päivän :)

Back to häröily O

Saan koneen takas kotiin, addikti minäkö?

[q]Sting Ray, 25.12.2005 19:54:
Orkidean Beautiful Suomen virallisen single-listan ykkösenä
[/q]

Onnittelut Orkidealle tuosta kova saavutus jouluna.

ja :) vielä eli todella mukava Joulu Porissa :)

[q]Taika, 26.12.2005 14:44:
ja löysin vahingossa galtsusta vanhan lukioaikaisen kaverini, varmaan ainoa sen aikaisista kavereista joka puhuu mulle vielä*nauru*
[/q]
..ja vanhojen tapojen mukaisesti ollaan menossa baariin :DD
jotkut asiat ei muutu sitten ikinä.

Se on maracujá!!

Trooppisista hedelmistä koostuva sunnuntaiaamiainen mukavassa seurassa. *sydän* Vitamiinipommienergiapurkaus!!! Hyvää huomenta kevät!

Niin ja perjantaina sitten ulkomaille taas. Tänään pitää ruveta suunnittelemaan.

[q]Freja, 21.11.2007 09:43:
Haha, duunikaveri puhui kuinka hänen lapsensa on ottanut ensiaskeleensa. Siihen yks miesduunikaveri tokasee et "älkää puhuko vauvoista, mulle tulee vauvakuume" johon 10 toimiston naista huokaisi "OIIIIIIIII" :D

Tyyppi sai heti kunnol pisteitä :D
[/q]

äänen_nauramis_rullaluistimet

Ei voi muistaa koska olis viimeks ollu näin totaalisen ihastunu olo... <3 :)

.m

Ihan jees...Glögiä maistellessa ja Dj Hellin outoa settiä kuunnellessa. ( Nyt Radio 1's Dance Anthems with Dave Pearce ja Sonique: Feels so good...*plur* ) Katselen Tiutisen tehtaan valoja vastarannalla ja sitä kuinka lumivaippa alkaa pikkuhiljaa peittämään tämänkin kaupungin maisemaa. Kämppä on meiksin standardilla siisti ( no ei tää mikään sikolätti ole muutenkaan ), ihan ei jaksanut joka nurkkaa puunata, mutta minä viihdyn ja se on jees. Nyt sitten otetaan rennosti, eikä stressata mistään, eikä varsinkaan mietitä työasioita muutamaan päivään. Vietetään aikaa perheen kanssa ja jossain vaihteessa suuntautuu kulku myös frendille iltaa viettämään, ilmeisesti joulupäivän iltana.

Joo on. Pääsin sit eurolla bileistä kotiin

Ensimmäinen vapaa 3 kuukauteen*iloinen*

Ulkona on ihan hurjan nättiä

No vittu tulihan se viesti vaikkakin sama viesti meni ties kuinka monelle muulle! Jipii! *nauru**aplodit*

Kaikkien päivän :)t

+ Kohta pääsee suihkuun & nukkumaan *sydän*
+ Sain maailman ihanimman joululahjan *sydän*

+ Ainii, ja tän joulun ekat joulukortit

*pihkassa**plur**sydän* kiksu pelastaa *sydän**plur**pihkassa*

Katoin Juurakon Huldan tellusta.

Tauno Palo <3.

[q]UnityF, 21.12.2005 15:53:

en tiiä onko jotain enää tekemättä, mä en oo tottunu et täällä on _näin_ siistii
Mut nyt on hyvä mieli ja voisin hemmotella itteni kuumalla suihkulla ja kasvohoidoilla
[/q]

Ei mitään tehty, kämppä kuin täystuho ja lähden huomenna vetään Poria kohti eli evvk.

Tipahdan niinsanotusti tutkan alle ja musta ei kuulla mitään sitten ma/ti asti.

ps. ei o joulumieltä pätkääkään...iloinen vaan että pääsen katsomaan sukua pitkästä aikaa.

Mummo ollu pitkään sairaalassa ja muuttaa vanhainkotiin (kova paikka virkeälle vanhukselle), isoisä aika äkillistä dementiaa potevana ja kuoleman kielissä jo kuukausia sairaalassa...

SIVIILIPALVELUSMIEHEN KOTIUTTAMISILMOITUS

Timo-XXXXX Pasanen on suorittanut siviilipalveluksensa ajalla 15.11.2004 - 20.12.2005. Hänet on kotiutettu 395 päivän palvelusajan jälkeen täysin palvelleena.

mitäs sit? ois voinu vielä jäädä puoleksi vuodeksi tonne, mutta mutta...saan tod näk sijaisuuksia tonne ammatti-instituuttiin kevään aikana aina jos ne tarvii...olin niin killeri sijainen :P mutta aika tyhjän päällä, köyhänä ja rahattomana ollaan...onneksi on lippu lontooseen :)

tuli niin hyvä fiilis kun siivos ja kuunteli joululauluja samalla*hihu* Joulu*sydän*

huomenna alkaa loma ja si töihin... dimdimdii

Nii ja uuden koneen oston teen tänään

Aivan käsittämättömän kauniin värinen taivas auringon laskiessa. Ihan tässä pakahtuu *pökr*

Hyvä mieli.

Kaikki johdot nyt viimeinki paikoillaan sillai et kuulee musiikkia myös koneelta.

[size=9]...ja ehkä ihan vaan pienesti *pihkassa*[/size]

O