päivän :)

Back to häröily O

[q]Zyklonius, 6.5.2005 19:31:
Curb Your Enthusiasm *sydän* Goddamnit, että on loistokas sarja.
[/q]

Second that brother!

Näin itse asiassa ekat curb-jaksoni viikonloppuna kun kaverini innostui minulle niitä esittelemään kaljoittelun lomassa!!Larry David on silmitön mies, huomaa kyllä että on toiminut Seinfeldin George-hahmon real life esikuvana*nauru*ehdotonta huippua!
Kausipaketin extroissa oli hauska piirre, kun katselin mitä Seinfeldin tyypit kertoivat ja jutustelivat asioita sarjan tiimoilta. Siinä Jason Alexander (siis Seinfeldin George ja tyyppi jonka esikuvana Larry David on) kertoi että erään Seinfeldin jakson kuvauksissa oli hän todennut käsikirjoituksen kohtaus oli täysin järjetön, sillä eihän KUKAAN voi oikeasti reagoida tälläisessä tilanteessa näin (tyyliin varastaa deitin käsilaukku treffeillä jonkun käsittämättömän kommelluksen syynä). No samassa oli Larry David pompannut tuolistaan ja huutanut että totta helvetissä voi, näin juuri ITSE toimin siinä tilanteessa*nauru*

Okei, tää on ehkä vähän tylsän kuulonen selitettynä, mutta kiteytyksenä sanottakoon että suosittelen sarjaa lämpimästi kaikille Seinfeldin huumorista pitäville!!!*piis*

Mun pikku hanimussukkakultarakkaat syö! *sydän* Löysin viimein niille safkaa jota ne suostuu syömään Nyt ne ei kuole! *sydän**iloinen*

Edit: Tai siis yhen näin syövän, mut se on hyvä alku *sydän*

[q]Displacer, 6.5.2005 10:11:
---
Petri, 6.5.2005 10:04:
---
pHaze, 6.5.2005 09:40:
563e veronpalautuksia o/ The government is handing out free money!

---

tai siis me periaatteessa annetaan valtiolle "ilmasta" rahaa, kun valtio ei noista veronpalautuksista mitään korkoa meille maksa ja se voi sen summan taasen sijoittaa toksi noin vuodeksi korkoa/tuottoa tuottavaan sijoituskohteeseen

---

Saa niistä jotain korkoa mun mielestä.
[/q]

my bad oli siin 0,5% korko. mut pointti kuitenkin et ton rahan pystyis varmasti sijoittamaan paremminkin, jos sen sais silloin kun pitäisikin. eri asia sitten on että tekisikö näin oikeasti oikeesti vai tuhlaisiko sen :) ja valtio on melko varmasti sijoittanut nuo rahat korkeatuottoisempaan sijoitukseen kuin 0,5%.

Curb Your Enthusiasm *sydän* Goddamnit, että on loistokas sarja.

Pääsin tänään pelaamaan pitkästä aikaa korista. Tai no...kolme päivää sitte viimeks, mut seki liikaa..

Tämän päivän Hesarissa oleva Kamut, siis sarjakuvissa. Ilmetty minä

edit: väärän sarjakuvan nimi

FAMILY GUY SEASON 4!

Hellz yeah!

aurinko <3

Ei krapulaa, hyvä fiilis jäi eilisestä, tapasin kuuluisan oopperlaulajan syntymäpäiväkutsuilla (perhetuttujen 60-vuotiset) ja tein kolme kiloa munkkeja*jiihaa**nauru*

edit: pakolliset hymiöt..

[q]Ana-5000, 29.4.2005 17:31:
omg en ees tienny tosta :D
[/q]

Huumorin maailma on sekin äärellinen, jos ei nyt suorastaan pieni.

vappu ja se mitä se tuo mukanaan. <3 :)

ei VITTU! OUTLOLLED!

-M

Aurinko + mattolaituri + nurmikko + seura + varhaisperunat + kinkku + =

[q]Annakins, 27.4.2005 22:38:
Poitsu tulee kohta, ei tartte nukkua yksin :)
[/q]

Oletko siis raskaana? Onneksi olkoon vaan.

Noi mun pupuset ja tissiristeily *sydän*

Blümchen Hain vanhan Herzfrequenzin äipän luota ja en muistanutkaan kuinka ilahduttavia nää biisit on Mahdoton olla huonolla tuulella kun näitä kuuntelee

Ja bonus :) - sain tehtyä kaikki mitä pitikin saada aikaiseks tällä viikolla, ja nyt on vasta tiistai Nyt kaikki mitä jaksaa tehdä lisää on pelkkää plussaa ja pois tulevista kiireistä

edit: ja vielä ekstra-super-bonus :) - piripiri

*sydän**sydän*Panda-pupunen*sydän**sydän*

[q]katai, 26.4.2005 21:03:
Muistin viimeinkin ostaa kermavaahtoa ja tein makoisia lättyjä mansikkahillon kera
[/q]
oih! lettuja... nam nam. meikä on kerran saanu yhen ihmisen melkein kuolemaan mun lätyist' haluan oppia tekee niitä uudestaan

Iskä on nyt haudattu.. Onneks sen hautapaikka oli miellyttävässä paikassa, ja tuntuu muutenkin lämpimältä, että nyt se saa vihdoin rauhan.

[q]ee102, 25.4.2005 14:48:
En saanukaan potkuja, niinku aiemmin arvelin. Sen sijaan sain sairaslomaa niin paljon kuin koen tarvivani. Mukava työnantaja!
[/q]

Asioilla on tapana järjestyä, olkoon tämä siitä hyvä esimerkki

edit: niin, ja mun päivän hymy taitaa olla se kun tajusin että en enää pelkää tai edes jännitä hammaslääkäriin menoa, oikeastaan se tuntuu jo aika mukavalta.

O