päivän :)

Back to häröily O

Rahat melkeen loppu, mutta sainpa juuri ja juuri kaiken tarpeellisen ja ei niin tarpeellisen ostettua. Voi kun sais vaan työtä !

Enää 1,5 kk ja on joulu! *sydän*

Päivä jatkuu ja jatkuu.....

Ja taas kerran oli pakko ostaa jotain... mossosta tarttu käsiin kiva paita

[q]fadeout:

Enää 1,5 kk ja on joulu! *sydän*
[/q]

KÄÄK noin pian jo... ohhoh... mihin tää aika on menny.. justiinha oli kesä...*ding*

[q]Friction`darz:
Ja taas kerran oli pakko ostaa jotain... mossosta tarttu käsiin kiva paita
[/q]

hahahahah *nauru**hali*

mun päivän on ehottomasti MCEE ja jammailija... tai pitäiskö sanoo... TECHNOMARSHALL & PINKEEPIMUPIKINEISSÄ *nauru**nauru**nauru*
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**vink*

Ostin kivat housut mossosta

[q]hyperventilaatio:
Heräsin viidelt, nyt syön aamupalaa ja kohtapuoliin lähen junaan. Hyvää jouluu kaikille mun puolesta!
[/q]

Samoin tää lähtee kohta joulunviettoon vanhempien luo..

Kiitti, Unity(f)!*nauru*

Oli eilen todella mukavaa. Ensin koulun bileissä La tourissa missä oli neljä stripparia. Voisi sanoa että kohtuu kauniita sellaisia. Ja lähti kaikki pois. Sitten premissä tapasi paljon ihania tuttuja.

lukekaa se pitkä juttu,,, *nauru**nauru**nauru*

http://www.stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=122372

Kohta saa RUOKAA. Se on mahtavaa. On niin prkl nälkä että tekee ihan *igor*.. Ja vois syödä vaikka tai vaikkapa ja jos ei muuta niin pekingin *ankka*. Tai ihan minkä vaan *ankka*.

Kohta pääsee varmaankin lounaalle oikeaa ihanaa ruokaa syömään. Pitsat ja hampurilaiset tulee kohta korvista.

[q]Jammailija:
2 vkoa sitten oli tentti. Mul oli kiire junaan, jotta pääsisin bileisiin. Mun piti tehdä tentti yhteen tuntiin ja tykitin 5 sivua tekstiä siihen aikaan ja juoksin junaan. Tänään katoin tulokset ja sain täydet siitä tentistä ja 2 opintoviikkoa.

Ai äm sou häpii*hymy*!
[/q]

Siistii, bileet selkeesti motivoi sut hyviin suorituksiin*vink*

mikä toi uusin mms-kuva on? vibra kiinnitettynä seinään?

[q]Ankeus:
Tänään päätin tehdä erään päätöksen jonka uskon vaikuttavan mun tulevaan elämään aika paljon ja vain positiivisella tavalla (uskoisin) *hymy**joo*
[/q]

Aijaa? Mitähän sä oot päättänyt?*täh**justjoo*

[q]yusu:
---
Blues:
Ihana aurinkoinen päivä, synttärikutsut ja Lab-4

---

Kyllä!
[/q]

Niinpä Lab4 *sydän*

mahtava päivä odotettavissa

[q]planey:
tänää oli kebabbia & riisiä + mansikkarahkaa tarjolla kouluruokalassa *sydän*
[/q]

mikä koulu toi mukamas on .. silloin kun minä kävin kouluja niin silloin oli makaroonilaatikkoa ja veri tai pinattilettuja.... on ajat vähän muutuneet...*ding**nauru*

Aurinko näkyy pitkästä aikaa. =)

[q]GoA:
Aurinko näkyy pitkästä aikaa. =)
[/q]
Ja mä en lääkekuurini aikana sais altistua auringonvalolle.. :(

O