päivän :)
Joo sä olit aika heikossa hapessa ajoittain
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
tää onki mulle ollu jo monen päivän ajan se :)
Mepä mentiin Viltsun kanssa 6.12 kihloihin*sydän**sydän*
laav juu haniiiii!!!!!*plur**plur**plur**plur*
Tänään lähden reissuun*piis**sydän**piis*
[q]yana4000:
mä alan yleensä pakkaa siin vaiheessa ku suositellaan et ollaan viimeistaan kentalla
[muokattu 26.6.2003 14:44]
[/q]
Aaargh
Mennään duuniporukalla alkuillasta risteilee Helsingin saaristoon ja vähän naukkailee samalla.
Ja ilmakin on mitä loistavin.
ei täs päiväs oo mitää muuta hyvää ku unity oot ihku *sydän*
Raksuni tuli tänään serkultansa takas
nukkuminen on niiiiiin ihanaa 
voikohan sitä tehdä työkseen?
*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
tääl on talvi (puol metrii lunta) ja mua ei enää väsytä
Oon keksiny ensimäisen topicin.. 
Mut se oli ihan persesta, mut silti oon tyttyväinen et päivä ei menny turhaan..
Päivän tai oikeastaan aamun :) on se että radiosta tulee hjyvää musiikkia. Mahtavaa Helsinki mahtava!!!.*piis*
Tän päivän ehdoton kohokohta on se, kun mä pääsen kotiin
töistä. Menen lämpimään kylpyyn ja juon yhden jääkylmän sidukan ja kuuntelen jotain hyvää musaa*hymy*
ruoka näyttäs pysyvän jälleen sisällä*nauru*
ja mies palaa tänään kotio*sydän*
yksi tyttö katsoi silmiin 
*vahingossa*
mut sekin lasketaan*nauru*
Perjantaista alkain on käyny joka päivä bileeissa, duunissa
enkä nukkunu yhtään.. 
Ja kahden tunnin pästää taas päsen bileettää, onnex oon saanu tänään duunista vapaa, muuteen olis pakko päästä *nukkuu*.. *super**ökkö*
vooDoo, vooDoo, vooDoo, vooDoo kutsuu tänään :D
Esitelmä meni koulussa hyvin, enkä esim. pyörtyny paniikista... 
Yleensä mä oon kyllä suuna ja päänä joka paikassa, mutta sitten kun pitäis pitää joku esitelmä ja puhua vielä ehkä hieman asiaakin, niin siinä vaiheessa menee luu kurkkuun... Mut eiköhän se pieni jännitys kuulu ihan asiaan.
ruotsin koe meni läpi.. siinä aihetta juhlaan koko viikoks..;)*piis*
Ei ehkä ihan tän päivän mutta wiikonlopun kohokohta,, Olin parin hywän ystäväni kanssa takapajulassa mökkeilemässä ja ajelemassa mersulla,,ja kun oltiin päästy sopivan rentoon fiilikseen takkatulen äärellä, sauna oli lämpenemässä, ulkona paljon lunta ja tuntuu, että lennät rakastamaan koko maailmaa,,,voiko asiat enää paremmin olla?? *sydän*