päivän :)
[q]sune, 14.8.2007 22:25:
nyt on johanneksen kirkko varattu vuoden päähän *sydän*
[/q]
kutsut on varmaan siis jo postissa*vink*onnee*aplodit*
kesä ei ihan suosinut helteillä, mutta oikeassa seurassa siitä saa silti ihan loistoloman*joo*
ihan vaan vaikka täällä suomessa, maailman parhaan tyttöystävän kanssa joka päivä oli yhtä aurinkoa*sydän*
niin bailatessa kuin löhöillessäkin.......ja niin joo ruokailut tuli hoidettua AINA ajallaan.
kulta sä tiiät miks just sä*sydän**pihkassa**pus*
[q]Super-Kerttu, 5.7.2007 08:56:
---
casper-dj, 5.7.2007 08:45:
---
Super-Kerttu, 5.7.2007 07:35:
Eilen mukava ilta! (=voitin mölkyssä)
Ja tänään alkaa LOMA!!!!!!!! *sydän* Miten vaan sais tän päivän kulumaan viel tääl duunissa!?
---
pieni korjaus!!!!! sä voitit kerran ja MÄ voitin kerran..ollaan tarkkoja ennenku hehkutetaan*pepsodent*
---
NIIIIIIN, mutta mä voitin siksi, koska olin toka ja eka.. Sä olit eka ja vika! Yhteispisteillä MÄ siis voitin!
[/q]
[q]Super-Kerttu, 5.7.2007 07:35:
Eilen mukava ilta! (=voitin mölkyssä)
Ja tänään alkaa LOMA!!!!!!!! *sydän* Miten vaan sais tän päivän kulumaan viel tääl duunissa!?
[/q]
pieni korjaus!!!!! sä voitit kerran ja MÄ voitin kerran..ollaan tarkkoja ennenku hehkutetaan*pepsodent*
eka virallinen LOMAPÄIVÄ*plur*....ilmat lämpenemässä, maailmanparas tyttöystävä*pihkassa*
jonka loma tosin alkaa ens maanantaina..pluritetaan sit taas lisää*joo*
tänää aaamulla sen tajusin taas niinkun jokainen aamu.....mulla on maailman paras tyttöystävä*sydän*
[q]Ronie, 19.6.2007 12:55:
---
casper-dj, 19.6.2007 12:43:
päivä senkun paranee...allekirjoitin just itselleni uuden duunin elokuun alkuun*jiihaa*
---
Mitä minne?!
[/q]
Nokia house @ keilaniemi......johtoportaan edustuskokki*joo*
puol vuotta tuli täyteen maailman ihanimman tyttöystävän kanssa...tästä on hyvä jatkaa*pihkassa*
[q]pirpeli, 15.3.2007 09:19:
---
Super-Kerttu, 15.3.2007 09:16:
---
Mulla on usein kanssa tapana sanoa, jos joku ystävä tai kaveri sanoo, että "mä tykkään susta", niin "mäkin tykkään...musta*plur*" Hyvin paljon huumoria tietty mukana :) Sopiva itserakkaus on oikein suotavaa.
[/q]
täytyyhän itse tunto olla kohallaan jotta voi täysillä rakastaa myös jotain toista*joo**iloinen*
[q]pirpeli, 15.3.2007 09:15:
---
casper-dj, 15.3.2007 09:13:
---
Super-Kerttu, 15.3.2007 08:31:
Koti ja Kasper.. *sydän*
---
sama paikka samat tyypit*sydän*
---
Itserakkaus on ihan kiva asia :D
[/q]
ups...sampaikka...ja kerttu*nauru**sydän*
[q]Super-Kerttu, 27.2.2007 08:40:
Niin ja toinen päivän :) Eilen varattiin lennot Damiin sekä hostelli sieltä..*jiihaa* Olispa jo kesä! *sydän*
[/q]
to the city of flower power....matkamme käy*sydän**plur**pus*
sain rakkaalta ylläri lahjan*sydän*
[q]Super-Kerttu, 16.2.2007 07:31:
Tää on kyl eilisen :). Oltiin keilaamassa kaveriporukalla. Hauskaa oli ja pääasia, että mä voitin edes yhden kierroksen..*nauru*
Niin..Ja perjantai!
[/q]
EI..pää asia että mä vedin parhaat pisteet kaikista*pahis**jiihaa*
no kultakin oli kyl ihan loistava*pus*
loisto reissu rakkaan kanssa*super*.......Casper*sydän*Kerttu
[q]Super-Kerttu, 3.1.2007 08:33:
Vaikka väsyttää ja duunit vituttaa, niin olen MAAILMAN ONNELLISIN TYTTÖ! *sydän*
[/q]
remppa ajoi mut evakkoon kotoa...pääsin kantsuun asustelemaan oman beben nurkkiin...parasta*pihkassa**super**sydän*
[q]Super-Kerttu, 7.12.2006 12:59:
Yleisön pyynnöstä:
Hitsi, olen vain niin onnellinen..*pihkassa*
[/q]
hei hitsi niin mäkin*vink**sydän**pihkassa**pus*
[q]Super-Kerttu, 5.12.2006 10:16:
Tää on kyllä oikeestaan eilisen :)
Töistä tullessani, oli kotona ruoka melkein valmis, sämpylät tulossa ja muutenkin ihana vastaanotto. Ja illalla viellä sain maailman parasta lohdutusta ja tsemppausta tulevaisuuteen.
Olet PARAS rakas..*sydän*
P.S. Mut hemmotellaan pilalle..*hihu*
[/q]
*sydän**sydän**sydän*.....ps. vain ketsuppi unohtui*nauru*
[q]Mark, 11.8.2008 08:37:
Kiva vkl ilman bileitä
-M
[/q]
Mikä ihmeen viikonloppu se semmonen on*ding*
päivä senkun paranee...allekirjoitin just itselleni uuden duunin elokuun alkuun*jiihaa*
aamulla tikit pois!!!! takas duunii ja treenaamaaa enää reilu viikko*jiihaa*