päivän :)

Back to häröily O

[q]KooKie, 6.4.2007 22:30:
---
KooKie, 6.4.2007 14:12:
---
KooKie, 6.4.2007 11:09:
[--] Ei kuitenkaan ole järkeä polttaa tyttöä loppuun tässä vaiheessa viikonloppua vielä.

---

Polttaa loppuun my ass, piristyin salilla jopa entisestään ihan mielettömästi. Nyt on energiaa pienen kylän verran, rata kutsuu (siis heti työpäivän jälkeen)!

---

No kylläpäs vaihtelee suunnitelmat. Nyt ei enää tee yhtään mieli lähteä keinuttelemaan tai kierimään. Positiivisen tästä tekee se, että mulla on nykyään kärsivällisyyttä tehdä juuri sitä, miltä tuntuu, vaikka kaverit painosteliskin suuntaan jos toiseen. Mulla on hyvä, energinen olo ja voisin käyttää sen vaikka kokoamalla jonkun kivan lapsuusvuosien valokuva-albumin noista valokuvapinoista. :)))
[/q]

EI! :D Hienoa et seuraat omaa fiilistä, mut jotenkin tuntuu et tarina jatkuu tuosta siten et - kudon lastenlapsille parit kintaat, juon iltateen ja laitan maate klo 23 ja herään pirteänä aamukuudelta.

Mielikuvat roxen joor soxen ^____^

[q]Freja, 6.1.2010 20:37:

Niin oli

P.S. PMMP ois 9.2. Glorias!
[/q]

Jos ei oo duunii hölmösti, niin sinne siis! :)

[q]RainChild, 20.9.2006 22:48:
Oletko kuullut, että hajuaisti "tottuu" (oliko hieno termi nyt sitten adaptoituu)?
[/q]

Olen toki ja perustinkin väittämäni siihen, että käytän muita laventelituoksuisia tuotteita paljon: tuoksukynttilöitä, öljyjä, suitsukkeita ja sit jotain synteettisempiä. Näistä kaikista tulee varsinkin hintaan nähden huomattavasti paremmat höyryt :)

[q]MiMoSa, 16.5.2007 21:24:
---
josbe, 16.5.2007 13:04:
Ko. neitokainen tuli allekirjoittanutta ensimmäisen kerran vastan tuolla Kuumimmat emännät -topikissa ja päivän :D tulee ilmeisesti siitä, että KUKA HELVETTI haluaa muuttaa D-kupin silikonit DD-kupin silikoneiksi. Jos ymmärsin oikein. Eli paremminkin päivän :DD kuin päivän :D. Haha.

---

Itseasiassa se muutti C-kupin silikonit E-kupeiks. Seiskassa luki et sillä on nyt yli 8 desiä silikonia tisseissään.*whaat* Järkyn näkönen!*dissaa*
[/q]

Hah, kerrankin voi käyttää :E
eikä tarvii olla ees jossain vammasilla kanavilla Quakenetis :FFF

joo moi :G

[q]Marjo, 26.3.2009 15:07:
Teki mieli suklaata, mutta kaapista löytyikin Dumle-kaakaota. Sehän oli vielä parempaa tälle toipilaspäivälle.
[/q]

:DDD

Onks toi muuten kuinka tujua tavaraa? Tuli joskus skidinä litkittyä toista litraa kaakaota päivässä (ja ehkä siten hankittua joku maitoon liittyvä allergia), mut vois kai välillä fiilistellä ku en ees muista milloin oisin viimeks kaakaota juonu.

[q]DJ Rx, 30.3.2007 21:53:
---
ezzy, 30.3.2007 21:49:
---
DJ Rx, 30.3.2007 21:41:
---
Citty, 30.3.2007 21:24:
Mun ihanat uudet hiukset*plur*
Vaikka rahaa paloikin 300e*blush*

---

300e!!!!!??? Jumalauta sillähän ostais jo vaikka mitä kuvaa kehiin, toi on sellanen raha et mä haluun nähä millaset keesin tolla rahalla saa

---

Mutsin ja systerin hääkampaukset tais maksaa joku liki 600eur ja kaikki tämä yhdestä päivästä :)

---

f*cking h*ll *whaat**hikoil* sun mutsin ja systerin hiuksiin meni siis jonkun kuukauden palkka..? missä vaiheessa noi hinnat on oikeen tollasiksi noussu? vai oonks mä vaan maalta?
[/q]

Kyl sä aika maalta taidat olla :D Ihan netistä katsottuna löytyy paljon noita 200-500e juttuja varsinkin kun puhutaan erikoisista tukkalaitteista.

Sisko sai tänään toisen Supermiehen, ~4kg 53cm, kaikki hyvin !!11yks

[q]Nexus__69:
Se Playboy-malli tms tietääkseni? Ja joo, ei se musta ole kuvissakaan kaunis.. Meni vähän ohi aiheen, mut mut..
[/q]

Nojoo, naama ja rinnat on taas sitä überüber-tasoo, joka ei oikein iske, mut käsittääkseni ihan pincéssä kunnossa ^____^

Ulkona on hemmetin kylmä viima :)?

[q]innae, 24.1.2009 00:20:
Vietin mukavan synttäripäivän. Moneen vuoteen taas rintees enkä ees pannuttanut :D Sauna viel kaiken kruunas:)
[/q]

Muuten :), mut itelle ainakin jotenkin kuulunut edes yhdet pannutukset hyvään rinnepäivään, kuhan ei pahasti vedä :P Tosin sama asia on maastotykityksessä mankelillakin, hiton monta vuotta meni ilman mitään pannuja ja heti ku pannutti ni tuli jotenkin eloisampi fiilis ja koki et "nyt on ridattu kunnol" :D

Tosin mankelipannuista jäi hyvät arvet sääreen, et se oli vähän miinusta ;<

Oon taas tasalukuina laskettuna vuoden lähempänä isoo G:tä ja pikku Jessee!

hirvee kasa roskaruokaa, kebabia, 3 litraa kokista, mässyjä sekä 16h edestä housea dvd:llä

hei hei housut! :)

mäkiautoilu on kivaa vaikka palautuminen viekin aikaa...*känni*

*pier**pier**pier**pier*...1.10

Mulla alko reilun viikon TALVIloma! mä lähden hiihtämään Paimion Paippiin...Jees, ja elokuussa 1kk kesäloma...iloon on siis aihetta...!

[q]Blues:
291 mph
[/q]
323 mph...*pahis*

[q]Injektio:
574 mph *pippelinkasvatushymiö*
[/q]
May I bound to your huge shlång?*uros**nauru*

Ostin ekaa kertaa varmaa kymmeneen vuoteen uudet uikkarit! Nyt pääsee polskimaan!

[q]Galrav, 8.3.2008 21:19:
---
Epyx, 8.3.2008 21:15:
UUHHHHHH!!!!!
Kriss G 23 MW @ Kuckubacka is on ;););)
plussat:
- miehiä
- viinaa
- miehiä
- kermavaahtoa
- kaliaa
miinukset: