päivän :)

Back to häröily O

Irtisanoin itseni töistä ja sain työpaikan

sain treenattua pitkästä aikaa kunnolla..

[q]ezzy:
kohta on eka OMA auto alla *sydän**sydän**sydän*
[/q]

oih.. mä haluun joskus ajelulle kun melkein naapureitakin ollaan...

[q]Unity(f):
---
ezzy:
kohta on eka OMA auto alla *sydän**sydän**sydän*

---

oih.. mä haluun joskus ajelulle kun melkein naapureitakin ollaan...
[/q]

hih, eiköhän onnistu

Äskeiset soittosessiot pimeän olohuoneen ikkunan äärellä katuvalojen valaisemana.

Niin ihanan terapeuttinen ja rauhoittava kokemus...*sydän*

on vaan 14.00 töitä.. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.eeeeeeeeeeee.eeeeeeeeeeee e e e e e e ee e e *köh* 'köh**iloinen*

Pääsen mummille syömään

Synttärit ja kaikki ihanat onnittelijat.

Mulla on sika hyvä fiilis kun kävin eilen pitkästä aikaa salilla ja tänään pääsen duunin jälkeen oman kullan viereen. *sydän*

se kun oma kulta tulee käymään kylässä ja lähtee vasta huomenna pois ja sit sen näkee taas perjantaina
sekä se että
on ollu tänään vapaa päivä, sai nukkuu pitkään ja olla tekemättä mitään...*piis*

[muokattu 22.10.2003 14:03]

yksi nainen saa synkemmänki päivän kirkastumaan *plur**pihkassa*

Kävin eilen kattomassa tulevaa työharjottelupaikkaa...se oli tosi kiva paikka
Ja kaikki näyttää muutenki taas vähän valosemmalta

[q]Minny:
Satoi ihan hiljalleen lunta kun kävelin kouluun.*plur*
[/q]

oih...*plur*

Luulin, että joudun tekemään pitkän työpäivän. Aamulla tuolilla odotti kuitenkin viesti, jossa kehotetaan sulkemaan koneet kello 11:45. Hyvä syy lähteä kotiin

Vaikka oon niin silti olo on aika

Hauska olo...

se, että tapaan kohta ihanan ihmisen ja se, että oon ennen sitä saanu treenattuu kunnolla

Herätys vasta kello 11.30 ja kaks tuntii kouluu*joo* Illalla sit turruttamaan aivoja bissellä...

Pääsee pakkaamaan laukkujaan huomisen lontoon matkaa varten.
Näin etukäteen, lauantain päivän :) tulee olemaan HHA:n bileet Brixton academyssa

nojaa, en sitten tiedä onko tämä :) vai :/, mutta taivaalta sataa jotain valkoisia hiutaleita joita pakoon juoksin kotiin, mitä ne ovat?

[q]Reiver:
Jeeeeee!!!
Pääsee työpaikka haastatteluun ja oli jo aika lupaavan kuulosta että sais jo töitäkin sieltä. On tässä sitä jo odotettukin heinäkuusta asti. Alko jo oleen sellanen olo et onko turhaan opiskellut viimeiset 4 vuotta.
[/q]

hyvä hyvä hyvä hyvä..... ne sun paperin kysymykset oli nimittäin jotain ihan hebreaa mun korviin....

*hali**hali**hali**hali*

O