päivän :)
[q]Sinza:
Huominen vapaapäivä
[/q]
joo, tätä todellakin kaivataan. paukut iha loppu
Kuuma suihku ja hunajamaitosaippua *nautiskel* Joskus ne on ne elämän pienet nautinnot mistä saa eniten irti
edit: toinenkin päivän hymy (vaikka olenkin tässä vaiheessa liian väsynyt innostumaan) - seuraava isompi projekti varmistui eli piakkoin pääsen tekemään sitä työtä mistä todella pidän asialliselle asiakkaalle ja suht mielekkäällä palkalla
Selvisin hengissä duunista
Aidot ystävät *sydän*
Tänää kunnon (toivottavast) känni meininki päälle....*joo* mut joutuu menee tavis baarii mis soi erittäin huono musiikki koko ajan.. no kait sit tän illan taas kestää... huomen sit krapula...*eiei*
Saatiin uus auto *sydän*
Ja kaveri pyys mua lähtee sen kaa saksaan keväällä, harmi et lähen jo kanarialle.
[q]Nalatsu:
Meiän 4kk kisuvauva Juniori kävi tänään leikkauksessa, siitä tuli eunukki..
Nyt se tutii tossa vieressä lattialla omassa kopassaan.. se on niin hellusen näkönen että! *plur**plur**plur**plur*
[/q]
öö, mulle ainaki on sanottu et kissan saa leikata vast ku sille tulee eka kiima ja merkkaamaa paikkohin
[q]Astaroth:
Tuutte meidän kaa valloittaa Redarin!
[/q]
muuten joo,mut sielt ei pääse oikeen millään himaan muulla ku taxil nii tulee halvemmaks mennä tiksiin ku sielt voi kontata kotiin*hihu*
Jesh! Kerranki saanu kunnon yäunet, ainaki 13h!! Tänää jaksaa tehä vaikka mitä!!!
Jee, sain kämpän irtisanottua! Kaverin kaa yhteen muutto ja taloudellisesti antoisammat ajat odottaa! Nyt kun sais viel töiltä puhtia kouluihin hakemiseen! :)
Tämmösessä säässä on hyvätkin puolensa. Ketään ei kiinnosta lähteä huvikseen tuommoseen lumipyryyn, joten ranta oli aivan tyhjä Ihanaa käydä kävelemässä kun ei ole ristinsielua missään *sydän* Ei kuulu juuri muuta kuin tuulen huminaa ja aaltojen loisketta
ihkuu *sydän*
[q]Juhgu:
Mä en sit millään tajua miksi suomalaiset kuuntelee tollasta läpällä 5-vuotiaille tehtyä skeidaa ja sit on vielä ihan innoissaan siitä. JEEEE SMURFFIEN UUS JOULULEVY *popittel*
[/q]
Työjuttuja.
Suoritin tänään yrityskirjanpidon kurssin, joten saan vetää viivan sen yli suorittamattomien koulujuttujen listasta, ja lisätä 4ov suorittettuihin opintoviikkoihin! Eiköhän tää koulu saada suoritettua kevääseen mennessä!
[q]Juhgu:
Ai väärä mielipide, okei. [/q]
Tottakai sulla on oikeus mielipiteeseesi. On vaan halpaa väittää jotain paskaksi koska A) ei tiedä mistä puhuu tai B) ei ymmärrä sen päälle koska on väärää kohderyhmää. Jos sulla ois ollu mukana mikä tahansa muu peruste, vaikka että pidät koppisbiisiä ärsyttävänä, en ois kommentoinu mitään. No mut, saatinpa kärpäsestä härkänen...
Ylityövapaa eli elämäni ensimmäinen palkallinen joululoma alkoi jo eilen*aplodit*
[q]Astaroth:
Duunikaveri kehui mun pyllyä.
[/q]
Sanasta "duunikaveri" tulee mieleen ensin miespuolinen henkilö - en tiedä miks - mut oletan että kyseessä oli silti naispuolinen hlö
nään tänään kivoja ihmisiä....
onpas kivaa!!
-epäuhuusosiaalisena
Työpuhelimesta loppui akku.Ongelmahan on siinä,että pinkoodi on töissä lukittujen ovien takana ja seuraavan kerran pääsen toimistolle vasta keskiviikkona.Kylläpäs mua nyt harmittaa*jiihaa*
[q]-Linda-:
Väsytti, kiukutti, vitutti, ahdisti = paska päivä....
Kunnes muistin, että:
[iso]lauantaina pääsen R.E.M:min*sydän*konserttiin![/iso]
[/q]
Sinäkin.