päivän :)

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 25.8.2005 14:24:
kumman hyvällä päällä koko ajan tää on suorastaan poikkeuksellista mulle...
[/q]

Mul kans sama kohtaus pääl...*hymy* toivottavast kestää kauan..*joo*

Supersalmiakki ja eräs ystävä <3

[q]India, 25.8.2005 11:18:
tuu meille kaheks viikkoo, niin menee toikin hulluus ohi.. Tehää vaihto mä tuun asuu sun luo ja sä tänne. Hyvä idea!
[/q]

Ei se oo sama asia kun se ei ole oma lapsi... Mie tiedän kyl et mie tuun hajoamaan välillä kun se on niin raskasta - varsinkin kun mie oon unimurmeli ja tykkään nukkua 12-14h yössä, mut mie myös tiedän et miul on kavereita ja äiti (*sydän*) jotka tykkää autella

Se ois selvittävissä oleva urakka

edit: ai nii, ja semmonen pienempi päivän :) - meidän huushollissa toimii tänään vesi koko vuorokauden! voi käydä pesemässä hampaat milloin itseä huvittaa

[pieni]edit: ja vielä pienempi päivän :) - vaniljakossu: nautinto jota en ehkä voi enää pian nautiia koska on parempiakin huomion kohteita... [/pieni]

Koulu alkoi!!!*aplodit*

Saksa on päivä päivältä lähempänä *sydän*

[size=8](Saksan matka *igor*)[/size]

Kivat suunnitelmat ja eilinen kaverin kanssa

Molin ainoo ihminen klubbarissa äsken! Taino oli candyraver piilossa, mut...*jiihaa**lmao*

Pitäs varmaan nukkua...

Uus tuoli.. Nyt on taas hyvä istuu =)

Tänään nilkkaa piikitettiin viimesen kerran (toivottavasti.) Aikaisintaan kuukauden päästä seuraavan kerran.

tänään varmistui, että parin viikon päästä saan iiihanan koirahauvan *sydän**hihu*

Tänään alkaa opinnot uudessa kolussa, mukavaa vaihtelua

:( miten mut voi olla huomaamatta?

Näen tänään parasta ystävääni taas pitkästä aikaa

Avangion sai koukutettua mut.....Terry Pratchettiin...

Ostin Hesan akateemisesta englannin kielisen Colours of Magicin.

Aheh. Kaveri on syntyny päivä mun jälkeen ja pistin sille aamulla viestin "Hyvää syntymäpäivää juniori ;)" . Takasin tuli "Samoin seniori! :D"

Sai ittensä hyvälle tuulelle heti aamusta x)

eilinen päivä

Vapaapäivä, ja huomasin just että päivän :)-topicissa on enemmän posteja kun päivän :(-topicissa !

Enää vähä yli viikko ni sit tulee rahaa..... tosin laskut kans oottaa maksajaa....*hymy*

Tänään alkoi vika duuniviikko,koska ensi viikon maanantaista alkaen mut löytää Leppävaarasta Laurean amk:sta.

Eilen oli niiiiin kivaa *plur*, kiitti kaikille!

O