päivän :)
Sain 55, sitten tuli tekstari "saat huomenna 40 käyttörahaa", kävin kaupalla, kaveri lainas 100, ostin 4 litraa persikanmakuista jääteetä ja vähän purkkaa, tulin kotiin, kotona odottaa 2 isoa munkkipossua ja laatikollinen jaffakeksejä, ja kämppä on melkein kokonaan mun seuraavat muutaman päivän....
Sitten kun vielä löytyy seuraa niin kaikki on täydellistä
hyvä olo sydämessä.
Kesäloma alkoi 45 min sit.. wuuhuuuu!!
[q]Emily, 1.7.2005 13:11:
Tänään on ihan mieletön päivä,aurinko paistaa,on lämmin ja mieletön meno luvassa illalla..
*tulisipa pian ilta*
[/q]
Aivan juuri!
Viikonloppu.. ja 3 herätystä enää lomaan..
[q]Optik, 1.7.2005 13:26:
---
Emily, 1.7.2005 13:11:
Tänään on ihan mieletön päivä,aurinko paistaa,on lämmin ja mieletön meno luvassa illalla..
*tulisipa pian ilta*
---
Aivan juuri!
[/q]
Jep,ja ilta on alkanut jumalattoman hyvin.vaikka aurinko ei enään paista eikä ole niinkään lämmin mutta kyllä meno on mieletön..
TÄTÄ LISÄÄ!!!!!
Kävin värjäyttämässä hiukset taas :)
3 työpäivää vielä ennen lomaa :)
Ihan vitun hyvö fiiwis.
Tänään yritti olla pientä darran poikasta, kun eilen (keskiviikkona) pääsin 18 töistä ja siitä istuun Mikonkadun Corneriin pilkkuun asti. Irmailu roksoti välillä :)
Voisinpas mennä nukkuun jos vaikkapa ehkäpä heräisi huomenna aikasin ja lähtisi Itiksestä hakeen sormukset <3
Pian pääsee lomalle ja Suomesta ja duunista eroon :)
Nyt näkeen kivoja unia :)
Meille tulee maanantaina koira :)
.m
Käviks tää jo täällä :)
.
Olin myymässä huuto.net:ssä yhtä koriste esinettä joka on ollu pölyyntymässä mun kaapissa yli 5 vuotta.
Laiton sen hinnaksi 20e ja hintavaraus oli vähän enemmän.. nooh huuto päätty ja se ei menny mut sähkikseen oli tullu posti että hän huomasi sen liian myöhää ja kohde oli sulkeutunu ja hän sanoi että hän ei tiedä mikä mun hintapyyntö on mut hän tarjoo siitä 150e ja tulee viel hakemaan sen! *super**jiihaa* joku ilmeisesti on kaipaillu tuollaista koalaa
Dami täältä tullaan.. nyt on hotellimassit kasassa
[q]UnityF, 28.6.2005 15:01:
vähänkö ihana päivä
i *sydän* käräjäoikeus
ai että kun nyt hymyilyttää kuin naatalinaurinkoa konsanaan
Taidan juoda nyt iloiset kännit
[/q]
Hyvä mieli ja hymyilyttää...
Kiitos sille joka olit löytänyt mun
puhelimen Mecanolta!*sydän*
Rauman löytötavaratoimistosta
soitettiin mun porukoille että
poikanne puhelin on löytynyt*nauru*
Siellä on sellaisia numeroita
jotka ovat kultaakin kalliimpia.
Onneksi on vielä rehellisiä ihmisiä
olemassa*hali*
Viikonloppu Juhannus Pihliksessä oli ehkä paras koskaan (jee, survival-hengellä loppuun asti *pahis*) ja "kesän alkamista" tuli juhlittua aika perusteellisesti
Kolmet uudet kengät
edit:itseasias neljät ku lauantaina ostin jo yhet ja tänää kolmet
nyt pääsee noist vanhoist luuskista eroon
pitkä taival yhessä on päättymässä
ei oo RAPULAAA
oon tainu jäädä koukkuun tuhkimotarinaan
nyt taas hymyilyttää ku sai soiton mukavalta ihmiseltä.... tää ilta pelastettu....*plur*
Eka palkka tilillä kolmen kuukauden tauon jälkeen...tuntuu ihanalle!!
Masters Of Hardcore Vortex Of Venegance vip-lippu taskussa ja uusi Angerfist tuli postissa *plur**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
WOOHOO!! Säkin olit onnekas, meil on samat liput
Ja Retaliate saapui talouteen torstaina ^^
Mun päivän :) on kuitenkin se et jälkikasvu antoi nukkua(:pyöriä sängyssä) 8.30 asti :)