päivän :)

Back to häröily O

[q]Zenni, 16.8.2009 11:40:
---
gnomex, 16.8.2009 10:06:
Mä meen tänään kattomaan. Tosin ei varmaan nähdä kuin koneen nousu pilvien takia...
---

Luojan kiitos se ei noussu ilmaan siitä kiitoradalta, se meteli olis ollu kaupunkialueella varmaan ihan liikaa O_O Hornet ja Hawkit lentää sinne jostain muualta ja kyllä ne helvetin matalalla lentää et nou wöriis :)
[/q]
Mitä enemmän meteliä sitä parempi, en mä sinne mene korvatulppia pitämään vaan nauttimaan kaikesta mitä Hornet antaa :)

Mut joo, aika vaisuks jäi vaikka täydessä erektiossa sitä katsoinkin. Jenkeissä vähän eri meininki kun vetävät yliäänilentoa matalalla ynnä muuta kivaa. Liekö sitten polttoaine liian kallista semmoseen leikkiin vaiko ei muuten vaan anna määräykset siihen mahdollisuutta täällä kotosuomessa.

Täytys joskus päästä jenkkeihin ihailee Blue Angelsseja.

K3

[q]Zenni, 15.8.2009 20:57:
Helsinki International Air Show!

Perhana et oli hienoo :) Vois alkaa säästämään Hornetia varten, oli se saatana tyhjentävän näköstä (ja kuulosta!) se lento.
[/q]
Mä meen tänään kattomaan. Tosin ei varmaan nähdä kuin koneen nousu pilvien takia...

Ja sitten oma :)

Alle kuukauden päästä pääsee vittuun pääkaupunkiseudulta

Enää 3 yötä

Autot

[q]Bio, 12.7.2005 00:35:
Meidän vanhempien luona puuvajassa nojaa A-tikkaat seinään ja niiden tikkaiden päälle on pikku lintunen tehnyt pesän.. siellä hautoo poikasiaan. Täytyy varoo ettei mee liian lähelle sitä pesää.
[/q]
Joo kantsii varoa... Unityssä meinas hanhet hyökätä kimppuun, kun käveltiin turhan läheltä poikasia...

Kerranki herää sunnuntaiaamuna skarppina.

[q]kriba, 1.7.2005 23:45:
Kaipa noi on vähän makuasioita. Mä kun taas oon pitäny Siemens puhelimia (m50 ja cx70) oikein helppokäyttöisinä ja loogisina käyttöliittyminä. Tuntuu et Siemenssin puhelimien käyttöliittymästä löytyy ominaisuuksia joita Nokialta puuttuu mut mitkä helpottaa sen luurin käyttöö.
[/q]
Itsellä on M55, ja pakko sanoo et saksalainen laatutyö on kyl saanu ihan uudenlaisen merkityksen.

Ei päivää ilman jotain bugii, hidastelua, tahmausta, kaatumista jne. Ainoo hyvä puoli tossa on kuuluvuus, paikoissa jossa Nokia ei enää kuulu meitsi vetää täysillä tolpilla.

Mut päivän :) on ehdottomasti hetken päästä tapahtuva rannalle lähtö, josta muutaman bissen kautta empiren saaristoristeilylle :)

Yövuoro meni nopeasti ja mukavasti

Nihkeen viime viikon jälkeen tää viikko on alkanut loistavasti.

Päivän pituus on jo 11 tuntia ja 11 minuutta!

Kämppä siivottu ja samalla laitoin vähä muutenki tätä uuteen uskoon.

Ei toi loman loppuminen ollukka niin huono juttu ku eka aattelin.

Mulla on maailman ihanin mies *sydän*

Huominen viel pitäis kirjottaa, tai oikeammin hioa gradua. Sit se olis melkein siinä! Pikkasen helpottunut olo

Hitsi et osaa olla mahtava fiilis...
en tiedä syytä mutta tää on kyl siisti tunne!

eräs ihana ihminen pelasti päiväni..*plur*

Huvittava päivä työharjoittelussa. Ja vihdoinkin pääsen huristelemaan autolla ( mulla on loisto isä). :))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kuumeesta huolimatta tein näyttösuunnitelman valmiiksi*pökr*

O