päivän :)
kahden päivän loma...ja on nii upeeta!!!!! *sydän*
eräs ihminen sai mut hyvälle tuulelle ,*plur*
oon nauranu tänään niin paljon et poskiin jo särkee
Kunnon 8h yöunet ja aamulenkki, nyt taas jaksaa
Ah, en edes muista milloin viimeksi on töissä ollut "pöytä puhdas". Nyt voi hyvällä mielin aloittaa liukumisen rentoutumismoodiin - lento Goalle lähtee lauantaina pitkien yöunien jälkeen.
[q]Hyzenthlay, 13.3.2007 18:06:
Täyspäiväsen opiskelun lisäks on nyt kaks työtä, heh heh
[/q]
mul on kuus :(
[q]Pacho, 7.7.2009 21:53:
---
astaroth, 7.7.2009 14:41:
pääsin opiskelemaan :D
---
Vissiin ihan hyvin alkanu sun viikkos :D Ma sait töitä, ti opiskelupaikka, mitähän huomenna :)
[/q]
PUSSY!! eiku..
Kävin eilen tutustumassa meidän lähellä olevaan kuntosaliin. Ihan huippu, just rempattu ja äärettömän hienot tilat ja laitteet. Plussana vielä Jooga ja Pilates tunnit, solarium, upouusi sauna, sulkis ja muut ohjatut tunnit <3
Huomenna alkaa treeni...*hikoil*
Toin kissalle töistä oman joulukalenterin ja se meni siitä ihan sekaisin! Oon tässä jo hetken aikaa naureskellut miten se pyöriskelee kalenterin päällä ja yrittää puskea ja raapia sitä. Ihana kisu
Sanoin itteni irti paskasta duunista ja sain vihdoinki kilvet autoon*nauru*
Wohoo! Kaks tai ehkä kolme vapaa iltaa töistä!
[size=7]Tosin tyyntä myrskyn edellä, ens viikolla huhkitaankin sit niidenkin edestä...[/size]
Äskönen hetki Pasilassa kun odotin bussia kotiin, soittimessa Sixpence none the richerin Kiss me ja aivan täydellinen taivaanranta ja fiilis *sydän*
Jännä miten yks pieni hetki pistää edelleen hymyilyttää :)
Yks ihana ihminen joka jaksaa tsempata ja piristää mun pvää kun tuntuu muuten taas vaikeelta *sydän**pihkassa*
-M
Tuli taas käytyä virkistävällä juoksulenkillä. Jotenkin herää päivään ihan eri tavalla
mä oon lisänny kaikki mun kaverit takas..
Vaikka on ihan paikat kipeet ja huonosti nukkunut, ei voi muuta kuin hymyillä ^_______^
IIIhhhhhaaaaaa! Oon hysteerisen epätodellisen onnellinen
Uudet kengät Get Fresh- bileisiin*super*!
http://klubitus.org/liitteet/10960990c7998.jpg
duuni alkaa \o/
[q]osama:
---
Fucking Nobody:
---
KittysDead:
Päätin että tänään haen SG -tytöksi. *sydän*
---
Mikä on SG-tyttö?
---
oliskohan toi suicide girl?
[/q]
ehk parhain sexyloosers sarjis ^___^
Ihmiset on aika ihania. Tuntemattomatkin, ja puolituntemattomat. Puhumattakaan niistä tutuista. :)