päivän :)

Back to häröily O

[q]sifia, 14.11.2006 12:55:
Kuuma suihku..*vink*
[/q]

second that. just tulin kans suihkusta :)

kaikki on vaan jotenkin tosi jannaa

Kiva fiilis ja kiva päivä 4 työhaastattelua tiedossa, joista yksi sellainen paikka/työ minkä haluan niiiiiin kovasti!! Sitten vapaa & viikonloppu edessä.. *sydän*

Opinnäytetyö nytkähti eteenpäin. Opettaja oli jo muhun yhteydessä. Lähiaikoina luultavasti alkaa se vitullinen puurtaminen mut oonpas silti onnellinen kun saan sen pois alta.

Olipas jälleen kerran poikkeuksellisen kiva työpäivä maanantaiks. Sain lisäksi palkkalaskelman sähköpostitse tänään. Ja mitäs muuta.. noh, kotiin tuleminen oli hieman omituista, mut nyt jos tekis ruokaa ja leikkis vaihteeks sohvaperunaa. Ja aamulla edessä sellainen rääkkitreeni, että muut pelkää.

[q]Infiana, 27.11.2006 21:03:
tuun hulluksi. Ollaan koitettu nukuttaa mun kundikaverin tytärtä kolme tuntii, ja se haluu vaan "lisää lugultii" ja "kattoo pinnuu"*nauru* Pimahduksen partaalla, mut ei voi ku nauraa.
[/q]

Hui oot ottanu perhepakkauksen.. No eipä tuu ainakaa vauvakuume itelles iha liian nuorena.

Ihana uus tukka. Ja seki iha sekasin ku on nii känni että sammuin onnellisena kotisohvalle.

onneksi meillä töissä pari viikkoa sitten kuvattu pätkä tuohon erääseen tv-ohjelmaan oli niin lyhyt ja loistavasti leikattu ettei mua edes oikeastaan voinut edes tunnistaa siitä*aplodit*

hyvä vaan, että lääkäri kirjoitti vahingossa useamman päivän sairaslomaa - kukaan ei pääse kuittailemaan töissä mun pikku orava äänestä, ainakaan ihan heti

[q]mayah, 10.11.2006 07:18:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
vihdoinkin!*hihu*

oma päivän :) on ehdottomasti nykyinen työmatka - ei julkisissa istumista ja aikaa menee siltikin vartti vähemmän vaikka laiskasti kävelisi. enkä saanut edes yhtään hälytintä soimaan tänä aamuna tullessani töihin enkä jumittunut hissiin. hyvä minä!*aplodit*

jos jotain meidän työpaikka osaa järjestää hyvin niin henkilöstön koulutuspäiviä.*joo*
tänäänkin pääsi kuuntelemaan loistavaa luennoitsijaa mutta samalla tuottamaan ja kehittelemään uusia ideoita omassa ryhmässään - vaihtamaan pitkästä aikaa ajatuksia ja näkökantoja erilaisen työnkuvan omaavien ihmisten kanssa.

..ja tuli tuo tanssimattoakin kokeiltua - tosin hävisin pelin aika puhtaasti jopa meidän 50 ikävuotta lähestyvälle henkilöstöpäällikölle*hmph* treenaaminen kyseisen pelin suhteen siis alkakoon koska uusintaottelu odottaa keväällä*nauru*

Huomenna on perjantai ja piste.
Taidenäyttelyy, saunaa yms. kivaa tiedossa.
Ja olutta on.. Minä tarjoan.. itselleni siis.

[q]Belleza, 7.11.2006 10:42:
Tää ois jo pitäny kirjottaa muutama pvä sit mut ei se haittaa...
eli muutama pva sit kun selvisin vatsataudista oli *sydän*

Tauti sattu viel olee just paluulennon aikana (ja erittäin paha), joka kesti VAIN vaivaiset 12 h ja
jossa oli välilasku ja tarkennetut turvatarkastukset...

Mut selvisin ja nyt on hyvä olla*vink*
[/q]

Voi ei.. Mahto olla kiva paluumatka. Mut teretulemast takaisin Suomeen.

[q]Freja, 6.11.2006 12:06:
---
cjet, 6.11.2006 12:00:
Ahaaaaaa... Viittisiks tulla siivoo munki luo?

---

Mitä saa palkaks?
[/q]

Hyvän vastuksen Burnoutis..

[q]Freja, 6.11.2006 11:52:
---
cjet, 6.11.2006 11:51:
Mä en nyt tajuu tota ilon aihetta tossa..

---

Se, että mä en yleensä siivoa :P Se, että musta on tällä hetkellä kiva siivota
Just se
[/q]

Ahaaaaaa... Viittisiks tulla siivoo munki luo?

[q]Freja, 6.11.2006 11:49:
siivosin, ja siivoan
[/q]

Mä en nyt tajuu tota ilon aihetta tossa..

[q]Janisa, 5.11.2006 20:58:

Kehveli sentas, mun on pakko keksia nyt joku paikka mista taaltakin sais niita... Haluu kans! Voi kylla olla, ettei taalta niita loyda (saati valmistustarvikkeita tahan hataan..)
Taytyy siis tulla Suomeen!
[/q]

Sounds like a quite cheap plan.. Lentsikalla hakee torttutarpeet Suomesta. Varo ettet jää tullissa kii..

[q]Janisa, 5.11.2006 20:47:
---
cjet, 5.11.2006 20:46:
---
Janisa, 5.11.2006 20:36:
Taa on kylla jo eilisen, mutta rakensin (oikeastaan koristelin...) taman joulun ensimmaisen piparkakkutalon...!
Taalla pain kun kaikki aloitetaan niin pirun ajoissa... Sehan on jo ihan polyinen jouluna!

---

Voiski leipoo jo joulutorttui joku ilta.. Ne ku on nii joulujen parhautta..

---

Voi hitto. Munkin rupes tekee niita mieli... Tule, joulu, tule!
[/q]

Joo. Mä söin eilen yhden tortun.. eka tänä vuonna.. voiko mikää olla parempaa kuin se torttuhillo.... Ohos, pepsodent-hampaissa on hilloa.

[q]Janisa, 5.11.2006 20:36:
Taa on kylla jo eilisen, mutta rakensin (oikeastaan koristelin...) taman joulun ensimmaisen piparkakkutalon...!
Taalla pain kun kaikki aloitetaan niin pirun ajoissa... Sehan on jo ihan polyinen jouluna!
[/q]

Voiski leipoo jo joulutorttui joku ilta.. Ne ku on nii joulujen parhautta..

Aurinko häikäsee.

mulla on ihania naapureita. ja erittäin huumorintajuisia.

tänään yritin puolisokeana silmälääkäristä tullessani murtautua alakerran naapurin ovesta sisään. tai siis tarkoitus oli päästä kotiin mutta hississä olin painanutkin vahingossa väärää nappia enkä todellakaan ollut omassa kerroksessani. pari minuuttia ihmettelin mikä kotiavaimissa mahtaa olla vikana kunnes ovi yhtäkkiä aukeni ja naapuri kehotti menemään pari kerrosta ylemmäksi. lupasi saattaa ihan perille asti mikäli mua vielä myöhemmin illalla näkisi rapussa harhailemassa*nauru*

nyt taidan onneksi olla jo kotona.

O