päivän :)
kaveri maksoi velkansa. 4 kuukautta venattiinkin
[q]Skenemursu, 29.6.2008 04:03:
tää piristi mun aamua:
Where the Hell is Matt?
[/q]
tämä on kyllä pysäyttävä pätkä.
harva video saa aikaa yhtä paljon hyvän olon tunnetta
pysyin hereillä iltaan asti. saa unirytmin kohdalleen :)
[q]hemuz, 29.6.2008 06:13:
oisit nähny sen vauvan
[/q]
http://www.videot.org/nauravat-neloset.html
kolme tuotantokautta sonic x:ää :))
sympaattinen taksikuski :)
eipä mennyt ihan hukkaan viikonloppu. harvemmin tulee sunnuntaina pestyä pyykit, tiskattua ja siivottua kämppä :]
sain töitä
[q]Sand3, 6.7.2009 12:48:
Onnea
[/q]
kiitos :)
oppiminen
selvisin duunipäivästä elossa
pääsin opiskelemaan :D
mä sain kenkää :D
lama <3
darkwing duckin kaikki tuotantokaudet <3 :D
oli kyllä aika mainio viikonloppu :) kaksi päivää aivan päissään, kavereita ja tuttuja liiaksi asti, täydellisesti päättynyt narripeli jaffahallissa ja sunnuntaijumituksen kruunaa police squad-dvd
WIN!
taisin kerrankin tehdä fiksun valinnan, ja jättää baarireissun väliin :P
[q]W, 28.3.2009 06:51:
Mut saa silti kertoa mehukkaita yksityiskohtia.
[/q]
oltiin tossa paikallisessa saluunassa vähän istumassa frendien kanssa iltaa ja poikettiin ennen kotiin lähtöä uuden nakkikiskan kautta. siellä sitten hengaillessa ei voitu olla spottaamatta oman kotoisen kaupunginosan uuden sukupolven bad ass-nuorisoa, joista yksi oikein vulgaaristi vittuili kaikille asiakkaista myyjään vailla mitään itsesuojeluvaistoa
niissä sitten yritettiin pidättää kavereiden ja parin meitä vanhemman kundin kanssa aika huonolla menestyksellä naurua, kun safkatessa kuuluu selän takaa kännisimmän ryhmäjohtajan puhelinkeskustelut "ttu anna puhelin sille, ttu mä vedän sitä niiq turpaan ttu!!!1"
mentiin siinä sitten ulos röökille vähän nauramaan lisää ja juuri kun pääsin sanomasta kavereille, että "koskakohan ensimmäisellä menee hermo?", niin samanaikaisesti toinen asiakas sisäpuolella laitasi kunnon tuomiomoukarin suoraan keskelle suunsoittajan naamataulua.
siinä sitten kaveri lensi komeassa kaaressa vielä ovesta ulos ja parin valssitaivutuksen jälkeen lähti juoksemaan paska lahkeessa karkuun, oman possensa juostessa perässä. siinä sitten ulosheittäjän kanssa hetki ehdittiin jutella tilanteesta, kunnes snägärin myyjä raotti ovea ja sanoi vienon hymyn kera ulosheittäjälle, että "tulihan sulle kaikki mausteet?"
[q]Rubicon, 13.11.2007 16:44:
Multa ois herunut ylennys heti*sydän*
[/q]
tuun skrapaa sun grillis!
Aurinko paistaa, vapaa viikonloppu duunista, kaverit vapaalla ja minulla on IIIIIIIIIIIIIIIIISO Suomi-viina odottamassa pakkasessa...*känni*
Kummallista, tuntuu jo aika kesäiseltä tämä mun fiilis...! Hauskaa perjantaita kaikille!
Idyllinen rauhallisuus kotona. Minä, tietokone ja oma darrapakettini (roskaruokaa, litra mehua ja 1,5 litran kokis). Kännykkä on kiinni. En ole millään tavalla tietoinen ulkoisesta maailmasta, sen kun vain hillun täällä. Ja tässähän tämä krapulakin menee. Saa nähdä, kestääkö tällä kertaa vain yhden päivän. Heh, nyt jo darrani ovat samanlaisia, kuin 40-vuotiaalla. Tuskin edes uskallan dokaa, kun olen 25. Varmaan silloin darra vie jo hengen...*hih* Hauskaa lauantai-iltaa kaikille!*hali*