päivän :)
[q]remotion, 19.6.2008 21:15:
---
Samu*, 19.6.2008 21:05:
Noo mulle tuo oli ihan eka kerta, vaikka koko elämä mennyt täällä Espoon metsissä :) Hyvää safkaa saa useammastakin mainiosta ravintolasta, mutta ne maisemat.. ohhos.
Noo huomenna läpimärkänä ja ympäripäissään Pihliksessä sitä korventunutta kyrsää järsiessä voi muistella miten nastaa oli olla töissä
---
ok, mä oon ollu jopa yhen kaverini hääjuhlassa tuolla.
ei mun mielestä espoossa saa mistään ton tason safkaa... vai saako?
[/q]
Ei niin mtn hajua, meidän ravintelireissut suuntautuu aina tuonne naapuripitäjän ytimeen ;)
En tiedä ruuista, tarkoitin sitä että samanlaisia maisemia ei muut ravintelit tarjoa. Toki safkakin oli jotain aivan mahtavinta, savustettua siikaa ja vaikka mitä sälää suoraan seisovasta pöydästä. Ei ollut lähellekään mikään normi seisova pöytä, siis siinä merkityksessä mitä varmasti 99,5% meistä kuvittelee kun kuulee termin seisova pöytä :)
Omat perussettiravintelit on linjaa Colorado-Santa Fe (ym) niin kyllähän tuo hieman stoppasi.
14 tuntii viel, sit voi huokasta ja halia ja pusia ja ja ja...
Ja toinen :) on se et sää ennusteet on menneet parempaan suuntaan,
huomenna pääsee Särkänniemeen, Särkänniemeen, Särkänniemeen. Huomenna pääsee Särkänniemeen kooko päiväksi.... [size=9]*lauleskelee korkeasaareen kappaleen tahtiin*[/size]
Viikonlopun =) oli ehottomasti Murmelin kainalo ja...
...oon niiiiin onnellinen
[q]gnomex, 3.10.2007 20:12:
Vaatteetvaatteetvaatteet!!!11 *plur**pihkassa**jiihaa**tanssittel**jiihaa**joo**hihu**uros**piis**pepsodent**iloinen*
[/q]
murrr....
verokortti tuli.. palautus = 1750€..
[q]Amnesia, 1.7.2007 21:03:
---
violet_angel, 1.7.2007 16:27:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1394259
Selänne vie Stanley Cup -pokaalin Lastenklinikalle
29.6.2007 07:24
NHL:n mestarijoukkueen pelaajat saavat Stanley Cup -pokaalin yhdeksi päiväksi kotiinsa kesällä. Anaheim Ducksin riveissä kolme viikkoa sitten mestaruuden voittaneen Teemu Selänteen vuoro tulee elokuun alussa.
Yli sata vuotta käytössä ollut pokaali saapuu Suomeen kuuden vuoden tauon jälkeen 3. elokuuta ja jatkaa matkaansa seuraavana päivänä.
Selänteen pitää keksiä harvinaiselle vieraalle mahdollisimman paljon hauskaa ohjelmaa yhden päivän ajaksi. Suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään.
- Olen yrittänyt funtsia, mitä sen kanssa tekisi. Kannu on täällä vain lyhyen aikaa. Se on yksi prosessi, mikä päässäni pyörii, Selänne pohti.
Yhden asian hän kuitenkin lupaa.
- Ihan varmaa on, että sen kanssa mennään Lastenklinikalle. Se on ensimmäinen osoite, johon mennään.
Pitää vissiin tulla lomalta käymään töissä
---
Tällaisia on kyllä mukava lukea, kun tuossakaan ei varmasti ole kyse mistään teeskentelystä vaan Teemulle tärkeästä asiasta
[/q]
Kyllä!
Oon kerran aikaisemmin ollut osastolla samaan aikaan, kun Teemu on piipahtanut lapsia moikkaamassa ja pikku lahjoja niill e tuomassa. Ja kyllä Teemusta näki, että oikeesti nauttii itsekin siitä, että saa ilahduttaa pikku potilaita. Ei todellakaan tee sitä minkään pr arvon takii!!!
ARVOSTAN!
