päivän :)

Back to häröily O

Oli kiva taas pitää aurinkolaseja päässä kun kävi koiran kanssa lenkillä ja kävelin koulusta kotiin.

Nii i.. Sen kyllä uskon. ois voinu olla aika pelottavaa*nauru*

Kjeh, toivottavasti monikaan ei nähnyt mun "dj-settiä" pe:na Kermassa *nauraa*.... Sain kyl aikamoiset ablooodit ja onnentoivotukset kyseiselle uralle*nauru*.
Täytynee harkita alan vaihtoa *täh*

Mä voisinki sit soittaa vaik niitä suosituimpia kasari-& FinnHits-renkutuksia...

*ökkö* *ökkö* *ökkö*

[muokattu 4.11.2002 18:31]

Tää ihana lämmin auringonpaiste!!!!!!

Salamanteri:[q]tonppa:Kerrankin oli ma:na olo kuin vastasyntyneellä ! ! So fresh'n'clean

= eli heräsit limaisena ja märkänä omaan huutoos jonkun tuntemattoman tyypin sylistä?

*nauru**nauru**nauru*[/q]

Happy

Rayu:[q]
Päivän hetki,eli kohokohta milloin tuli
virne naamalle.

.[/q]

Sitä tässä vielä odotellaan, mutta toisaalta, on odotettu jo monta päivää...
Aina kun kuvittelee pohjan jo saavuttaneensa, yllättää pohja sortumalla ja taas jatketaan pudotusta

Sain Unity-lipun*plur*

Kävinpä tänään levyostoksilla ja samalla tuli poimittuu lippu huomiseks furyyn*sydän*

Duuni loppu

Olin jouluostoksilla ja näin äitini pitkästä aikaan...
Oli kiwaa kierellä yhessä sit kauppoja, tuli vanhat muistot mieleen kun olin pieni ja äidin kanssa jouluostoksilla...
Woi niitä aikoja....
*sydän**sydän**sydän*
*sydän**sydän**sydän*
*sydän**sydän**sydän*

Sain puhelun, jossa ilmoitettiin mukavien ihmisten saapuneen käymään Zadissa. Oli kiva tauko keskellä päivää

Kyl tän päivän :))))))))) on ollu se, kun löysin kauan kadoksissa olleen kappaleen nimen.... *plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**hymy**joo**pihkassa**slurps**igor**blush**enkeli**sydän**sydän**pupu**piis**klubitus**super**ökkö**purr*

[q]Charly RePanic:
Näin kaverin minigrip pussin... no ei, läppä!

Sain kaverin minigrip pussin...
[/q]

100% läppä oli, oikeesti!!! Hauskaa, että Kuusi oli hyvin mukana. Ihan, ihan oikeesti tyttö-ystävän näkeminen ja halaaminen on sitä ihan parasta! *sydän*

vapaapäivä ja AURINKO rupesi just paistamaan ja sulattaa kohinalla loputkin lumet. Menen syöttämään suloista joutsenperhettä *sydän* Niistä on tullut mun kavereita...

Tänään on tosi mukava päivä tiedossa... *aplodit**plur*

uusi loistava vinyyli

Tosi upee sää ihanan lämmin ”kesä” vihdoin

Asiat rullaa hyvin eteenpäin...

pääsee treenaa!

O