päivän :)

Back to häröily O

Mulla on ihania, maailman parhaita ystäviä (3stars muum muassa*sydän*), maailman parhaita harrastuksia (lumilautailu, surffaus*plur* ), maailman paras ja palkitsevin ammatti (hammaslääkäri, ok naurakaa vaan...*blush*) ja tästä kesästä tulee paras ikinä evö ja lähden kolmen viikon päästä surffilomalle kahdeksi viikoksi karibialle. Paljon asioita pyörii päässä,näitä hyviä mutta myös raskaita selvityksen alla olevia...mutta positiiviseela asenteella pärjää. I <3 my LIFE!!!

Olin sunnuntaina snoukkaamassa ekaa kertaa moneen vuoteen.
Se. Oli. Aivan. Mahtavaa!!!
Joten eilen ostin uuden yybersiistin lumilaudan ja lähden taas ens vkonlop laskeen! Ja ostin tietty myös uudet ihqt pinkit monot jotka sopii mun pinkkiin lautailutakkiin*plur*
Ja suunnitteilla on vielä laskureissu Pyhälle maaliskuussa. Jäin koukkuun.*sydän*

me so happy: yllätysmatka rakkaan miehen kanssa huomenna pariisiin , rakkauden kaupunkiin *sydän**sydän**sydän* KIITOS muru kaikesta ihanasta, Paris, mon cheri, oh la la*tirsk*

kaveri heitti mulle mesessä :
"Etin halinalle nimellä elokuvia ja hakutuloksiin tulee tappava ase.. Ookoo.. " *bigtime*

Eilen tulin baarista kotiin ja soitin klo 5.30 poikaystävälle et miten täält digiboksista saa nauhotetut leffat. Sit aloin höpötteleen kaikkea ja kertoon viikon tapahtumista kunnes se keskeytti joku 10 min jälkeen et "öh kulta meil oli täs just pokeripeli kesken ja muut on odottanu 10 min et voitas jatkaa". No sit aloin katsoon leffaa.

Ostin ihanat seeprakorkokengät ja pääsin wiillä Zeldassa seuraavaan maahan.

[q]3stars, 14.12.2006 13:29:
keksin mitä ostan kaverille joululahjaksi täytyy tosin laittaa muistilapulle ettei unohdu hyvä idé...*ding*
[/q]
Tiedäntiedäntiedän, tää lahja on mulle joku superihQ!!! Mäki tiiän mitä ostan sulle*pus*

jalat muikeen kipeet eilisestä treenistä. päiväunet. kivaa koulussa. yleishyvä tunnelma koko ajan. tekstari kaukomatkoilla olevalta mieheltä.

ilmainen matka Leville tammikuussa*jiihaa*ostan itelleni joululahjaks murtsikkasukset ja sivakoin hippulat vinkuen 3 päivää tunturimaisemissa enkä ajattelekkaan tenttejä!

ylen kommentaattori linnanjuhlissa: "sodissamme kaatui 83 000 henkeä, heitä edustamassa täällä xx ja zz" Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

[q]Vampyrella, 22.8.2007 18:22:
Päivän LOL tuli tästä, ex-SoundaHolic, nykyään nimensä muuttanut <§>, on niin kovin vaivaantunut olemassaolostani, että jaksoi raapustaa oikein kaksi yksityisviestiä. Tässä ensimmäinen:

"Yhtä komea kuin viisaskin tässä moi!Oli nyt ihan kerta kaikkinen "pakko" nyysiä vapaata sun proffis lukemisesta ja eri toten photojes pällistelystä ja postata tälläinen ikäiselles soveltuva vajaavaisempi julkituonti viimeisimmän vuodatukses vanaveteen, etten vaan saa traumoja quotin hallitsemattomuudesta. Muista: paljon sanoja, vähän tekoja.

Sä keskenkasvuinen vitunkannatin jaksat aina yllättää typötyhjillä filosofioillas mut just, kun on hetken tylsää. Ihmetellä täytynee myöskin tässä suunnassa sitä ilmeisen syvällistä (olethan suolesta) tahtoas tikata näitä viestejä täysin yhdentekeville ihmisille? LOL"

Ja tässä vielä toinenkin viesti kyseiseltä hurmaavalta henkilöltä:

''Niin se piti vielä tähdentää (näin meidän ÄIJJIEN kesken), että: voit olla osaltas jatkossakin huoleti aivoripuliriihes kannattavuudesta. Joka tavu valuu pöntöstä ränniin, kato pakkohan vuohillakin on saniteettitilat olla ihan jo näin modernisminkin nimissä, tasa-arvoa kuitenkaan sivuuttamatta.
Mä teen vähäisimpäni sun mukavuuttas ajatellen klubbarissa, aina siiheks kunnes puperteettis on ohi ja karvat ruvennu kasvamaan tai tiput sieltä seiniltäs tms. suht säälittävää mutta kuitenkin niin pirun viihteellistä. PALJON PUHETTA, vähän tekoja näin itseäsi toistaessa.