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1394259
Selänne vie Stanley Cup -pokaalin Lastenklinikalle
29.6.2007 07:24
NHL:n mestarijoukkueen pelaajat saavat Stanley Cup -pokaalin yhdeksi päiväksi kotiinsa kesällä. Anaheim Ducksin riveissä kolme viikkoa sitten mestaruuden voittaneen Teemu Selänteen vuoro tulee elokuun alussa.
Yli sata vuotta käytössä ollut pokaali saapuu Suomeen kuuden vuoden tauon jälkeen 3. elokuuta ja jatkaa matkaansa seuraavana päivänä.
Selänteen pitää keksiä harvinaiselle vieraalle mahdollisimman paljon hauskaa ohjelmaa yhden päivän ajaksi. Suunnitelmat ovat vielä alkutekijöissään.
- Olen yrittänyt funtsia, mitä sen kanssa tekisi. Kannu on täällä vain lyhyen aikaa. Se on yksi prosessi, mikä päässäni pyörii, Selänne pohti.
Yhden asian hän kuitenkin lupaa.
- Ihan varmaa on, että sen kanssa mennään Lastenklinikalle. Se on ensimmäinen osoite, johon mennään.
Pitää vissiin tulla lomalta käymään töissä
[q]ezzy, 16.6.2007 11:02:
---
violet_angel, 16.6.2007 00:51:
---
[TranceCore], 16.6.2007 00:49:
---
violet_angel, 15.6.2007 22:05:
Heräsin tänään kaunis kukkakimppu silmieni edessä
Murmelli
---
gratz
---
tä? *täh*
---
grats = onnittelut
[/q]
näin vähän ajattelinkin
Täydestä hinnasta tehty tarjous keittiönpöydällä, jonka hyväksyn ehdottomasti koska se oli ehtona uudelle ihanalle asunnolle!!! I'm so HAPPY!!!
Kaks ja puol kuukautta enää!!!
Hyvä ruoka, parempi mieli =)
MacBook Pro 15"*hymy*
Ekaa päivää duunissa helmikuun alun, eli lukuloman jälkeen. Fiilikset hyvät, ulkonakin sataa vain vettä :) Katsoo fiiliksiä sitten kuukauden-parin päästä kun vanha tuttu duunistressi pukkaa päälle :D *toktok*
Sonispheren lippu hommattu! ei täsä olla venattu kun about 10 vuotta että Rob Zombie tulis Suomeen, no nyt tulee!
Lippu Ozoraan ostettu. No turning back now!
Wohooo! ^_^
Hyvää matkaa maailman söpöimpään kauniiden ja iloisten ihmisten täyttämään laaksoon! <3
Lippu Ozoraan ostettu. No turning back now!
saatiin auto. vihdosta viimein.
Hyviä oivalluksia omasta itsestä sekä tavasta, miten suhtaudun rakkauteen.
klubitus <3
[q]Steven Hoaks, 21.7.2008 15:05:
---
Anselmi, 21.7.2008 15:00:
:D
No mitä olis pitänyt sanoa? "Vau! tuo on hienoin näkymä ikinä. Kyl olis mahtia käydä tsiigaileen hiukan länsiväylän betonia ja hengittää raikasta pakokaasua. Samalla vois kuvata maailman paskimman you tube pätkän (propsit siitä, kohtalaisen kova saavutus*hymy*) ja tosi huomaamattoman vaivihkaa mainostaa sitä että oon töissä [size=16]NOKIALLA[/size]. "
Trust me, ei ollut mitään henkilökohtaista, sama kuitti olis tullut kelle vaan joka olis tehnyt saman. Yritin jopa sitoa itseni tuoliin etten kuittaa tuosta, mut köysi tipahti enkä voinut itselleni mitään. Toivottavasti en pilannut sun päivää:(
---
Ei. Et pilannut yhtään mitään.
Sait vaan mut taas hymyilemään
Olit vielä hölmömpi kun mitä mä aluksi ajattelin
[/q]
Ei pahalla, mutta kieltämättä tuosta 1. postauksestasi saa vähän sellaisen .. hmm .. elvistely -kuvan..
Mitäs mitäs, siirsikö ne Noksulla respan tonne yläkerroksiin, vai lähtikö sulla uraputki muuten vain nousuun? ;)
Viis yötä töitä enne lomaa
sitä onkin ootettu...