päivän :)

Back to häröily O

Mua ei enää oikeastaan vituta ollenkaan, että mul on enää reilu 2viikkoo tätä työtä jäljellä.
Jutellu tänään pari keskustelua, ja oon oikeastaan aika iloinen. Nyt pitää vaa ettii oikeesti se toinen duuni missä jatkais.

aamu;

Aurinko paistoi kun heräsin 06.40, sitten reippaana salille 07.15.
Treenin lopetin 09.00, sitten kävin solariumissa ekaa kertaa tänä keväänä ja nyt syön aamupuuroa pakastemarjoilla. On vaan huippuhyvä fiilis ku on ollu taas reippaana*pepsodent*

Töihinkin pitää mennä vasta 15.00, eli on viel hyvää aikaa nauttia tästä aamusta.

Aurinko paistoi jo silloin kuuden maissa ku heräsin.. ja seki tapahtu ihanan naisen vierestä. Ja sit aamusali jeesas koko viikon uuteen nousuun.. Onneks ei oo enää maanantai.

[q]KooKie, 11.3.2007 01:03:
---
ALIEN, 11.3.2007 00:53:
Niin siinä käy, kun primitiivinen olento veetuilee ET:lle!

---

"Primitiivinen olento" ...sanoo herra, jonka mukaan nimesin kaksi pörröistä ja pikkuista pehmokarhua. <3
[/q]

Ja ne kutsuvat minua oudoksi, wtf... Olet armoton pieniä syyttömiä nalleja kohtaan. Vois harkita, jos soittaisi WWF:n paikalle, mut toisaalta vois samal sit soittaa ambulanssin itselleni, kun ei taida homo_ miäs myöskään tuntea armoa langan laihoja isopäisiä kohtaan :(

olin meidän tyttöpainotteisen muuttoporukan vahvin lenkki ja osasin käyttää porakonetta erittäin sujuvasti vaikken koskaan moiseen kapineeseen ole edes koskenut. enkä edes rikkonut mitään!*nauru*

tuli niin hyvä mieli kun pystyi ystävälle olemaan jotenkin avuksi*hymy*

Tänään tippui iso taakka pois ja sellainen asia mikä mua on vaivannut tuli selvitettyä

Maanantaina allekirjoittamaan uutta työsopimusta!

[q]sapeli, 30.9.2009 08:53:
---
noena, 29.9.2009 16:07:
Parvi lähti kämpästä, joten on ihanasti enemmän tilaa ja kohta tatuoijalle ^___^ edes toi vesisade ei voi pilata mun päivää =)=)

---

Whatwhatwhaaat?

Missäs sulla nyt on sänky? Minkälainen tatuointi? Oonpas mä pihalla!

edit: Haa no muistin ainakin tatutoinnin, doh! *toktok* Mut vaikee hahmottaa että missä sun sänky mahtaa nyt olla...
[/q]
Joo sänky on nyt ison ikkunan vieressä, missä aikaisemmin oli ne ruskeat tuolit! On kyllä hyvä kaaos kun ei sitä eilen sitten niin paljoa aikaan saanutkaan

Ja tän päivän :) on niinkin yksin kertainen että pääsen kohta töistä
kotiin(*jiihaa*) ja menen sen jälkeen käymään hyvän ystävän luona piipahtamassa ^___^

Oon taas tänään saanut pari työhakemusta täytettyä. Search continues......

[q]Crazybattery, 1.3.2007 08:10:
*jiihaa**plur*[size=14]kevät[/size]*plur**jiihaa*
*sydän**sydän**sydän*
[/q]

Soot sekasin.. se on vasta kuukauden päästä sit ku asfaltti näkyy joka mestassa ja ekat pyörät päristelee kaduilla.

Mut olipas kiva käydä salilla aamusta. Pirtee ku peipponen, ja kaiken lisäks oon aika onnellinen tolleen "siviilipuolella" vaikka stressiä tääl työrintamal onki.

[q]Trixie, 1.3.2007 08:07:
Herkuton helmikuu onnistuneesti takana, tänään ois karkkipäivä, mut eipä toisaalta ainakaan vielä maistu namut*hihu*
[/q]

heh, onneks olkoon tosta kannattaa muuten pitää kiinni. Sillä nälkähän tunnetusti kasvaa syödessään ja sama myös toimii toisinpäin :)

[q]KooKie, 24.2.2007 12:20:
Kylmän sodan historia luettuna ja koko päivä aikaa syventyä Suomen historiaan. <3 Helvetti, että tykkään tosta opiskelusta, vaikka mä olen koko viikon laiskotellut ihan muiden tykkäämieni asioiden parissa.
[/q]

No sit kysynpä sulta my dear:
Milloin suomen kansalaiset saivat käyttöönsä vessapaperin, oih <3?

[q]cjet, 21.2.2007 19:13:
---
pipa, 21.2.2007 15:40:

kenes vieressä sä oot nukkunu, ku en mä ainakaan tuhise!

---

ehkä mä sit olin viel nii unessa että luulin vaa sun tuhisevan..
[/q]mä en tuhise, oot ollu unessa.

Mul kans. Kahtena seuraavana päivänä työhaastatteluja..

[q]Bellezaaa, 17.2.2007 22:55:

Wau, vähäks kiva!
[/q]

Välillä kivaaki.

=)

[q]lostgone, 18.2.2007 10:52:
Sain eilen taas uusia kuvia mun mallikansioon. Esitän tulevassa SPR:n esitteessä pakettiauton alle jäännyttä nuorta.*justjoo*
[/q]
kai muistit hymyillä?*nauru*

[q]*Mirri*, 17.2.2007 17:33:
---
emppu, 17.2.2007 17:30:
Emäntä viel monnia tänää ulkoileen*pepsodent*

---

*kuristuspantaa ja talutushihnaa vilauttel*
[/q]

Heräsinpäs taas väsyneenä. Mut se :) pointti oli siinä, että heräsin ihQ*hellokitty* vierestä ja se sai jäädä sinne viel tuhisee unissaan ku lähin töihin.

[q]alphamagic, 28.11.2008 12:42:
Piirtämisen kakkoskurssi alkoi tänään ja piirretään alastonmallii koko päivä
Ihan törkeen kivaa. Eikä se mallikaan yhtään rumempi oo
[/q]
Kuulostaa kyllä aika kivalta

O