päivän :)
Mä rakensin tänään piparkakkutalon. Siitä tuli tosi hieno vaikka itte sanonkin. Savupiippu oli vähän hankala, ja tippu kerran lattiallekkin, mutta minähän näppäränä tyttönä liimasin sen kokoon ja sain sen asennettua paikoilleen. Nyt se pitää vaan koristella, ja sitten voikin jo ruveta selvittämään etttä lähteekö toi kovettunut sokeri kuinka hyvin paistinpannusta pois. Mulla on nää jouluaskareet alkaneet melkolailla "ajoissa".
Tiedän erään joka taas nauraa mulle ku tulee kotiin.
Näin treenin jälkeen mulla on taas endorfiinien takia kerrassaan ihku olo. Enivei, tuli tossa kotimatkalla mietittyä vähän omia tulevaisuuden suunnitelmia ja tulin siihen tulokseen että ainakaan toistaiseksi ei tartte stressata. Työharjoittelu, opinnäytetyö ja muuttamisen aikataulut menee näköjään aika optimaalisesti joten ei ilmeisesti tarvitse pahemmin noista ainakaan yöunia menettää.
Lisäksi tuli tänään uusittua salisoppari joten kuukausimaksukin tuolla tippuu jopa 10 euroa. Kaiken kruunaa vielä se et yksi tosi söötti nuori äiti käveli mua vastaan ja sillä oli aikas kiva hymy.
Onneksi elämässä osaa arvostaa myös pieniä asioita. Ne tekee siitä paljon parempaa vaikka toisinaan vituttaa ja toisinaan surettaa. :)
sain uuden, elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan, jonka myötä tulee niin lounasetu kuin palkankorotus!
en olisi haastattelun perusteella ikinä uskonut että pääsisin kyseiseen työpaikkaan mutta ehkä mä sittenkin tein vaikutuksen
enää pitäisi käydä työhöntulotarkastus sekä neuvottelut nykyisen työpaikkani kanssa siitä kuinka nopeasti saan lähteä täältä, sitten voisin aloittaa uudessa työssäni. harmi ettei esimies ole tänään paikalla, mielelläni olisin keskustelun käynyt heti mutta odottakoot maanantaihin.
olen ehkä maailman onnellisin nyt*plur*
:_
:D
on ollut kyllä aika hauska päivä.
ja lomaakin jäljellä vielä viisi päivää.
Madonnan uus levy *sydän**sydän**sydän*!
Huomenna pääsee tallinnaan kehittämään henkilöstöä. Pitäsköhän alkaa maistelee jo päivällä duunissa koneita asennellessa. Ei taida oikeesti kehdata mut mieli kyllä tekis. :P
Sain tänään uutta tosi hyvää palautusjuomaa, kiva vedellä vaniliapirtelöä reenin jälkeen. Ja ens viikolla tulis sit lähemmäs 400 pilleriä. Piti ostaa ku halvalla sai. ;)
[q]alphamagic, 8.11.2005 12:03:
Sivaria vajaa 4 tuntii jäljellä...
Sitten olen vapaa mies
En oikeesti arvannu et tää hymyilyttäs näin paljon
[/q]
Soot kyllä ansainnut pari bissee...
[q]a n t O n, 5.11.2005 11:52:
15:30 This Is Spinal Tap @ suBtv -kaikkien musaleffojen äiti..
17:30 Karate Kid @ MTV3 -wax on, wax off..
[/q]
Karate Kid tulee nelosella
Pitkä viikonloppu*iloinen*
[q]Braini, 2.11.2005 13:33:
"klubitus - Huonompi versio irkkigalleriasta"- topic on tämän päivän :D ja :) sekä xD Miten voikin joku aihe aiheuttaa noin paljon lämpöä ihmisissä. Topickiin kulutetun energian ku sais taltioitua ni voitais sulkea yks ydinvoimala viikoks.*nauru*
[/q]
Tottahan se puhuu.
Sain Elinalta synkkärilahjaksi kultaisen panssari kaulaketjun!!!*iloinen**pihkassa*
Ja paljon muita tosi ihania juttuja....*iloinen*
yhdestä kurssista oli tullut merkintä - vitonen!!
hmm. kannatti siis jättää tämäkin kurssin suoristus viime tippaan :D
Olipas mukava duunipäivä. Poissa officesta, haahuilemassa jotain aivan muuta, josta on reippaasti hyötyä myöhemmin.
Juttelin pikkuveljen kaa mesessä. Se sano et mun farkut makso paljon :D Just pari viikkoo sitten ostin sille saman hintaset farkut. -Ja ne oli jo valmiiks rikkinäisetkin :D Kummallisia nuo nykyajan nuoret.
Perjantai-illan hymy irtos tästä pieleen menneen tentin jälkeen :)
Jes jes tää joutuu sittenki koulunpenkille*iloinen*
Selkä ei oo enää ollenkaan melkein kipee
Taas yksi kurssi läpi - jäljellä enää 8 op*aplodit*
Vaikka mieltä painaa yksi ikävä asia niin fiilis on silti pirun hyvä. Myönnetään että on pieni nousu päällä mutta synttärit, systeri seurana pitkästä aikaa ja pitkästä aikaa bileisiin pitämään hauskaa niin olo on mitä mainioin. Lisäksi hyvä musiikki popitettuna hifeistä luo tunnelmaa oikein mukavasti. Ei voi muuta sanoa kuin että elämä on ihanaa vaikka siihen kuuluukin kaikenlaisia ylä -ja alamäkiä. =)
Löysin kotoa ihan samperin hyvän levyn, jonka olemassaolon olin jo unohtanut: For My Pain - Fallen