päivän :)
perjantai kyllä pelastaa <3
---
---
---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne)
---
Onnea Uuteen Asuntoon!
---
Tänks keke...
Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
---
Komppaan!
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D
KYLLÄ!!!
---
---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne)
---
Onnea Uuteen Asuntoon!
---
Tänks keke...
Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
Komppaan!
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D
---
---
Onnea Uuteen Asuntoon!
Tänks keke...
Onnea Uuteen Asuntoon!
Elämä tuntuu niin hyvältä. *sydän*
Poistuin Facebookista
ihania sanoja
Mukava päivä Helsingissä :))
[q]Janisa, 14.1.2009 10:56:
Voi hyvänen aika sun kanssas!
[/q]
Sitä jaksaa, kun on mitä odottaa tai jotain. :D
[size=6]no ku piti jostai iloa repiä, ni toi tuli oikeestaa ainoona asiana mieleen, eh.[/size]
Toimistolla soi joulumusiikki, kaikki hyvällä ja levollisella mielellä, mutta rauhallisella silti - tarkoitan siis, ettei tääl olla toisten kimpussa tällä kertaa :D
Esimies tarjos joulupullat, ja muutenkin ihmisten kasvoilta paistaa ilo; monen päivän vapaat edessä, kuka ne nyt mitenkin viettää.
On jotenkin vaan tosi hyvä fiilis.
Parin tunnin päästä lähtee juna, ja näkee systerii ekaa kertaa yli puoleen vuoteen.
On vaa hyvä mieli ja hyvät ajatukset.
*sydän*
En tiiä, jotenkin vaan väkisinkin hymyilyttää. Kuuntelen Katie Meluaa, ulkona on kaunista, mieli on levollinen. Todennäköisesti musiikki tekee siinä suurimman osan, mut silti.
On hyvä olla kaikesta huolimatta. :)
Hyvä ja helpottunu mieli, rauhallinen ja levollinen. Ja viikonloppu eessä
Vaikka mua ärsyttää ja ahdistaakin ihan hirveesti mun kämpän seinät (niissä ei ole mitään), niin sentäs sain tänään hyviä visioita mun makkarin sisustuksen suhteen. Eteistäkin oon saanut mietittyä.
Enköhän mä jossain vaiheessa saa siitä "iha kivan" näkösen kämpän :)
Loma lyöty lukkoon. Hetkeks pois ahistavasta Hellsingistä :)
Äiti ja iskä pääsee tänään taasen unelmalomalle, siitä tulee hyvä mieli.
Maanantai on melkeen ohi. Kamala päivä loppuu paremmin onneks.
Olkkari pimeenä, vain kynttilät valaisee ja suitsuke tuoksuu. Pooma soi.
Pian diili ja ajoissa nukkuun.
[q]Individual, 13.5.2006 00:15:
Päälikkö saapuu Latviaan.
[/q]
Tää mult just menikin ohi, eli varmistiko Erkka sen sitten?
Aivan lositopäivä. Tuli nähtyä paljon ja ennenkaikkea paljon vanhoja duunikavereita, vahingossa :D Tuli jopa ehkä vähän ikävä takas rafla-alalle, kunnes joku äijä laattaili pitkin miestenvessoja :D sillä hetkellä muisti ne kaikki ikävätkin puolet :)
Uus saliohjelma! Tsiisus! Kuolema!
Tietää ja tuntee tehneensä jotain.
Nii joo, ja mulla oli eilen huisin kivaa
Lämmin sää pyöräillä töihin
Tulevaisuudensuunnitelmatkin näyttää koko ajan vaa valoisammilta, on vaa niiii hyvä fiilis siitä!
Elämä on vaa nii ihanaa et tekis mieli kiljuu, laulaa, sulkee silmät, hyppiä, tanssia, itkeä, nauraa, levittää kädet, olla vain paikoillaan... Oon ihan sekasin elämän ihanuudesta *sydän*