päivän :)
[q]eve:
---
Mä kuulin ton eilen kaverilta, kenen kaveri se tarinan jätkä oli... joko on tosiaan urbaani legenda tai tosi pieni maailma*ding**nauru**nauru*
[/q]
Tai sit jotkut on kuulleet ton legendan jostain ja matkinut sitä... ;)
Asensin Dolby Surroundin tietokoneeseeni... *hih**nauru*
Sain viestin ihmiseltä jota en ole nähnyt kohta kolmeen vuoteen..*hymy*
Ja puhelinlaskukin oli 100e pienempi mitä ennen - joko oon oppinut käyttämään puhelinta oikeaan tarkoitukseen tai sit mulla ei oo enää kavereita..*justjoo**vink*
Sain aamulla ensimmäiseksi pusun ja kun silmäni aikaisin niin sain kahvia.
Jesh!!!
Sain illal tehtyy ison koulutyön loppuun ja nyt ei oo
oikeastaan mitään velvotteita koko viikkona!!
AH, autuutta...*hih*
\Paappa tuli lääkäriin.
-Tars saara jotakin sellaasta, että vois ton muorin kanssa ainakin kerran vielä muistella mennehiä, kun ei oikeen niistä asioista tule mitään, paappa selitti asiansa.
Lääkäri kirjoitti paapalle reseptit ja käski mennä niitten kanssa apteekkiin, mutta valisti,että pillerin vaikutus vaiesi aikansa, niin että vanhaisäntä voisi vaikka pellolla tai jossakin muissa askareissa ottaa yhden, niin eiköhän vaikutus sitten aikanaan antaisi itsestään selvät merkit.
Niine hyvineen paappa lähti lääkäristä,meni apteekkiin, sai aikansa odotettuaan pilleripurkkinsa ja -painui kyntämään. Mutta ennen lähtöään, hän kauhaisi vesitiinusta ovensuusta kipollisen, heitti pillerin naamaansa ja lähti hevostaan valjastamaan.
Kyntäessään sitten toista sarkaa...
Sinne jäi hevonen ja sinne jäi aura ja paappa paineli, minkä vanhoilla jaloillaan kykeni, kohti kotia. Mutta ohihan se tunne siinä juostessa meni. Vaan paappapa jatkoi juoksuaan kotiin asti, nappasi haulikon kammarin seinältä olalleen, heitti uuden pillerin suuhunsa, joi vettä päälle ja kertoi mammalle, miten oli käynyt;M`otan ny uuren pillerin. Ku tuntuu jotta ny, niin laukaasen tän haulikon. Lähe juoksoon silloon vastahan, niin eiköhän se sitten siitä...
Ja paappa meni.
Aikanaan sitten haulikko laukesi, muori kääri helmat yli polviensa ja läksi mennä vipeltämään paappaa vastaan. Ja ojanpenkalla se onni ja autuus sai täyttymyksensä.
Heinäkuussa paappa kävi uudelleen lääkäriltä resettiä tivaamassa, samoin elokuussa. Mutta syyskuussa hän ei tullut lainkaan ja lääkärikin unohti koko asian.
Kun tohtori sitten tuli joulukirkosta, näki hän paapan tulevan juuri hautuumaan portista, kirkonvierustalta. Tohtori meni paappaa vastaan ja kyseli kuulumisia.
-Tuoltahan mä muorin hauralta oon tuloossa, paappa vastasi ja kertoi tohtorille koko tarinan,ja senkin, kuinka hän oli keksinyt haulikolla antaa muorille merkit.
-Mutta sitten syyskuussa tuli metsästysaika ja muoriparka laukkasi itsensä hengiltä.\
MÄ en kuollu tänään duuniin... ohhoh.. vaikka oikeesti luulin et kuolema tulee noutaa..
[q]tiipi:
missäs on meille tytöille vastaava? 
[/q]
Ei sillä väliä, pääasia että mulle on.
Vika sukulaisvierailu takana eikä tarvi enää syödä yhtään joulutorttua*iloinen*
Huomen pääsee takas Hkiin, onkin jo ihan kamala ikävä kaikkia kivoja ihmisiä siellä..*plur*
vähänkö tänää onvaa ollu ihana päivä.
vaik selkä on vielki kipee ja. ähn.
mut. hihii.
Agnelli & Nelson - Hudson Street albumi hallussani. Tätä ei ole kuullut muutamaan vuoteen missään. tänään se tuli mieleeni ja nyt on koneella. Kappale Everyday soi parhaillaan. Ja tähän liittyy muistoja. Kerrassaan ihania sellaisia. Tiedättekö se tunteen kun muistelee jotain ihanaa asiaa elämässään, kun ei voi muuta kuin hymyillä onnesta ja meinaa silmät kostua. uskomaton fiilis. Ihana sellainen. *sydän*
Niin ja tietenkin syy miksi tämä kappale kuullostaa niin ihanalta on se että tätä kappaletta kuunteli autossa takaoenkillä ensirakkauden parissa. Ai tuota nuoruutta. 
Miten niin ihanaa. Kappale uudestaan soimaan ja kylmät väreet vetää pitkin kehoa. Sairasta mutta todellista. 
[muokattu 4.12.2003 19:21]
Veloista pääsee maksamalla, synnistä katumalla, mutta häijystä akasta ei perkele millään!
[q]Blues:
Oi niitä aikoja...*hymy*
[/q]
Oltiin muutoin tuolloin petrin autolla liikenteessä ja sinäkin olit mukana. se oli se viikonloppu kun oli bileet meillä.
Uusi hymyn aihe. Nätti hymy kaupan tätiltä (tai ei se täti ollut vaan joku nuori nainen
) ja ihanaa iltapalaa (ja vieläpä terveellistä).
Ja tässä taas pieni osa elämääni teille.
1) Kylmä päivä ja aurinko paistaa.
2) Lohta jne. ruokana.
3) Teetä kaapissa.
4) Sauna illalla.
5) Puhtaat lakanat.
Yritä tässä sitten synkistellä :)
pääsee dokaa
Väsyttää mut kyllä ne kofeiinipillerit kohta kiksit antaa.
Jee jee olo alkaa olla vähitellen jopa kelvollinen, ehkäpä tämä selviytyy sittenkin vielä Säteisiinki*pahis*
näin ehkä ihaninta unta :)) 
ja tänään pitäs tulla tili.
Pääsee salille. Tänään rääkätään itteään ja kunnolla.