päivän :)
On ollut niin hyvä viikonloppu kun on ollut kahet mielettömän kivat bileet.Olo on väsynyt,mutta onnellinen*iloinen*
Mä oon vieläkin täpinöissä perjantaisista pileistä odotellen seuraavia....mä hajoilen jo täällä
lauantain bileet oma kone vihdoinkin riksussa ja pääsen nettiin rajattomasti
Jee, olin viikonlopun isipapan ja äitimaman luona kotona ja iskän kaa lähettiin sieniretkelle. Vanhan apajan paikalla oli karmea raiskio ja heitin ihan lonkalta et mennäänpä tutustumaan muuan metsikön antimiin. Ja kas, korit ja kopat täynnä hienoja sienivalioita tultiin kotiin! Kyllä intoa piisasi ja äiti sanoikin että ollaan kuin ois murkkuja pöksyissä!
Kohta saa ruokaa, kunhan tuo pasta on kiehunut. Hirveä nälkäkin jo on (elämän pienet ilot =)
- Garo
[q]GoA:
Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa uusi 200 giganen kovalevy ja hommata tuota kaistaa pariksi kuukaudeksi.
[/q]
Piracy is a crime!
Ystävä-pariskunta sai täysin terveen, ihanan, suloisen poikavauvan viime yönä *sydän*
Ei tarvinnu arvauskeskukseen jonotella puhelimella ku joku pari min :)
No tänää näkee sentää mun ihqn
huomenna oon vapaa,siis kipsistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*sydän*selvä vkl*sydän* kyl koht taas mennään*hihu**jiihaa*
Oli kyl nii ihana herätä kullan vierestä, eikä mihkään ollu/ole kiire
Simply put: bash.org - again.
hyvä fiilis, toimivat ihmissuhteet, rehellisyys, ystävyys - need i say more *sydän*
hyvälle ystävälleni, tiedät kuka olet, kiitos!
ja mie se sain 8vk ja 1pv jälkeen kipsin vex!!!!!!!!!!!!!!!voitte kuvitella tätä ilon ja onnenpäivää!!nyt sit opetellaan kävelemään....step by step*iloinen*
Miun murmeli oli iihan uninen aamulla ;)
Kiitos yhen hassu, oon ollu koko pvän & illan ihan mega ilonen :)
.m
vesimeloni
Peaches - Rosa Helikopter tää biisi aiheuttaa ylihilpeyttä
PAKKO HEHKUTTAAAAAAAA
OHHOH.. siis mun on tosi vakee saada käsiini kreikkalaista musiikkia.. joten laitoin nettiin hakuun sanan creek ja hoplaa tuli ja otin randomina muutaman biisin koska en oo kuitenkaan asunnu siel vähän aikaa niin en tiiä esiintyjä.. mut mut..
Silloin kun asuin kreikassa mulla oli yksi ylivoimanen biisi josta tykkäsin ihan sikana.. kun muutettiin suomeen niin mulla se oli kasetilla joka on vuosien varrella kulunnu puhki.. ja tietenkään mä en tienny esiintyjää.. mutta 5min sitten kun laitoin yhen noista random biideistä mikä olin hakenu niin se mun lapsuuden biisi alkoi soimaan!!!!
Tsiisus mikä fiilis!!! *super**sydän*
Tänään aukes 8/1Mb liittymä. Nyt pääsee surffailemaan kunnolla. entinen 256/256 oli ihan pyllystä.