päivän :)
iiih iiiiiih!
Satsumoita!
Kaupassa oli satsumoita!! Ostin heti toista kiloa, naminam
En tykkää yhtää mandariineista, klementiineistä tai muistakaan, vain satsumoista. Ja niitä saa nyt kaupasta taas hetken aikaa *sydän* selkee kevään merkkikin se aina
*ahmiiahmiihamnam*
Selvisin pelkäl säikähyksel ton akilleen kanssa - nyt jo paljon parempi, en jaksa edes lääkäriin vaivautua. Pääsiäinen tulossa ja saan olla töissä, ei tarvi ressaa et menettäis pyhätunnit saikun takia.
[size=6]tosin mä suunnittelin jo monen viikon saikkua ja sitä kuinka viettäisin sen koko ajan vaasassa, mutta nyt ihanan pitkä loma ei taida toteutuakaan :([/size]
Tänää pääsee jo 11 töistä, ja sitten onkin yks vapaa. Keskiviikkonakin vaan palaveri, vaikka se onkin rasittavasti keskellä päivää mutta ei voi mitään.
Huomenna, tai viimestään ylihuomenna pääsee jo lenkkeilee, ehkä tänään vielä voisin yrittää pilatesta jos jalka ei illalla enää kovin paha ole. Kiinteytys-/kuntoiluvimma ei ole onneksi kadonnut
Vieläki hymyilyttää eilinen
Nukuin ihan hyvin parista painajaisesta huolimatta :)
Tänään luulis olevan kiva työpäivä. :)
[q]Nitta, 2.3.2006 17:57:
---
Freja, 27.2.2006 20:31:
Miks mä oon aina kärsittäny itteäni kulmien nyppimisellä kun sen voi tehdä paljon helpommin, kivuttomammin ja ilman verta?
---
Mitä? Onnaako se vahalla? Kuinka?
[/q]
Ostin kuumavahaa ja ystävä repi ne si pois. Iha normisti niiku sääristäänkin vahailis. Paitsi pitää vaa olla varovainen. Mut silti. Ihanuus
Sydneyn Manly Beach *sydän*
Alkaa rusketuskin oleen kohta oikean tumma
Siinä Manly Ferry terminalin lähel o maailman paras pizzapaikka! Kun lautta jää selän taakse, ni "suoraan edessä" vasemmal puolen, mut toisel puolel katua (kulmatalo). Tulikiviuuni (tms) niillä käytössä, oma suosikki se missä kanaa, briee, dijonia ja oiskoha ollu basilikaa. Omnom. Ei täytettä puutu.
Tulipa ikävä sinne. :(
[q]ezzy, 4.3.2008 12:46:
Tähän pitää kyl yhtyä, äiti kävi pitämässä vahtivuoroa pari päivää leikkauksen jälkeen eikä se tietenkään voinut olla puunaamatta koko kämppää kiiltäväks ja olla tekemättä hyvää ruokaa On se vaan *sydän*
[/q]
Mun iloisuus asiasta johtui tuosta mun tulevasta reissusta
Mut on äiti muutenkin super. Ja tekee hyvää ruokaa. Iskä kans. :)
Tuo hemmetin lehdistötiedote on nyt sitten tehty. Onneks se ei oo valmis versio, vähän ammattimaisemmat ihmiset oikolukevat ja kirjoittavat sen puhtaaksi puolestani. Kyllä nää asiat alkaa jo pikkuhiljaa lutviutumaan, ja kesällä sitten meidän kesäterassi on huippukunnossa ja vetää hirveesti ihmisiä ja kerää pisteet kotiin näin ainakin minun silmissäni näen tämän tulevaisuuden
Ihanaa kun on itse saanut vaikuttaa asioihin, ulkonäköön, toimintasuunnitelmaan.. Unet on kyllä ollu vähissä kun on stressannut niin hirveesti kaikista asioista, kun on koko ajan tullut uutta vastaan eikä ole tiennyt miten menetellä, mutta uskon että lopussa kiitos seisoo
Näyttääpäs niin nätiltä säältä että ehkä jopa uskaltaisin lähteä pyöräilemään POPpiksellani. Tuuli ehkä vähäsen mietityttää kun tulee niin herkästi korvat kipeiksi. Mut Saksanreissun aikana tuli niin paljon lisää painoa että jotain on asialle tehtävä. Lähden siis kuntoilemaan. Heti kun jaksan. Lähden kyllä. Varmasti. Ainakin kioskille ostamaan tupakkaa
Kiitos hoitokissojen, en nukkunu tänää pommiin. Olin laittanu illal viestii, ja ku olin nukahtanut ni kännyyn oli tullu ilmoitus että viestin lähetys epäonnistui tms, ja se oli sitten ilmeisesti blokannu mun herätyskellon. Herätys ois ollu 6:30, ja 10 vaille 7 kissat puski mut hereille, joka oli ihan ok aika miettien, et oisin kuitenkin torkuttanu pari kertaa.
On niistä näköjää jotai hyötyäkin siis :D
[q]innae, 30.1.2006 04:59:
Olipas sit ihanaa. Maksu.
