päivän :)
Pääsee nuuskuttaa tänään pitkästä aikaa taas maailman ihaninta vauvaa, iiiks! *sydän*
*sydän* ELÄMÄ ON SIISTII!!!!! *sydän*
[q]Panda, 24.2.2006 16:01:
---
Taika, 24.2.2006 15:59:
eka työviikko ohitse enkä edes pahemmin tainnut kertaakaan mokata :)
tänään selvisi myös ehkä tähän asti paras työsuhde-etu, ilmainen ranneke Lintsille koko päiväksi itselle sekä kaverille^^
---
Ja minä olen tietysti se kaveri, joka käyttää sun työsuhde-etua
[/q]
..et hanki nyt se kesätyöpaikka niin pääsen vuorostani nauttimaan sun työsuhde-eduista*iloinen*
[q]mayah, 27.2.2006 15:13:
Vajaa kaks tuntia töitä jäljellä Äkkiä on taas päivä menny kun on ollu tekemistä :)
[/q]
Todellakin päivä hujahti hetkessä, pakkailtiin työpaikalla kamoja laatikoihin ja huomenna pitäis taas alottaa homma alusta eli purkaa ne uudessa paikkaa, onneks illalla odottaa pienet kemut*iloinen*
Ohhoh, taas yks ihana viikonloppu edessä
Ja ens viikon viikonloppuna lähetään murun kans köpikseen
[q]Cera, 25.2.2007 00:33:
awww ihanat pojat boosti mulle äsken zf:n <3
tirsk.
ärsyttää kyl taas tää saakelin virne naamalla.
vois mennä nukkuu sen pois.
huomenna töitä.. :( .....
[/q]
LOL. Mekin buustittiin yhden 70:n druidin kanssa meidän shammylle ja vittu onnistuttiin wipeemään kerran! =DD
pyykinpesupäivä :) pesukone on kyllä kotona mut ku oon niin laiska pistämään pyykkejä kuivumaan ni ei tuu usein pestyy, mut vaatteita riittää et ei ihan heti tarttekkaan. Mut nyt ku on energiaa päätin oikein repäistä, toinen koneellinen menossa *hih**hihu*
[q]Hyzenthlay, 10.6.2006 15:56:
Niin siisti viikonloppu ettei mitään rajaa *jiihaa**sydän*
[/q]
Jep! *sydän*
[q]Nitta, 30.4.2006 11:49:
---
Marianne, 30.4.2006 11:43:
eiliset Sexhibition messut ja Rakel Liekki*sydän*
---
Joko sä sen menit pokaamaan
[/q]
Kova oli yritys, saas nähdä kuin tytön käy*pahis*
lewis blackin comedy central-setit
niin mahtava jätkä :D
Tigan uus levy Sexor*sydän*
Kurssia jäljellä 3päivää, sit näyttötilaisuus siitä mitä puolen vuoden aikana on opittu ja 31pvä todistusten jako*pepsodent*
Sit ku sais viel tän portfolion kasattuu perjantaihin mennessä ni ois kiva*blush**iloinen*
kattelen just matkoja prahaan ..tulispa varmistus lomasta pian nii pääsis varailemaankin niitä
pakkaset/talvi*hihu*
Duunikaverin tekemä biisi. Saa hyvälle tuulelle, sanoitusten kokemukset on yhdeltä kesältä samansuuntaisia ja tuo mukavia muistoja mieleen.
Tiukka peli-ilta tulossa, videotykki jo paikalla. Pelikoneita 14kpl. Lätkyti lällällää
pariisin alet alkaa kahden paivan paasta
plur & ihku.
Hannan lilat housut <3
eka työviikko ohitse enkä edes pahemmin tainnut kertaakaan mokata :)
tänään selvisi myös ehkä tähän asti paras työsuhde-etu, ilmainen ranneke Lintsille koko päiväksi itselle sekä kaverille^^