päivän :)

Back to häröily O

Duunikaveri ja hänen tyttöystävänsä oli saaneet aamulla vaavin :)
Onnea Aimolle ja Tytille sekä pötkölle :)

kämpän uusi sisustus sai sen näyttämään enemmän kodilta, vaikka asunkin yksin

ja isi askarteli viel soittopöydän

Nyt ois parikin:
1. Eilinen Dirty Southin keikka (aloitti vasta 1:30 soittamaan eli tän päivän :) )
2. Kohta lähdetään parin kaverin kanssa 2 päivän road-tripille tän saaren länsirannalle... pitäis nähdä jopa luontoa (ensimmäinen kerta Suomesta lähdön jälkeen) *pökr**iloinen*

Löyty halvemmat lennot to bangkok ja tuli pari pv lisää loma aikaa...Jee, sitä 5 viikkosta odotellessa!! *jiihaa**iloinen*

Ihanan lyhkänen työpäivä ja sitte pääsee shoppaamaan*plur* + iltapäivällä ensimmäinen päivä uudessa koulussa, onhan siitä jo kolmisen vuotta kun oon viimeks ollu jossain opinahjossa.

Sain eilen mp3-soittimen, enkä joudu puhumaan täällä enää kellekään! Muahhahaa!*nauru*

Tänää pääsee vihdoinki takas duuniin 3,5 kk:n sairasloman jälkeen.

*eilisilta
*orastava kevät (joojoo, pieni varaslähtö*nauru*)
*vanhat kaverit
*uudet kaverit
*ystävät *sydän*
*musiikki
*koulussa on kivaa

On vaan niin pirun siistii olla mä!*nauru*

eilinen ilta tuotti täksikin päiväksi niin *sydän* olon!!!!

eilinen kiksufiilistely
kiksu pelastaa! *sydän*

Huomenna pääsen taas leffaan.*aplodit*

nukuin parin tunnin päikkärit ja yölläkin sain peräti 7 tuntia nukuttua. Mä oon nyt nukkunu jo enemmän ku pariin edelliseen päivään yhteensä.

Sain liput Mewin keikalle 12.3 *jiihaa**plur*

eilen tuli nähtyyyy todella monta hyvää ihanaaa ystäväää *plur**hali*

ja sai vieläkin nähä ku yksi kamu piti ihan sairaan hyvä stand-up shown, ja toiset taas veti niin hyvän keikan bändinsä kaa että huhuhuh...

Mulla on lunssa, mut ei sellanen shaissen kipee olo. Tänään 8h duunii, mut sinnekin hyvällä mielellä: tuleepahan fyffeä.

ihan just kohta kirppikselle *sydän*

Olen ehkä tyhmä, mutta kerrankin meen ihan oikeesti fiiliksen mukaan *sydän*

Sain tänään avaimet uuteen asuntoon Jotenkin vasta nyt se tuntuu todelliselta

Ainii, ja vähänkö oli hauskaa shoppailla tänään Rahaa ei oo mut sain joululahjaks pari lahjakorttia

Ostin:
- Gurps Powers -sääntökirjan (mitä oon himoinnu)
- Three-Dragon Ante -fantasia-aiheisen korttipelin
- Sanasamba-seurapelin
- X-Men kokoelma-albumin (lehdet #94-119, alkuperäiskielellä, elikkä just ne minkä jälkeen tulee pimeän feenixin taru, joka mulla on kokonaan toisessa - ja vielä eri sarjan! - kokoelma-albumissa!)

Nyt Sapsullakin on seurapelejä tulevia tupareita varten!

Edit2: ja pistetääs tähän vielä sekin että sain tehtyä yhen päivityshomman mikä on melkei kuukauden odottanu tekemistä ku se on niin pieni et kukaan ei kuitenkaan huomaa... Paitsi minä itse, tietenkin Nyt on rehti ja reipas olo

Löytyi aivan uskomattoman loistava asunto! Nyt pitää vaan saada toisella puolella maapalloa tällä hetkellä oleilevan tulevan kämppiksen [o]uskomaan sanaani[/o] luottamaan makuuni...*nauru*

tänään on hieroja <3

O