päivän :)

Back to häröily O

[q]äm:
Kyllähän tästä illasta näyttää sittenkin tulevan hauska!
Enää 3 tuntia alotteluun!
[/q]

/

Ei mitn verenluovutusta. Veren imijöitä on muutenkin tarpeeksi tässä maailmassa. Esim. verottaja, hyttyset, paarmat, KELA .... No tossa ainakin alkua.

tänään softcore ja lupa hörhöillä

[q]eeva:
alien
[/q]

mitäs ihmettä? Kyllä mäkin tykkäsin ALIEN -leffasta

Enää 4X6 tuntia töitä..*iloinen*
Ja syksystäkin näyttää tulevan aika leppoisa kun en mahdu mihinkään kursseille..*hymy*
Nopeat syövät hitaat ja hitaat nauttii olostaan..*heiii*

tänään on perjanta!!! \*possu*/

Me käytiin tänään uimassa! Ja onnistuttiin melkein suunnistamaan oikeaan paikkaan*vink* Siis paikka löytyi mut hieman hmm..kiertoteitse..*justjoo*Mut eipähän tarvi urheilla huomenna.. Seuraavalla kerralla mennään bussilla..*joo**nauru*Ja uidaan ehkä vähän pidempi matka..*joo*

Hyvä putki: Rantojen Kunkku --> Mailman Hauskimmat ---> Bel Airin Prinssi

heh, ei ollut sen rankempi kuin edellisetkään. satun vain olemaan tyytyväinen niinkin ihmeellisestä asiasta kuin elämästä

rauhaa ja iloa

[q]alien:
joku kalvo oli mennyt ”ryttyyn” mutta ne yleensä palautuvat ennalleen... Ja mitä on tässä nyt poskiontelossa murtumia silmän pohjaluuhun asti... Ei onneks mitään suurempia...
[/q]

MITÄ SÄ OOT RIEHUNU No huh huh huh.

hmm

Minusta tuli tänään osakas*iloinen*

[q]alien:
koko viikko saikkua ja sen jälkeen alkaa kesäloma! /
[/q]

Gongratulations mate :) mutta toivottavasti toi saikun syy ei oo ikävä esim. jalka irti poikki tai jotain vastaavaa :D

Enää 7 vuoroa eli 30 tuntia *dissaa*-kesätöitä jäljellä!*hymy* Kyl tuntu niiiiiiin hyvältä ottaa loparit..*hymy**hymy**hymy**hymy**hymy*

ihanaa, IHANAA... mä tunnen niin iloiseks, energiseks ja maailman valloittaneeks et vetäkää joku mut pois täältä pilvien korkeudelta liitoilemasta takaisin arkeen

[q]unik:
Huomenna pääsee Jurrilandiaan. Ostan rannekkeen ja käyn kaikissa laitteissa monta kertaa ja olen Kääliö.
[/q]

HEHHEII!! MÄKIN TUUN!! *plur**plur**plur*

...kai

Kohtuu kova treeni teki todella hyvää ja illalla pääsee bílettämään. Lisäksi yksi loistava kappale sai minut kylmille väreille ja hymyilemään onnesta sekä muistelemaan menneitä. Kappale oli Energy 52 - Cafe Del Mar

[q]kuu:
Tuntuu onnelliselta, kun on saanut asiat selvitettyä kaikkien kanssa
Sitten vielä pääsen muuttamaan jo ehkä heti ensi kuussa kahden ihanan ja rakkaan ystävän kanssa *sydän*
[/q]

hienoa! olen iloinen puolestasi Kuu...

[q]äm:
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/t/e/techno4ever/1061750139975.jpeg

Mun Wagner on alienilla hoidossa ja hyvin näyttää viihtyvän... *nauru**iloinen**nauru*
[/q]

wagner lähtee mun kaa huomenna viikoksi Kreikkaan tsiigailee eksoottisia naisia *possu*/

Saa nähdä, tullaanko takaisin ennen ens kesää...

[muokattu 25.8.2003 09:24]

Kävin eilen ottamassa kielilävistyksen..*hymy*
Nyt saa ihan luvallisesti sössöttää pari päivää..*hymy*
Ja kohta on viikonloppu ja bileet..*hymy*
Oma kultakin tulee taas lomille..*hymy*

*piis**plur**piis*

[muokattu 26.8.2003 14:15]

Firma kustantaa *super*nopean ADSL:n himaan. Eipä tarvitse maksaa enää viittäkybää kuussa tai maassa imuttelusta.

O