päivän :)
Kävin keskellä yötä vetäsemässä tuollaisen 60-70 km fillarilenkin. Ja kylläpäs teki hyvää.
Helsinki International Air Show!
Perhana et oli hienoo :) Vois alkaa säästämään Hornetia varten, oli se saatana tyhjentävän näköstä (ja kuulosta!) se lento.
80km pyörälenkki Vesijärven ympäri, aika eufoorinen olo!
Ajattelin aamupalan jälkeen sipasta riistikselle boulderoimaan.
sain kämpästä siivottua pahimman paskan, tää on nyt astetta viihtyisämpi.
pahus etten kaikkea jaksanut, mutta no ehkä sit huomenna*ding*
Tänään varmistui kesän yövuorotyö. Nam.
Aloitetaan aamusta. Herätyksen jälkeen pikainen aamupala, sit suoraan kiipeemään. Kiipeilyn jälkeen piipahtamaan koululla ja sit nopee himaan et pääsee fillaroimaan. Liikuntaa siis.
Kävin polkemassa fillarilla lenkin. Nyt tosin tuntuu, ettei tehnyt kauheen hyvää kun olen vähän kipeenä, ja tuli kuitenkin poljettua varsin kiivaaseen tahtiin.
[q]kilobitti, 3.4.2005 19:39:
Ts. köysittelypaikoista Solvallakin on varmaan jo kondiksessa*piis* "Patriootti" jätti jotain viime syksynä jotain hampaankoloon. Nyt ei voi kun toivoa että lääkäri sanoo huomenna että käden pieni murtuma on parantunut, ja että sitä voi hiljalleen ruveta jumppaamaan*joo*
[/q]
Luulisin kyllä et alkaa olla iskussa. Sehän on aurinkoon päin aika pitkälti.
Toivotaan pikaista paranemista et pääset kiipee! *hymy**piis*
Voittajafiiliksestä huolimatta voin olla itseeni tyytyväinen. Olin eilen baarissa ja pilkun jälkeen valuin himaan nukkumaan - kahdeksi kokonaiseksi tunniksi, jonka jälkeen suoraan duuniin. Työ tekijäänsä kiittää.
Muah. Ilmoittauduin motskarikouluun. Juhannuksena saa jo päristellä.
Loistavaakin loistavampi päivä ja ilta takana. *sydän*
..ja illalla alkaa vapunvietto
Haa. Vien laskumonot modattaviksi. Nyt niistä tulee parhaat.
Kaverin moottoripyörästä löytyi vika. Nyt vain osa tilaukseen ja sit baanalle. *Sydän*
Ja ainiin, mä sain tänään fillarin. Siis ilmaiseksi ja varastamatta. Kivaa.
Eilen oli hauskempaa kuin aikoihin.
Huomaa jo siitäkin, että koko kämppä haisee vanhalle viinalle.
kännitlärvit!
kivaa
Sain vihdoin ostettua oman boulderpadin. Nyt siis kelpaa olla kivillä.
Tänään tuli kauden viimeiset ajokilometrit moottoripyörällä. Toisaalta olis mukava vielä ajaa, toisaalta mukava siirtyä muihin aktiviteetteihin talven ajaksi ja muistella kesän kurvailuja lämmöllä. Mukavaa on ollut ja ehjänä selvitty. Ensi kaudella jatketaan!
Kippis ja kulaus!
Päivän :| on mitäänsanomaton fiilis.
Päivän :) on pitkä vapaa maanantaiaamuun asti ja tämäniltainen todennäköinen baarireissu.
Toi yks kiva toi mulle ruokaa ja kokista, kun olen kipeenä. Ihanaa.