22:49:
[--]Ainakin kun juotat mulle ensin liikaa glögiä.[--]
[/q]
Tulipa ihana muisto mieleen viime joulusta. Olin aatonaattona viettämässä iltaa erään vastatapaamani örkin luona ja paketoin lahjoja sen perheelle. Se piru yritti juottaa mut känniin glögillä, mitä muuten vihaan ja tietenkin mä kännikalana sitä kuitenkin join. Siinä hiprakassa tuli sitten juteltua ummet lammet elämästä ja havahduttua siihen, että perkele, eihän sieltä päässyt enää keskellä yötä kotiin. Sinnehän mä jäin...
...Jos huomenna vaikka menisi taas yöksi, tuleehan tässä jo neljäs putkeen vietettyä erillään. :)
[q]anniharha, 30.8.2007 22:41:
Heiheihei, äläs ny vetäse lanttulaatikoita nenääs :D
[/q]
Lanttulaatikkoa mä en suostu vetämään mistään reiästä sisään, vihaan sitä! :DD
Mut joo, kuten kummatkin totesimme, on hirveän henkilökohtaista, miten käsittää "joulun vieton". Meidän perheessä kukaan ei ole välittänyt ikinä stressata siitä, mä stressaan just sen verran, että saan mun perheen lupaamaan viettää sitä edes nimellisesti, jotta mä saan porkkanalaatikkoa - siitä mä tykkään! :D Pakana on hyvä olla, me vietetään joulua just omien itsekkäiden tarpeidemme tyydyttämiseksi. Sitäpaitsi nettilätkän tai pc-änärin pelaaminenhan on just jouluista, sitä mun veikat on tehneet vuosikausia, mä oon datannut samaan aikaan omassa huoneessani, kokannut, tai tehnyt mitä vaan, mikä itseäni huvittaa.
Mun paras joulumuisto lähivuosilta on se, kun makasin flunssassa viltin alla lukemassa akkaria ja mami toi mulle kaakaon. Could have been any day, mutta just jouluna äiti oli paikalla. :)
Äiti ilmoitti mulle, että oli ajatellut, ettei tänä vuonna vietettäisi joulua. Miksi helvetissä ei?! Hän oli ajatellut, että seuraavan kerran sitten, kun on taas lapsia perheessä. Yrittääkö se perkele kiristää mua puskemaan mukuloita parikymppisenä? Ilmoitin sille, että jos mulle ei järjestetä joulunviettoa nyt, niin en tuo sen lapsenlapsia IKINÄ joulua viettämään sen kanssa. Tehos! Voitin! Oon paras! *ii!!ii tiptaptiptaptipetipetiptap !!ii!!*
I-Ching
Vaikuttaa enemmän kuin fiksulta tähän hetkeen*hihu*
[q]pirpeli, 30.8.2007 14:02:
Tänään kullan kanssa lelukauppaan*hih*
http://www.toysrus.fi/
[/q]
Olin jo ihan varma, että tosta linkistä avautuis jonkun tuhman kaupan saitti.
Pistävä viileys, aurinko, syksy... Mä haistan muistot menneiltä vuosilta. Rakastan!
*sydän* Chicane - Autumn Tactics *sydän*
Oikeat päätökset johtavat hyviin tuloksiin, hymyyn ja onnellisuuteen. Viikonloppua ja loppuelämää odotellessa. <3
"Haastatellaan vielä pari-kolme viikkoa porukkaa, ja ilmotellaan sitten."
...puoli tuntia kuluu...
"Hei, tykättiin susta niin paljon, että mitä sitä odottelemaan. Pystytkö aloittamaan jo huomenna?"
:D Ei kukaan muu "tykkää musta niin paljon" - kuin vain mun äitini ja sekin vain velvollisuudentunnosta.
Oon viikon aikana nähnyt urakalla wanhoja kavereita ja voi että, kun on ollut niin rento ja hyvä fiilis koko ajan! Kyllä ne yhdessä vietetyt vuodet vaan ovat kasvattaneet yhteen niin, että vielä pitkän eron jälkeenkin tuntuu, kuin ihminen olisi ollut vierellä viimeajat jakamassa kaiken...
