päivän :)
tänää Stokikseen... ja voi heittää ton Misjahin mereen
Tulee niin hullu risi ettei koskaan
Olen sattuman oikusta tutustunut ihmiseen joka osoittautui todelliseksi yllätykseksi. Tosin kovin tutulla tapaa.
päivän :) huomenna ruåtsiin..*iloinen* pääsee taas laivalle sikailee..*possu*
ei oo kun 3,5h kesäduunia enään jäljellä, onhan tää ollu ihan jees kun saanu rahaa silleen kohtalaisesti
joo.. tänään ruotsiin*plur**plur**plur* ja naitan henkan kapteenille..*vink*
Tänään frendien kanssa reissuun naantaliin*ökkö*
Dimensio:[q]vapaa päivä...[/q]
Niin mullakin...
Mutta pitäis jaksaa lukee tentteihin*blush*
*ökkö*
viikonloppu alkaa
ei ole kyllä rahaa, mutta ei se mitään.kyllä sitä jostain aina saa
angel78:[q]Tänään frendien kanssa reissuun naantaliin*ökkö*[/q]
Pidähän hauskaa ...
Pääsen tänään yökylään! Jännittää yhtä paljon kuin aina muksuna, kun meni jollekin kaverille yöksi
Tänään meen ostaa kankaita mun suunittelemaan takkiin joka on valmis tässä viikon kahen sisällä... vähänkö siistii.... siit tulee ainakin hiton erikoinen...*iloinen*
jä tänään on muutenkin ihana päivä.. SATAA VETTÄ!!! mä rakastan sadetta... 
ja nyt riennän pajalle... 
hyvää päivänjatkoo kaikille otuksille... 
*hali**hali**hali**hali**hali**hali**hali**hali*
päivän :) ainakin mulle on 206 egen veronpalautus.. entään jotain kivaa joulunakin sitten saa..:) ja :) ja :))))*ökkö*
NIIIIIIIIIIIIIIN ja tänään tuli vuos siitä kun oon rekisteröityny klubbariin....
kiitos
ihanista sivuista... 

tän vuoden aikana oon saanu tutustuu moneen uuteen ihanaan persoonaan tän sivun kautta ja käydä / lukea ihania ja mielenkiintoisia juttuja foorumeista... tätä kautta on ihanaa myös seurata missä menee mitäkin bileitä...
oih johan on mulla nyt hymy herkässä... kiitos kaikille jotka on kestäny mua nyt vuoden verran jo täällä....*plur*
*mega hug*
~Maria the plur peikko~
*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur*
[muokattu 29.9.2003 08:21]
Viikonloppu ja ehtipä tänään käydä treenaamassaki. Nyt tosin oon ihan hajalla mut silti hyvä olo*hymy*
Kävin tänään ostamassa uuden näytönohjaimen*iloinen* Huomaa selkeen parannuksen koneen suorituskyvyissä.
Sain parkkisakon eräpäivän siirrettyä almost kuukaudella 
Kun olin tekemässä tutkimusta paitojen painatuksesta niin eräs todella hyvä tuttu
vastasi puhelimeen ja antoi loistopaketin painatuksineen hyvään hintaan :)
Huomenna on maanantai...no ei vaan...ei se oo oikeesti hauskaa...
[q]angel78:
---
avb:
*piis**heiii**piis*LOMA*piis**heiii**piis*
---
Kateellinen sulle*piru*
[/q]
Kyllä se loma sullekin joskus tulee eteen*piis**pahis**piis*
Näittekö, kun eilen satoi välillä rakeitakin? Oli kyllä niin upeat luonnonilmiöt...Niitä oli kiva seurata sisältä!!
siis
Kovasta tuulesta varoitetaan, kun kymmenen minuutin keskituuli on 14 metriä sekunnissa tai enemmän ja myrskyvaroitus annetaan tuulen nopeuden ollessa 21 m/s tai enemmän. Toukokuusta lokakuun loppuun annetaan huomautus veneilijöille, kun keskituuli on 11-13 m/s tai kun esiintyy ukkospuuskia.