päivän :)
Sain auton kuukaudeksi käyttöön ihan nimellisarvolla. Sen piti olla hurjan sporttinen mutta kyllä tuolla perheautollakin ajaa.
..nii ja olokin on jo parempi, vihdoin.
Väsyttää pirusti muttei haittaa koska on PERJANTAI
Ja sit on tosi kiva kun tuli uus työntekijä ja aloin heti viihtymään paremmin töissä
ehkä en haluakkaan vaihtaa paikkaa*hih*
Himas on siistiä, kävin alkos ja ajattelinpa tehdä vielä sushia illalla ennen illan elämysmatkaa.
On se niin kivaa, kun taloyhtiö makselee mun rästilaskuja pois.*iloinen*
Sain töitä. Juhannukseen asti.
[q]Fakiiri, 11.5.2009 19:33:
http://2009.sonar.es/en/programa.php
[/q]
Oho..Tuliskohan Graze Jonesilta "La vie en rose".
...mielenkiintoista.
Ei ollutkaan niin kova päänsärky mitä pelkäsin ;D
mä sain työharjoittelupaikan!!! tai no siis paikka on kun meen vain viel työkkäriin selvittää paperisodan.. ja mikä parasta pääsen tekee sitä mitä rakastan eniten *sydän*
toinen päivän hymy on se kun aamulla heräsin niin yksi ihana dj oli laittanu viestii että hän tulee alluihin soittamaan ja mä olin nyt näääääääääääääääääääääin iloinen siitä uutisesta
Tänään on ainakin aamu alkanu täydellisen hyvin
ja broidi laittaa kohta mun lemppari chilli pläjäyksen klubbariin jakoon *super**sydän*
Oon nyt 2 yötä saanu nukuttua enemmän ku 4h putkeen
Ja eilen sain syötyä lihiksen
oma kämppä/huone lahdesta! rupeskin jo kyrsiin aika lailla pienen huoneen jakaminen jossain korvessa...jes!
tänään kattoon raksua sotkuun *sydän*
Tulipa oltua tuossa lääkiksen pääsykokeissa eikä ainakaan ihan seinille mennyt *sydän* katsoo sit mitä mieltä sensorit on.. Jotkut itki siellä ihan kun näki vastaukset.. Menny monilla päin persettä.. Noh ei saa mua lannistaa
Deviss....Ei se nyt niin hyvää ole...mutta valitettavan helppoa kylläkin..*nauru*
Viikon viimeinen työyö edessä, huomenna aamulla sitten alkaa tän pojan viikonloppu.*jiihaa* ...mutta siis ennen sitä omalla autolla Karjaalle ja sit sieltä rekalla Pasila-Mikkeli-Pasila-Karjaa, työviikko on sitten siinä...
-edit:typoja-
Oon hereillä jo nyt!
Eli koko päivä aikaa, ehtii tehä vaikka mitä.
Edit: Totaali Reps
http://www.ultimatearcade.com/puzzles/games/happypill.html
pääsin kuin pääsinkin reaalin läpi*jiihaa*
[q]zari, 24.5.2005 19:50:
- Raksulla on tänään "enää" puolet inttiä jäljellä, TJ 135...eiköhän tää tästä pian mee
[/q]
Kuitenkin jää sinne noiden 135 aamun jälkeen... ;)
löysin mitä pinceimmän punaisen mekon yo-juhliini*plur*
3kk tuska ohi..projekti meni läpi ja kehujakin tuli..jee jee 22ovarii lisää suorituksiin!!!
+aurinko paistaa ja lämmittää=)
++Ylihuomenna suomeen kevereita kattoon*hali*
Dj unique - ibiza summer mix 2000
Ja tästä alusta ekat 5 biisiä *sydän* Vaikkei esittäjistä oo tietookaan..
Niiiiin mieletön fiilis