päivän :)
-Ihana loma takana: Rakkautta, ystäviä, juhlimista, rentoutumista, lukuelämyksiä... *sydän*
-Maanantaina alkaa kevätlukukauden luennot, ja odotan todella innolla oppivani taas uutta.
-Onni toisten puolesta: Kaksi ihanaa ihmistä löysivät toisensa, ja sulostuttavat nyt toistensa elämää.
-Oman elämäni sulostuttaja, joka tekee jokaisesta päivästä hymyn arvoisen.
[q]wiwi, 29.10.2008 16:20:
Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.
Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.
Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.
[/q]
Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.
[q]mariq, 12.10.2008 16:14:
Tarinointia mukavasta miehestä junassa
[/q]
Tämä sai mutkin hymyilemään kuin naantalin aurinko.
"Hakemuksesi on otettu käsittelyyn.!" jee :D
[q]wiwi, 1.2.2009 13:52:
Krapulaton viikonloppu. Tulevat krapulattomat viikonloput, ainakin maaliskuun alkuun asti. Ihanaa! :)
[/q]
Hahah joo, kävin tänään pyörähtää erään naapuripariskunnan pakeilla, ja niiden kuolemanhaju sai fiilistelemään, kuinka kivaa on ollut herätä aina uuteen freesiin aamuun. Tänäänkin sain tehtyä paljon koulutöitä, ja olo on mitä mainioin!
Eilen oli megahauskaa, megakänni, megakylmä sen uintireissun jäljiltä, ja megapaljon pisteitä rasteilta Keksin pervoilujen ja ryhmädynamiikan ansiosta - Keksin joukkue voitti fuksiaisten kisailut.
Ilta DTM:ssä oli megaihana ja oli megakivaa olla isoveikan kanssa liikenteessä. *sydän*
[q]Mark, 22.4.2008 12:28:
---
KooKie, 22.4.2008 12:10:
Kaveri, joka missasi varman panon eilen pitääkseen mulle seuraa. *sydän*
---
Tää on nyt tärkee kysymys: Oliko se kaveri mies vai nainen? Koska naisille on aina varmat panot tiedossa, miehille ei Eli arvosta kaveriis sit sen mukaan :P
-M
[/q]
:DDDDDD No vitsi, en mä nyt sit hymyilekään niiiin leveesti.
Ihana aurinkoinen päivä, pakkaukset hyvällä mallilla ja sain äsken ommeltua itselleni ihanan babydoll-mekon. *sydän*
Ihana ystävänpäivä-hetki murun kainalossa iltasella. Viikonloppua odotellessa... *sydän*
http://www.ircquotes.net/?123881
Hyvät naurut sai näin päivän päätteeksi... :DDD
Pääsin Levilläkin datailee!!!
[size=1]ps. Lue rivien välistä. :))[/size]
Katselin tossa viime kevään Jenkki-reissun kuvia ja tuli tosi hyvä fiilis, että se tuli tehtyä. Jumalavit, mitä muistoja sieltä jäikään ja noi kuvat vain boostaa niitä. *sydän*
[q]Annakins, 12.1.2008 12:17:
---
KooKie, 12.1.2008 12:15:
---
Annakins, 12.1.2008 12:12:
---
KooKie, 12.1.2008 12:11:
---
Annakins, 12.1.2008 11:58:
Se ois niinku pakattava kamat kassiin ja suunnattava toiselle puolelle kaupunkia tyttöilemään. pitää varman piilottaa kännykkä, etten voi toteuttaa skumppapäissäni saamiani "hyviä" ideoita
---
Call me, call me!
---
Ei mul ees oo sun numeroa :I
---
101 715517! <3
---
ai mä luulin et se ois ollu 0600 715517
[/q]
Mun oli vaihdettava, kun pikkupojat ei saaneet 0700- ja 0600- alkuisten numeronestojen takia soitettua.
[q]Annakins, 12.1.2008 12:12:
---
KooKie, 12.1.2008 12:11:
---
Annakins, 12.1.2008 11:58:
Se ois niinku pakattava kamat kassiin ja suunnattava toiselle puolelle kaupunkia tyttöilemään. pitää varman piilottaa kännykkä, etten voi toteuttaa skumppapäissäni saamiani "hyviä" ideoita
---
Call me, call me!
---
Ei mul ees oo sun numeroa :I
[/q]
101 715517! <3
[q]Annakins, 12.1.2008 11:58:
[/q]
Call me, call me!
[q]ezzy, 8.1.2008 14:46:
Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.
Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.
[/q]
Joo siis joka kerta kun oon oireeni kertonut, niin ne on testanneet nieluviljelyssä angiinan, mutta joka kerta tulos on ollut negatiivinen. (Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista? Mähän oon särkylääkkeiden valmistajien leivässä pitäjä, joudun napsimaan monesti viikossa pää- ja niskasärkyyn tabuja.) Oon sadasti pyytänyt omalääkäriä pistämään mulle lähetteen nielurisaleikkaukseen, mutta kieltoa on tullut, koska nielurisat kuulemma kuitenkin "suojelee" tartunnoilta. Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D
[q]CM, 8.1.2008 14:12:
---
KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa
---
Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".
[/q]
En mä allerginen ole millekään ainakaan viimetutkimuksien mukaan. Nenä ei vuoda, silmiä ei kirvele, mikään muu ei mättää kuin se, että mulla on nyrkin kokoiset nielurisat, kurkku täynnä limaa aina ja helposti alkaa sitten sattumaankin.
[q]ezzy, 8.1.2008 13:52:
Pääsen toivomaan, että kurkkutulehduskierre loppuu, kun poistetaan asap nielurisat
[/q]
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa ja yleensä ainoa oire on, että mun nielurisat on ihan helvetin isot, kerää limaa, sattuu ja kirvelee jne. Mutta koska mä en ole ikinä angiinaa sairastanut (joka kerta sitä kuitenkin epäillään), niin en pääse leikkaukseen. xC
Ihan törkeen kiva työ hymyilyttää kyllä niin, että alkaa päätä särkeä. :D Lisäksi päivittäin hymyilyttää tietty höpönassumassu viikarointeineen kotona. It's great to be me!
[q]alphamagic, 7.1.2008 19:25:
[--]kohta töllöstä Huippumalli haussa ja Täydelliset naiset <3
[/q]
My type of a man. <3