päivän :)
tämä työviikko. on saanut pakertaa aurinkoisessa ydinkeskustassa ihmisvilinässä
työ maistuu ja aika menee siivillä
...plus palkkapäivä ja viikonloppu
Jos vapun jälkeistä mahan korventelua ei oteta lukuun, niin tänään on päivä alkanu tosi ihanasti. Tai oikeastaan se ihanuus alkoi jo eilen illal. Mut kohta varmaan uskaltaa mennä taas salillekin, ja olo alkaa olee pikkuhiljaa muutenkin ihan mainio.
[q]cjet, 30.5.2007 20:25:
Tein aika maistuvan oloisen lihamakaronilaatikon äsken tonne uuniin.. Vielä reilu puoltuntia..
[/q]Oi ihan sika hyvää nam! KIITOS! *plur**pihkassa*
Ollu tosi hyvä fiiwis koko päivän!*joo*
Ootte te miehet joskus ihan kivoiki*tirsk*
[q]roberto, 29.4.2007 13:56:
Luin just stealthista et LTJ Bukem & Mc Conrad tulis Helsinkiin kesäkuussa!!
[/q]
omg, zissus =))
[q]sune, 28.4.2007 14:12:
Must tulee tänää avovaimo ku rakas muuttaa tänne
[/q]eiku avohoito eiku...
ihania tekstareita jotku miähet kirjottelee!! Yleensä äijät ei hirveesti jaksa nähdä vaivaa, mut tänään on tullu kiwoi viesteiii...!!!! *sydän*
Kuluneen kevään ihanin ilma!! Happirikas, kostea ja sentään inhimillisen lämmön rajoissa. Niin on komian pilvinen keli, että ulos on vaan kertakaikkisen pakko päästä.
*sydän*
Ja toi vihreys! Iki-ihana hymyn korviin vievä vihreys! Maanantaina ilmesty pihakoivuihin ekat hiirenkorvat ja pikku hiljaa ne on kasvanu, mut tänä aamuna on ainakin hermanni-kallio akselilla alkanu vihertää aika reippaastikin
Se olis kuulkaas kesä ny!! ^____________^
Juttelin just opettajan kanssa ja saatiin selvitettyä mun vahvuudet ja heikkoudet
Nyt on helpompi alkaa suunnittelemaan tulevaa kun tietää että ollaan opettajan kanssa samoilla linjoilla asioista ja mielipiteissä siitä missä minä olen hyvä ja missä vähemmän hyvä
[q]Wert, 26.4.2007 11:16:
---
Luppis, 12.4.2007 17:34:
Kädessä Nokia N95
---
Onko ilmenny paljo miinuksia tossa laitteessa.. ? itekki harkitsen sen ostamista..
[/q]
Mun mielestä ainut miinus tässä vekottimessa on että toi edestakaisin liukuva "läppä" aina aukeilee jompaan kumpaan suuntaan kun sitä yrittää ottaa taskusta ja näppäinlukko aukeilee sitä mukaa ja vahingossa tulee aina vastattua jo puhelimeen joskus kun sitä ottaa vasta taskusta. Mut muuten kaikki noi kartta-navigoinnit ja muut hienoudet toimii niinkuin pitää ainakin toistaiseksi. Ja sit toi että nykyään tossa on taas automaattinen näppäinlukko vakiona nii rock.
Ikuisilla lapsilla pitää olla leluja, eli kauppaan vaa.
damiin luvattu +27 ja aurinkoista koko viikonlopuks. biitsille
puhdas asunto*plur**pepsodent*
Nyt on kyl taas pakko plurahtaa, ei voi mitään
On mulla sitten kerrassaan iiiihania ystäviä, kun ne pitää huolta [size=9](paitsi musta, myös)[/size] mun läheisistä, silloin kun itse en ihan niin hyvin ylety
*plur-töks-töks-töks*
Teknari
14h yöunet*haukottel*
vähitellen kyllä alkaa tuntumaan siltä että voisin edes osasta unenlahjoistani luopua, olenkohan koko viikkona saanut "valvottua" klo 21 pidempään?*nauru*
mutta ajatellen tätä päivää ja varsinkin ahdistavaa iltapäivää, noi yöunet tuli kyllä tarpeeseen.
[q]ezzy, 18.4.2007 17:03:
[/q]
Jep, riemu on rajaton kannatti pitää korkeempaa prosenttia, voi sit tuhlata enemmän rahaa kerralla*lmao*
Pikemmin "päivän =DDDD"
Kävin tuossa kaupassa juuri.
Palatessani, ohi ajaa fillareilla kaks teinijätkää joista jälkimmäinen kyyditsi
tarakalla viel kolmatta idioottia.
No, jälkimmäisen fillarin ajaja alkaa
huutelemaan "vitun hinttari!" -läppää ja heiluttelee keskisormea,
siinä huudellessa jäbä ei huomaa ajolinjojaan kunnolla ja
ajaa suoraan edellä ajavan frendinsä takarengasta päin ja
samassa vetää hirveät leivät.
Siinä lensi komeassa kaaressa niin kyyditsijä kuin kyydittävä!
Naureskellen kävelin poikien ohi ja toisella oli ainakin leuassa
huomattava vekki josta valui kiitettävästi verta ja toisella ilmeisesti
huuli hajalla.
En kääntänyt toista poskea ja jäänyt poikia auttamaan.
[q]yoni-, 11.5.2007 21:07:
---
Mellu-, 11.5.2007 18:56:
jeejee ostin itselleni kengät tänää i *sydän* my crocs
---
Näyttää nuo Crocsit olevan tän kevään hitti, kun joka kaupassa näkyy ja jokapuolella myydään noita mitä ihmeellisimmissä väreissä, ihan veikeen näkösiä kyllä on. :)
Mistä noi on nyt tullut (taas?) suosioon?
[/q]
En tiedä mistä ovat tulleet, mutta eniten kiinnostaa
tietää, että MIKSI? Jouduin taas toteamaan, että nykymuoti
yllättää kerta toisensa jälkeen.
Miehille vyölaukut muotiin.
niin onnistunut päivä takana... kiitos ihanan pirteen ihmisen töissä ja aurinkoisen sään*plur* ..ei se kyllä paljoa vaadi.
Kävin aamulla haastattelussa ja täytyy sanoa, että ... Oli just sellanen duuni mitä haluisin tehdä + oon melko varma että saan sen.