päivän :)
[q]avb:
*piis**heiii**piis*LOMA*piis**heiii**piis*
[/q]
Kateellinen sulle*piru*
[q]-xx-:
tänään oli vaan onnistunut päivä ... jätin klubituksessa seikkailun vähemmälle ja sain jotain aikaiseksi
... pitäisi kokeilla useamminkin 
[/q]
Tuosta on muuten yllättävän paljon apua jos ei ole klubbarissa päivällä
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
PALKANKOROTUS!!!
*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*
Pitkän taistelun jälkeen sain raha-asiat taas sellaiseen kuntooon että ei tarvi elää suoraan kädestä suuhun.
onneeea!!!
olen aina niin iloinen kaikkien puolesta, ketkä pääsee ylioppilaaksi.vaikka en tuntisikaan.taidan olla kyllä hiukan kateellinenkin, koska olen itse käynyt kaksi vuotta lukiota ja vielä on varmaan 3 vuotta edessä..että.olen hiukan laiska näissä koulujutuissa
Luin lehteä ja siellä sanottiin, että pääsen ylioppilaaks*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**hih**hymy**hymy**sydän**sydän**plur**plur*
Alan pikkuhiljaa tajuamaan, että olen tosiaankin lähdössä viikon kuluttua matkalle. Ah ihana loma!*pihkassa* En ole ollut ulkomailla yli kahteen vuoteen, kun olen vaan pingottanut. Jippii...ens viikolla pääsen sukeltamaan mereen!!*pihkassa**plur**pihkassa**plur*
Rauha maassa ja raukkaus taas kukoistaa , elikkäs sovinto tehty kullan kanssa rankan ja ikävän riidan jälkeen...
und *sydän*
[q]hallucinogen:
Poser, ei oo varmaan pesää irronnu noilla varusteilla sitten kasikytluvun? 
[/q]
Mulle se nyt on ihan sama mitä pistän päälleni, pesää saa kuitenkaan. Retrohan on nyt taas tosi UG, joten tiedä vaikka vahingossa onnistais (kerrankin).
Uus (parempi) duunipaikka varmistui tänään
sain roskiksen
kuulin että murun vanhempien rapujuhlat onkin siirretty kuun lopulle kun mun synttärit on ja sattumalta siellä kaupungissa on bileet samaan aikaan, üüüüüber kivaaaaa *nauru**plur**iloinen**joo**pihkassa* eli näin ollen pikaisesti yhteenlaskettuna mun synttäreitä juhlitaan kahdesti. Tulee varmaan olee tosi nastaa kun näkee vanhoja frendejä taas yms yms. Ehkä sen tatskan vois ottaa myös samalla reissulla, kotikaupungissa
kohta on illu päivä...*vink**nauraa*
tänään paistoi aurinko!!
soitin just äsken koululle ja kysyin yo-tulokset. neljä viidestä nous. ai oonko ilonen? mega-ilonen!!*plur*
Poser, ei oo varmaan pesää irronnu noilla varusteilla sitten kasikytluvun?
Pelasin 91 par 78 golfissa 
Ostin uuden digikameran joka on pieni ja loistava
[q]POSER:
Pöh... nythän on just sopiva terassikeli. Kunnon kesämies ei pientä viileyttä kaihda, vaan urheasti sonnustautuu omaan uniformuunsa (tennisukat, sandaalit, hihaton paita, lyhyet ja tiukat shortsit ja kruununa vielä vyölaukku *sydän*).
[/q]
Oikein!
Toisaalta tässä säässä pitää muijaa jäämään useammin yöksi kun on niin kylmä, ettei vaan flunssa pääse iskeen
[q]hallucinogen:
kyllä mä mieluummin helteitä kun näitä kelejä, karvat pystyssä täällä kun sortsit ja t-paita päällä.
[/q]
Pöh... nythän on just sopiva terassikeli. Kunnon kesämies ei pientä viileyttä kaihda, vaan urheasti sonnustautuu omaan uniformuunsa (tennisukat, sandaalit, hihaton paita, lyhyet ja tiukat shortsit ja kruununa vielä vyölaukku *sydän*).