Ja mitä tulee allekirjoittaneen photo postauksiin niin ehkä mä jotain kliffaa tulevaisuudes kehittelen, et saisit mielenrauhan puuteriostoksillas vaikkei se tosin tuohon kirveellä veistettyyn pissispärstääs paljoakaan pönkitystä pakota. Ritsa kireellä ja muista kuntoraportit.''

Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D
[/q]

Voi että mä en tajuu tällasta. Tosi sivistynyttä. Mahtaa olla epävarma ihminen ku noin antaa toisten ihmisten elämän ärsyttää. Sul on kyl oikee suhtautuminen tähän*hymy*

Tilasin makeen uuden märkäpuvun ja se on osittain pinkki=)

Ostin lentoliput Intiaan lokakuulle, oh jeaa!

Meen kattoon Spider-Man 3. Ja mun märkäpuku tulee ens viikol! Ja keksin hyvän synttrilahjan.

Takana pikainen, mutta erittäin innostava ja kiva reissu Helsinkiin, Suomen suurimpaan nuorisotaloon Reaktoriin :) Ihana nähdä vanhoja duunikamuja ja saada uusia ideoita. Pidempäänhän tuolla ois viihtynyt, mutta ei auta itku markkinoilla.

Kiitos NK! :)

Superhyvä palaute oppilailta. Ja maanantaina meet the parents, o-ou.*tirsk*

Eiliset hippalot oli yhdet elämäni hauskimmista*aplodit* huh huh mikä bilemeininki*lmao* PARTYPARTY!!!!! Vieläkin naurattaa*tirsk*

[q]Amma, 25.2.2010 12:40:
---
Bio, 25.2.2010 11:13:
Tää sai mut hyvälle tuulelle :)

Britanniassa on palkittu pommiekspertti, labradorinnoutaja Treo.

http://www.mtv3.fi/kampanja/helmi/vapaalla/lemmikit/minun_lemmikkini/1065028.html

---

Mut saa hyvälle tuulelle, että koira on selvinnyt tehtävistään hengissä, ilmeisesti/toivottavasti myös vammoitta ja ennen kaikkea: on päässyt nyt eläkkeelle ja saa viettää sitä tutun ihmisen kanssa. :)

[size=4](...koska tuskinpa joku metalliläpyskä tai ylipäätään symbolinen palkitseminen koiran mieltä hirveesti lämmittää. Mutta onhan se toki hienoa, että tällainen eläinasia saa huomiota. :)[/size]
[/q]

nojoo, laitoin vaan nyt ton linkin+kuvan tänne, koska se sai mut hyvälle tuulelle.. en miettinyt sen enempää mitään asian syvällisempää tarkoitusta..

Ihan täyttä paskaa ollu koko päivä joka suunnasta, mut huomasin vahingossa vähän hymyilevänikin. Kun tajuaa olleensa jossain asiassa vähän hölmö, niin hetken tulee vielä siitä sitten kiukuttua itselleen mutta sitten tulee jo parempi olo.
Talking about pitkät piuhat....

Voiskin tehä jättikatkarapuja törkeel määräl valkosipulia ja chiliä.

Painoki lähteny puolen viikon nousukirin jälkeen taas laskuun. Wehei :]

[q]Bio, 25.2.2010 11:13:
Tää sai mut hyvälle tuulelle :)

Britanniassa on palkittu pommiekspertti, labradorinnoutaja Treo.

http://www.mtv3.fi/kampanja/helmi/vapaalla/lemmikit/minun_lemmikkini/1065028.html
[/q]
Mut saa hyvälle tuulelle, että koira on selvinnyt tehtävistään hengissä, ilmeisesti/toivottavasti myös vammoitta ja ennen kaikkea: on päässyt nyt eläkkeelle ja saa viettää sitä tutun ihmisen kanssa. :)

[size=4](...koska tuskinpa joku metalliläpyskä tai ylipäätään symbolinen palkitseminen koiran mieltä hirveesti lämmittää. Mutta onhan se toki hienoa, että tällainen eläinasia saa huomiota. :)[/size]

O