Oli oikeesti niin mukavaa olla hippasen ottaan viinaa :)
Siis aivan ihanaa ;)
[/q]
Oli kivaa mut mä en ny ymmärtäny tota sun maksu-sanaa?
[size=6]Pitäs vaa raa'asti jättää miehet useemminkin kotii ja lähtee vaa irmailee[/size]
Tuli vaa sellanen fiilis, et mä oon mä, ja se on kiva asia, ja elämä on kivaa, ja jee!
Hyvä mieli. Nyt pois töistä, huonekaluliikkeisiin katteleen uusia kalusteita ja ideoita, ja sit huiteleen puumiekalla fiuuu fiuuuu!
:)
Eilen mulla oli ihan mielettömän kiva päivä ja se heijastuu näköjään tähänkin päivään Ei oikeestaa ees tajuu kuinka kivaa oli eilen.. *sydän*
Tänään jos saisin siskontytön kiinni niin voisi lähteä jopa Suomenlinnaan tai muuta vastaavaa.
Ilma on kauniimpi kuin aikoihin, miksi itkisin?
Tänään kiva päivä. Parin tunnin päästä Gastoneen syömään *slurps**slurps**sydän*
Kesäkin tulee huimaa vauhtia
3 päivää niin oon ihanasti kotona *sydän*
On nyt vaan jotenkin kiva olla, ihanaa kun jutellut paljon ystävien kanssa viime aikoina, ja muutenkin.. On vaan hyvä olla
Äiti oli vaa nii hauska ku se matki noita loton virallisia valvojia :D sit sil on aina joku ihme fiksaatio vääntää ihmisten nimistä 2 ekaa kirjainta vaihtaen, kuten esim Anssi Kela - Kenssi Ala (ja sit se nauraa niille itku silmäs ja mä kans ja iskä pyörittelee päätään)
Sit viel löysin tänää vihdoin systerille levyn, mitä olin etsinyt, ja samalla itelleni Zookin levyn :)
Mitähän muuta. Mansikkateetä, tuoretta nananasta, iso sohva, hartiahierontaa.. Ollu aika luksusviikonloppu. Eilinen hymykin eräältä ihmiseltä lämmittää mieltä varmaan vielä ens viikollakin :D
Huomenna ei oo krapulaa, huomenna on pumppipäivä! :)
[q]mayah, 16.8.2007 07:04:
illalla Powerbody ja Reija
[/q]
Nojo, meinasin just tota tulla hehkuttamaan, mut olit jo ehtiny eka! Mutta ihanaa, tänään hiki lentää
Mulla on jotenkin energinen olo. Pitkästä aikaa on halu myös syödä terveellisesti ja liikkua, tuon tupakanpolton lopettamisen lisäksi. Ajattelin kaivaa vanhat pistetaulukkoni esiin ja alkaa syömään pisteiden mukaan. Ylipaino täytyy saada pois. Täl hetkel on myös verkkarit jalassa, odottelen vain kunhan kultani on juonut kahvinsa [ja polttanut tupakan *nauru*] niin sitten lähdemme lenkille
Tää on jo pelottavaa että mun tekee mieli lähteä lenkille, siks yritänkin hoputtaa tuota äijää ettei mun wannabe-reipas ja terveellinen olo ehdi katoamaan
Mut mul on hyvä olo. Toivottavasti tää kestäis pidempääkin ja oppisin elämään terveellisemmin
Pitäs varmaa pian alottaa terveellisten elämäntapojen tavoitteleminen-blogi
Tälle viikolle on tullu jo nii paljo tapahtumaa (olettaen, että se alkoi sunnuntaina) että saa nähä mitä kaikkea on tapahtunut lauantaihin mennessä
Sunnuntaina sain tietää yhden asian, joka juontaa juurensa kolme vuotta sitten tapahtuneeseen juttuun, joka sai mut nauramaan ja paljon
Ensijärkytyksestä toivuttuani olen myös erittäin iloinen, että äiti ja iskä on pian paljon lähempänä mua kuin nyt, ja voin alkaa käydä niiden luona vaikka iltapäiväkahvilla
Myös toisesta ensijärkytyksestä toivuttuani, olen myös erittäin iloinen, että systeri pääsee Ausseihin. Sinne se on aina halunnutkin :) Se saa taas paljon uusia kokemuksia, ja pääsee näkemään maailmaa :) Ja mäkin sitten siinä sivussa, enhän mä voi antaa sen ihan yksin puolta vuotta siellä olla
Erittäin mielenkiintoinen viikonalku.
Reilu tunti, sit pois töistä ja junalla körötellen Hämeenlinnaan.
Tulee varmaan aika kiva viikonloppu, kun tietää, että edessä on äitin kanssa shoppailua, iskä luvannu runnoa hartioita, ja paljon hyvää punkkuakin on varmasti tarjolla
Ees jotain hyvää - pyörä on valmis noudettavaksi. Ainut ärtsy, et saan haettua sen vasta huomenna iltapäivällä
MUTTA silti, ees ennen juhannusta.
Tunnin päästä pois töistä, kotona käymään, ja illal Bon Jovi