Sit tietenkin on jälleen mainittava mun jokaisen päivän hymyni, sydämeni, aarteeni, kaikkeni, eli rakas mieheni, jonka kanssa vietetty aika on tuntunut taas niin pirun hyvältä, että sydäntä kuristaa olla erossa hetkeäkään... <3
[q]KooKie, 11.7.2007 14:54:
Ihanaa ihanaa ihanaa! Oli niin leppoisa "lounastuokio" vanhan kaverin kanssa, että melkein puskee nostalgian kyyneltä silmään. :)))
[/q]
...ja niin ihanaa nähdä kulta hyvän elokuvan merkeissä! Liian vähän sai tosin jutella ja oikeasti nauttia toisen seurasta - olisipa jo viikonloppu, kun kaikki aika on varattu yhdessäoloon ja hauskanpitoon. :))
[q]KooKie, 10.7.2007 14:52:
Illan paintball -suunnitelmat virkistää mieltä ihan mahdottomasti! Eka kerta! :))
[/q]
AUUUUUUUUUUUU. :((((( Mut tosi kivaa, piristävää, ihanaa, hauskaa ja VITTUMAISTA seuraa. Eiku... Se vika olinkin minä!
^ :)
Pääsinpä heti aamutuimaan labrakokeisiin ja sieltä sit reippaasti kävelin kotiin. Nyt vois syödä aamupalaa ja valmistautua päivän haasteisiin, jotka vähän stressaa, mutta lähinnä hyvällä tavalla. Ja kohtahan nuo on ohi! :)
-Uusi rakkaus (rakastun kultaani joka aamu uudestaan)
-Uusi ruokavalio (mulla on vahva usko siihen, että mun vatsa tulee olemaan kunnossa pian)
-Uusi työ (kyllä sieltä elantonsa tienaa puhumalla paskaa duunikavereiden kanssa)
-Uusi vuodenaika (viileä syksy on kuin luotu kotiin käpertymiselle kullan kainaloon tai ruskan ihasteluun ulkona hattu päässä, liina kaulassa ja hymy huulilla)
*sydän**sydän**sydän**sydän*
Eilinen päivä Suokissa ihanien ihmisten kanssa. :))
[q]vivesteri, 29.6.2007 16:48:
Puku tuli tänään ja se ylitti kaikki odotukset :D
Ei voi olla kuin tyytyväinen, että 200e sai puvun, vannealushameen, kaksi huivia, laahustyllin ja pukupussin, kaikki priimakunnossa
[/q]
Pikz!
Viimeisen kolmen viikon aikana oma pikkuinen Keksin muru on tuonut hymyn huulille päivin, öin. Aikaa yhdessäololle on ollut lähes rajattomasti ja se on tullut käytettyä hyväksi.
Viime yönä herätessäni jäin jotenkin unen ja valveen rajamaille ja luulin näkeväni pikkuruisia B5:n shadowsien aluksia, eli hämähäkin muotoisia olentoja, leijailevan pääni yllä. Hengähdin pelästyneesti saaden melkein sydärin ja painuin kippuralle sänkyyn - kulta kiirehti heti luo, otti mut syliin ja rauhoitteli. Typerä olohan tosta jäi, mutta ai saatana, kuinka rakastankaan sitä miestä. <3
Huomenna alkaa työt kahden kuukauden loman jälkeen. Paluu arkeen ahdistaa, mutta rahaahan se vain tietää. Jospa tosta lukemisestakin saisi taas otteen. :))
Kuinka usein kaikki vielä sujuu just niin kuin mä haluan? Mua yritetään joka suunnasta hemmotella piloille, mutta kyllä tässä nöyryys säilyy, kun tajuaa, kuinka onnekas mä olen. Mikään ei ole itsestäänselvää, mutta asioiden eteen on niin helppo työskennellä, kun toimii oikealla asenteella. Rakastan tätä elämää. *sydän*
Liian pitkästä aikaa... <3
[q]ezzy, 10.6.2007 05:05:
---
Hyzenthlay, 9.6.2007 22:35:
---
ALIEN, 9.6.2007 04:59:
motivaatiota se on ja nimenomaan kiinnostusta. Lotta sähän kirjoittaisit ÄLÄN, jos sä vaan _haluosotpaatatAtatatatatataa_
---
Siis kirjottaisin mitä *täh*
---
Kirjoittaisit jotain mitä ALIEN ei :)
[/q]
Ymmärrettävää tekstiä?
[q]Hyzenthlay, 8.6.2007 16:22:
haha, olin päässyt yhdestä tentistä läpi, jossa vaan naureskelin omille vastauksilleni ja olin puol tuntii paikalla :D no, joka tapaukses uusimaan, sen verran tärkee kurssi, et mulle ei kelpaa kuin paras [--]
[/q]
Tota, jos se on niin tärkeää saada paras tulos, niin minkä ihmeen takia et voinut sit siihen tenttiin paneutua ekalla kerralla?