päivän :)
Hämmentävä viikonloppu takana ja pari vastoinkäymistä paskan kera.. Mut silti oikein hyvä mieli!
[q]Ober, 17.8.2006 14:04:
En stumpannu autoo kertaakaan ekalla ajotunnilla!!!!*pepsodent**plur**aplodit**jiihaa*
[/q]
Vielä sä ehdit
Flaikkujakoa ja hyvää musaa ja tikkareita ja aurinkoa Ja asiat tuntuu hoituvan, aiemmin mieltä painaneita asioita on saanu käsiteltyä - alkaa olemaan taas sellainen olo niinku pitääkin, virtaa riittää ja on niin sanotusti homma hanskassa!
accun lassolevyn mukana tullut kolmee dee katseluläpyskä
[q]mayah, 14.8.2006 20:13:
Maailman paras poikaystävä *sydän*
[/q]
Mullaki!
Eilen oli sangen lystiä :)
[q]Taika, 10.8.2006 18:43:
---
ihan turhaan yrität. mähän en siitä aarteesta luovu*kissatappelu*
[/q]
Sika.*dissaa* Mä en puhu sulle ennen seuraavaa Idols-tuotantokautta.*igor*
[q]Taika, 10.8.2006 18:35:
---
en. oon niin pahoillani kun lupasin Antilta pyytää nimmarin sulle mut en vaan yksinkertaisesti ehdi. otan sit ens kerralla kaks*joo*
[/q]
hv. Kyl sä tiedät, että mul on jo se, mut Ronin nimmari puuttuu.*justjoo*
[q]lostgone, 10.8.2006 18:31:
---
Taika, 10.8.2006 18:22:
mun ei tarvitsekaan mennä lintsille yksin*hihu*
..ja vaikka ei lauantaina ehdi kaikkia hilavitkuttimia käydä läpi niin parin viikon päästä pääsee uudestaan..
työsuhde-edut*sydän*
---
Etkö sä meekkään katsomaan Antti Tuiskua perjantaina?*ding*
[/q]
en. oon niin pahoillani kun lupasin Antilta pyytää nimmarin sulle mut en vaan yksinkertaisesti ehdi. otan sit ens kerralla kaks*joo*
mulla on treffit.. ihquu..
vihdoin ja viimein selvisi mikä mulla on naistenklinikalla. ei siihen tarvittu kuin yhteensä 25 verta putkee muutaman viikon sisää. mut pääasia että sairaus on selvillä
[q]Danskuh, 10.8.2006 14:10:
kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)
---
Poikakaverilta vois tulla hieman eriävä mielipide tohon...
---
hehe*tirsk*
[/q]
Sanopa muuta... Omasta mielestäni olin ihan ok kokki jne.. Nykyään on huomannu et kaikki mihin kosken tippuu/hajoo/heiluu uhkaavasti... Mikälie tauti iskenyt... Yleisin komentti mitä nykyään saan on "crash boom bang"
[q]Anny, 10.8.2006 13:38:
---
Danskuh, 10.8.2006 13:34:
kyl sä kokkaa osaat:) ja tarjoilla:)
---
Poikakaverilta vois tulla hieman eriävä mielipide tohon...
[/q]
hehe*tirsk*
toisaalt ihan jees et ristinolla-turnauksillakin voi tienaa rahaa.
joo... ties kuinka monetta kertaa.
tylsää duunissa = koomista menoa.
Aurinkoa!
hyvä biisi piristää :)
[q]as, 28.7.2006 00:50:
Se kuuluu tänne asti :||||
[/q]
mussuta sä vain porkkanaa orjaseni ja nauti
[q]UnityF, 27.7.2006 23:24:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF
[/q]
Ihana vauvamasu! *sydän* onkos jo tietoa onko maha-asukki tyttö vai poika? Vai haluatteko ees tietää? :)
Mun päivän :) on se, että HUOMENNA! HUOMENNA! HUOMENNA ON PERJANTAI *sydän* ja silloin näen rakkaani ja se tuntuu ihan mah-dot-to-man hyvältä.. *sydän* niiiin pitkästä aikaa. Tätä onki odotettu.
RPO
Mangorahka!