päivän :)
Mun yks rakkaimmista ystävistä täyttää tänään kolkyt ja sillä ois kemut, joissa on kans joku sivuosan esittäjä
Uiui
---
syyskuu 2010 - toukokuu 2011 ja -10kg I Feel Good
---
Todella hieno suoritus!! Onneksi olkoon! Itsekin kun pystyia tuohon...
Jokainen pystyy siihen, pitää olla vaan itsekuria ja oikeat ruokailutottumukset
Mahtavan hyvä fiilis ihan vaan elämästä. Tarkemmin ajateltuna se on aika hassua näin maanantai-aamuna, mutta ei parane ajatella liikoja jos tuntuu hyvältä ^_____^
Koko maailmalle
[quote author="[Siru]" post="1616681"]Niiiin hieno ilma*hihu* aurinko*sydän* ja sit keksi viel mutsil sopivan lahjan..*plur*Mulla täysin samat
Todella hieno suoritus!! Onneksi olkoon! Itsekin kun pystyia tuohon...
Onnea äidit *sydän*
Niiiin hieno ilma*hihu* aurinko*sydän* ja sit keksi viel mutsil sopivan lahjan..*plur*
Suomi - Saksa :)
Komppaan!!! Oli kyllä sellainen näytös, että ei mitään tolkkua! Ja jatkoa odotetaan....
Suomi - Saksa :)
Miltei iskemätön cd:
Original Motion Picture Soundtrack from Luc Besson's The Big Blue by: Eric Serra.
Hinta: 2eeeuurrooo!! ..Kirpparilta.
Sää. Kertakaikkisen ihana, aaah.
Ei tarvitse liisteröityä lakanoihin edes pienten päikkäreiden ajaksi, ilma tuntuu ihanalta hengittää, ikkunat ei puske paahdehelvettiä pattereina päin kasvoja, ei tarvetta leikkiä muka coolia aurinkolasit nokalla, ei suihkussa ravaamista, ei tuulettimien huudattamista eikä erkaannuttavan epämiellyttävää nihkeilyä paidanvaihtojen rumban kanssa ja ihokin pysyy hyvänä.
Luojalle kiitos olen syntynyt pohjoiseen maahan enkä mihinlie "varjossa +40c" infernoon.
Taas jaksaa. Jatkuisi tälläisenään vain niin pitkään kuin suinkin mahdollista, minulle sopii enemmän kuin hyvin.
:DDD
Huomenna parin päivän koulutukseen telakalle ja jos kaikki menee hyvin niin pääsee joksikin aikaa autteleen siinnä sun tässä hommassa. Ei haittaa oli homma mitä vaan!
[päivän plurahdus]Miten tähän maailmaan mahtuukin niin monta niin päräyttävän päheetä ihmistä! Ja miten niin monta heistä olen saanutkin elämässäni kohdata ja jopa osaksi elämääni saada. *plur*[/päivän plurahdus]
---
Sade ja tuo edes jonkinlainen viileys.
Minusta nähden sais sataa koko kesän.
I_H_A_N_A_A ! <333
---
Mikäs sateessa niin mukavaa on että sitä koko kesäksi haluaisi?
Ah, niin monen monta ihanuutta.
Ilman puhtaus, hapekkuus, sateen jälkeinen tuoksu, veden talteenottomahdollisuus mm. mökkeilijöitä(kin) ajatellen ilman ämpärisavottaa etenkin niillä, joilla vesi ei juokse putkia pitkin.. sateenkaaret ja virkeänä pitävä asenne sen saa**nan jatkuvan hellehikihelvetin päivänselväksi vastapainoksi.
Ukkonen ja sade *sydän*
I_H_A_N_A_A ! <333
Mikäs sateessa niin mukavaa on että sitä koko kesäksi haluaisi?
I_H_A_N_A_A ! <333
"Thank God for the rain to wash the trash off the sidewalk.."
(Robert de Niro as Travis Bickle in
Martin Scorsese's: Taxi Driver.)
Pyöräillen töihin
Kannatti panostaa nukkumiseen, tänään on miljoona kertaa tasapainoisempi olo. Vielä tuolla alitajunnassa on setvimättömiä juttuja, huomasi kyllä että unet olisivat jatkuneet vielä. Ensi yönä sitten jatketaan.
Ostin uuden auton :)