päivän :)
[q]Annakins, 25.11.2006 17:18:
---
kottarainen, 25.11.2006 17:03:
Minä olen kokenut kaikista kummallisimmat keskustelut just ihmisten kanssa, jotka ovat nk. kirjaviisaita.
---
Kirjaviisas ei ole sama asia kuin älykäs.
[/q]
good will hunting.
ystävä menneisyydestä ilahdutti olemuksellaan Maijalle!
[q]crissy, 27.11.2006 11:37:
Mulla o tänään virallinen synttäripäivä *plur**plur**plur*
[/q]
paljon onnea =)
Aamu-riisipuuro Amican ravintolassa, ja ne ihanat tytöt siellä hymyilemässä.. *sydän*
Täydellinen aamu. Siis v*ttu *plur*!!
[q]mayah, 24.11.2006 08:15:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
eikä tänä viikonloppuna ole töitä!
voi vaan nukkua ja olla tekemättä yhtään mitään..
[q]ALIEN, 24.11.2006 09:36:
Täydellinen aamu. Siis v*ttu *plur*!!
[/q]
Heräsitkö Blowjobiin?
[q]Sand3, 22.11.2006 21:25:
Robomikko kun se auttoi mua tämän koneen kanssa...internetikin asentaminen voi olla oikeasti vaikeaa...
[/q]
Voi vai? Noh, mul tuli iltakännit vahingos töiden jälkee. Siinä päivän hymiöö.
[q]Hyzenthlay, 21.11.2006 22:24:
Päivän ehdoton :) on se, että sain oman alan töitä! Ainoa asia mikä mietityttää nyt on se, että saattas olla töitä uudenvuodenpäivänä. Mieluummin vaik kuolen ku meen uudenvuodenpäivänä töihin
[/q]
Älä ny..mä oon itsenäisyyspäivän töis*igor*
Mä olen guru.
Firman sillai vanha täti toi mulle kynttilöitä Lapista. Siis tilasin siltä ne ihan itse, mut siis ihQ ku nyt saan sisustettua mun ikkunalaudan tällasil isoil ihQ kynttilöil.
Huh. viiden tunnin yöunien jälkeen aamusalille ja sit töihin. Hieman väsähtänyt olo mut silti onnellinen. Kyl aina yhden työpäivän jaksaa. Illal otan sit chillisti sohvalla löhöillen ja Sopranosii tuijottaen..
olipas sangen mukava seminaari tänään, tylsää kun huomenna joutuu palaamaan oman "tavallisen" työn pariin :(
mutta menipähän kerrankin maanantai nopeasti. niin ja ilman kiukuttelua ^_^
stella polaris <3
On sellanen väsyneen kiva olo. Viikonloppu meni railakkaasti ja nyt on jotenki haikee olo kun fiilistelee jazzia ja ulkona sataa vettä.
Tosin haikee olo on enemmän sellanen, että tekee mieli vaan olla hiljaa ja hymyillä.
Duunitkin alkaa just hyvin 14jälkeen.
Kaikki tuntuu menevän erittäin hyvin ja jatkuva virne päällä.
jos jokin kyky, niin improvisaatiotaito on mulla kehittynyt huimasti nykyisen työpaikan ansiosta*joo*
eihän se nyt ehkä kympin puhe ollut (valmisteluaikaa n. 0 minuuttia) mutta sekä ansiomerkin saaja että johtajamme (jonka kyseinen puhe alunperin piti pitää) vaikuttivat tyytyväisiltä.
muutenkin tämän päivän seminaari oli oikein onnistunut, tästä on siis hyvä jatkaa iltaa
Perrrrjantai ja firman pikkujoulut.. ihan suoraan sanoen pelottaa että mitä tästä tulee..
TJ menee ainaki heti ekana tervaan ja höyheniin.. No ei kai.
[q]mayah, 17.11.2006 05:52:
Niin...
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
eli enää jäljellä kaksi päivää töitä tällä viikolla!*aplodit*
ensi viikolla on onneksi vaihtelun vuoksi normaali viisi päiväinen työviikko*hymy*
Ostin mageimman takin ikinä.
Vastapainoksi voisin myös sanoa, että se siitä visa-laskun maksamisesta tän kuun osalta..
vanha lukioajan kaveri soitti ja ilmoitti tulevansa hkiin käymään!*aplodit*
sinne meni viimeinenkin suunniteltu alkoholiton viikonloppu joulukuussa mutta välillä on uhrauduttava ystävien vuoksi..*joo*
[q]Annakins, 14.11.2006 17:51:
Kun yks ovi sulkeutuu, niin toinen avautuu
[/q]
Mut mis*hih*