päivän :)
mä sain taas musat toimimaan koneella
[q]ezzy:
---
ja auringon kunniaksi kesäauto pois seisonnasta ja ajelulle
[/q]
Akku on autosta sökö, mutta oli helvetin hauskaa ajella _omalla_ autolla 4kk tallissapitoajan jälkeen *sydän*
[q]äm:
Koulun oven edessä oli papanoita. Jänöpupu on tästä paikasta samaa mieltä kuin minä.
[/q]
AHAHAHA
Eilen oli kivaa*hihu*. Ja tänäänkin on. SUN*sydän*
Ai juu, huomenna ei tartte mennä mihinkää jos ei haluu/jaksa. Eikä vielä kahteen viikkoon!
Meille tulee Australian terrieri pentu 24.3, eli parin viikon pääst, kivaa. Sen nimeks tulee Tiga *plur*. Käytiin eilen kattomas ja oli kyl niin sööttei että.
Noista vasemman puoleinen.
Sain eilen kukkia, eli eilisen :)
Ja sit tän päivän :), ku sisko sai lapsen klo 5:58 aamulla. nyt saa nexua virallisesti kutsua tädiksi.
Sain täksi viikoksi toimistooni työkaveriani tuuraamaan tytön kenen kanssa välillä tikahdumme nauruun.
elämä on buenoo *hiuh*
anteeksi että nyt meni totaalisesti off topic mutta tämä nyt jäi vaivaamaan todella.
haluaisin selvittää tän jos olisi mahdollista.
mun hosti o http://www.domatic.com .. olisi kumminkin _todella_ vaikea uskoa että tuolta mitään tulisi .. ainakin ku kattoo kuin iso toi firma on ja kuinka ne panostaa turvallisuuteen... tosin mikään ei ole mahdotonta ..
miksiköhän testivaiheessa sitten kukaan ei ole ilmoitellu mitään vaikka palomuureja + viirussuojaa käytetään ?
enivei ..
olisin kyllä kiitollinen jos jotkut tekninsesti lahjakkaat ja muutenkin asian osaavat voisivat katsoa tuon läpi ..*nyyh*
vielä lisätäkseni symantecin sivulta:
* Trojan.ByteVerify will typically arrive as a component of other malicious content. An attacker could use the compiled Java class file to execute other code. The file will likely exist as VerifierBug.Class. For example, an attacker could create a .html file that uses the Trojan, and then create a script file that will perform other actions, such as setting the Internet Explorer Start Page.
elikkä toi _vaatisi_ että mun sivun lähdekoodissa olisi jotain javaan liittyvää .. ainakin näin käsitän.
[q]bad loop:
vihdoinkin julkaisin uuden nettisivuni ..
[/q]
puskee java-virusta ekalla latauskerralla o_O
5.0L V8 raikas tallissa äsken ja enää viikko tai kaksi, niin saa sen ajoon
[q]MiSSy*:
Tänään vain 3 tupakkaa poltettuna tästä se lähtee!
[/q]
Hienoa muruseni!*aplodit**hymy*
Kytkivät meidän talon tänä aamuna digiverkkoon nyt vaan pitää hankkia boxi.
candyraver & nicii *sydän* kiitos että ootte olemassa. olisin äsken hajonnu palasiksi ilman teitä. ootte rakkaita. *sydän* on kunnia tuntee noin ihania ystäviä. *sydän*
Eilen tajusin elämästä jälleen jotain ja tänään käännän uuden, terveellisemmän ja paremman sivun elämässäni*iloinen* ja kiitos kaikesta kuuluu rakkaalleni*sydän*
Porkkanakakku Uskomatonta mitä saa tehtyä sulatejuustosta ja porkkanaraasteesta
edit: alkaa mennä päivän :( puolelle... ei voi olla syömättä kun se on niin hyvää...
"Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?
Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen.
Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä. Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin alkavaa ruostetta autoni takalokasuojan kaaressa.
Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko lokasuojankaari vai asentaa vain uusi levikeosa?"
Edit: Muotoilua
oho... mä näin tänään miehen, joka sai mun pään kääntymään =)
mul taitaa olla kevättä rinnassa... toivottavasti tää menis pian ohi =)
-huuhkajahormooniuhuuhäiriössä
Uusi ihana Cheap Monday- takki sekä mieletön Nintendo- huivi*iloinen*
Puntari oli ystävä. :)
(panikoi) Tänään tieto pääsinkö lentoemäntä koulutukseen ja sitä kautta
tossa huhtikuussa Lontooseen lentoemännäks...tieto tulee tekstiviestillä + maililla joten
tässä sitä nyt ollaan paskat housuissa ja kädet täristen..
KAIKKI kaverit nyt päättää muistaa mua sit just nyt tekstiviestillä mikä aiheuttaa
sen et joka kerta kun kuulen viestiäänen sydän lyö pari kertaa tyhjään!
EN tiiä onks tää päivän vai mut kai mä tästä enemmän innoissani
olen..ja jos ei natsaa ni päätettiin lauantaina mun veljen kanssa et muutetaan lontooseen'
sit muuten vaan yhessä. SE saa olon kuitenkin paremmaks vaikka ei tää työ
tuliskaan..mut toivotanpa nyt kuitenki veljellekki onneva KUN odottelee samaa tietoa *hikoil**piis*
EDIT: SAIN SEN DUUNIN!! ELI londons calling and see ya later
onkohan lontoossa hyviä bileitä? *Nauru*