päivän :)

Back to häröily O

Huomen pääsee taas mökille*plur*

Mulla on maailman kilteimmät vanhemmat *sydän*

Tän päivän kohokohta on se, kun pääsen töistä kotiin nukkumaan oman kullan kainaloon*hymy*

[q]Friction`darz:
ei täs päiväs oo mitää muuta hyvää ku unity oot ihku *sydän*
[/q]

Onhan tässä päivässä muutakin.. Aurinko alkoi justiinsa paistamaan...

Välillä on vaikempaa myt kyllä se siitä...
Muista et ole yksin.*sydän*

*mega ihku lämmin kesäinen plur hug*

*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

järkyttävän rankan viikon jälkeen IMPULSEEN!

Mulle rakas ihminen laittoi viestin ja kertoi et oli tullu toistamiseen äidiksi.. ja sai unelmoimansa kauniin prinsessan.. Olen onnellinen hänen puolestaan koska tiedän miten hän rakastaa lapsia.. Toivon että hän saisi taas voimia jaksaa jotenkin eteenpäin..
ja tietenkin toivon että prinsessa saisi myös äitinsä silmät..

ei töitä, ihana ilma ulkona, hyvä olo, hyvä mieli eilisestä
tänään ON ihana päivä!

tonppa:[q]Kerrankin oli ma:na olo kuin vastasyntyneellä ! ! So fresh'n'clean
[/q]

= eli heräsit limaisena ja märkänä omaan huutoos jonkun tuntemattoman tyypin sylistä?

*nauru**nauru**nauru*

päivän/koko viikon :) =lauantain musiikillinen marjainpoiminta

Päivän hetki,eli kohokohta milloin tuli
virne naamalle.

Itselläni oli,tai siis,sehän menee tonne aamuyön puolelle,
kuitenkin,yöllä olin kävelemässä kotiin umpikuolleena&
vittuuntuneena kunnes tuli taksi ja ilmoitti et voi
vipata mut ilmatteeks himaan.*hih**plur**hih*

ah,sitä elämystä kun pääsi pakenemaan pakkasta ja koukistamaan kipeitä monoja.

Eikä tullut edes mitään vastenmielistä ehdotusta luonnossa maksamisesta*vink*.

väsyttänyt koko päivän oikeastaan, eik mitään erityist oo tapahtunut päiväl

tän kuun kohokohta on varmaan vielä kokematta mut veikkaan et se on ens la kun on mun synttärit ja gate bileet...*ökkö**ökkö**ökkö*

Tää päivä nyt on mennyt aika tasasesti, ei mitään kummempia hehkutuksia, mut kaipa se olis kun vuokra videolta katoin Jet Liin Red dragonin. piti nyt tänneki saada jotai kirjotettuu

Tän päivän hymyntuottaja / kohokohta on vielä kokematta, toivottavasti sellanen on kuitenkin jossain vaiheessa tulossa... Tähän asti ollu pelkkää opiskelua ja opiskelua [ja välissä vähän päikkäreitä, on meinaan aika tylsä kirja luettavana...].

Se kun ajettiin kavereiden kanssa landelta pois, helvetin väsyneinä. kun ei oltu nukuttu paskaakaan, hitonmoisessa krapulassa. Ja sitte radiosta soi las ketchupin se biisi mikä nyt onkaan.
Ja yritettiin epätoivosesti tanssia sitä autossa.
Siin vaan tuli semmonen, hmm. kiva fiilis.

Pan:[q]älkää nyt pitäkö mua minään kehdonryöstjänä, mutta jAuZzzaaaaAhh! *hih*[/q]
No määrittele mitä tarkotat koulutytöllä, niin sitten ei enää pidetä, koska mun mielestä koulutytöt on peruskoululaisia, ja ne on kuitenkin vielä aaaaaika pieniä...

Eilisen :) oli se kun näin kaupassa ensimmäiset joulukrääsät myynnissä...sen olis kyllä pitänyt saada mut vaan ärsyyntymään, jos vanhat merkit olis paikkansa pitänyt, mutta ehkäpä alan pehmenemään näin vanhemmiten...

Viikonlopun kohokohta. Oltiin molemmat kotona koko vikonloppu (mä&raksuni).

Ekaa kertaa pariin kuukauteen.
HUIPPUA!

Päivän =) oli kyllä se että meidän duuniin tuli sellainen söpö koulutyttö työharjotteluun

älkää nyt pitäkö mua minään kehdonryöstjänä, mutta jAuZzzaaaaAhh!

Katrina:[q]Viikonlopun kohokohta. Oltiin molemmat kotona koko vikonloppu (mä&raksuni).

Ekaa kertaa pariin kuukauteen.
HUIPPUA![/q]

Paitti että olitte kyl '404 bileis memphikses lauantain *plur*.

Salamanteri:[q]Tän päivän / viikon / kuukauden kohokohta taitaa olla se, kun saa kuunnella kavereiden suusta mitä on tullut sekoiltua viime perjantaina Kermassa.*blush*

*super*-Pahoittelut kaikille känniääliöintini uhreille*piis**plur*
[/q]

Sinä känniääliönä?!?!
Miks mä en nähny!!*poks**vink*

O