päivän :)

Back to häröily O

Wrong Noodle Bar

Tilattiin kuljetettuna 10 annosta Herttoniemeen. Nams!
Oli hyvää, soittivat summeria 3 minuuttia ennen sovittua toimitusaikaa (o'ou *plur*) ja ruoka oli lämmintä. Voin suositella lämpimästi.

Vähänkö repesin puhelimessa kun ystävä kertoi sytyttävänsä juuri röökiä leivänpaahtimesta!

[q]noena, 29.9.2009 16:07:
Parvi lähti kämpästä, joten on ihanasti enemmän tilaa ja kohta tatuoijalle ^___^ edes toi vesisade ei voi pilata mun päivää =)=)
[/q]

Whatwhatwhaaat?

Missäs sulla nyt on sänky? Minkälainen tatuointi? Oonpas mä pihalla!

edit: Haa no muistin ainakin tatutoinnin, doh! *toktok* Mut vaikee hahmottaa että missä sun sänky mahtaa nyt olla...

siis the birthday massacre suomeen esiintymään...
aaaaawh

sinne sinne! mau!

Mun kudonnan tilkut tuo kuulemma mieleen Adidaksen =D Liikaa spinningiä ja bodypumppia, kenties?

Krapulaton viikonloppu. Tulevat krapulattomat viikonloput, ainakin maaliskuun alkuun asti. Ihanaa! :)

Tulipas mulla just sikailijaa ikävä. Ja se on hyvä merkki se, koska viihdyn useimmiten tosi hyvin omissa oloissani. On se kummaa.

Kivvaa myäs ko tän viikon lopulla pääsee keikkaileens ja sit kans seinäkiipeileens!

Saunapäivä!

[q]KooKie, 7.3.2008 20:39:
Mulle on jaettu kaivinkauhalla. *sydän*
[/q]

Ouch, that must hurt.

Oon nii hauska et hävettää. :DD

Eimut ihanaa ku ihmiset on onnellisia, edes jotkut! Itse koen kans olevani, vaiks tällä hetkellä oonkin aika voimaton, mut eiköhän tää tästä kun löydän uuden työn jossain välissä. Muutoinhan asiat onkin sitten mitä parhaimmin päin.

Mukava kävelylenkki lammelle.

[color=darkgrey]Mikkelin valkonen roskasakki - Savottana![/color]

http://www.mikseri.net/player/player.php?newsession=1&type=1&parameter=227485

*nauru**aplodit*

Jo toinen yrtti itää

päivän horoskooppi:

Kalat 20.2. - 20.3.: Kuljet ihanaa polkua,
olet tehnyt ilmeisen oikeita valintoja.
Oikein pitää kadehtia kaloja, miten asiat
voikaan olla niin onnellisen ihania. Nauti ihan tosissasi.

just tolta tuntuu!

Sain hetki sitten mahtavan onnistumisen ja ymmärtämisen elämyksen liittyen mun opiskeluun. Käsite, jonka opin viime viikolla luennolla yhdistyi omiin havaintoihin ja sai merkityksen. Hullun siistiä huomata että on oppinut jotain! :)

Odotan mielenkiinnolla huomista luentoa.

Ihanan keväistä! Makoilin tänään pihalla kissan kanssa auringonpaisteessa *sydän*

[q]Sunshine^82, 27.3.2009 13:59:

[/q]

Niinpä!

Vuoden se päivä, jolloin voin kuvitella olevani halutuin, himotuin ja se, jonka kanssa kaikki starbat tahtoo lähteä illan päätteeksi koti.*justjoo*

[q]peikkolapsi, :
mau!
[/q]

[q]JasoX, 27.3.2009 13:00:
Säteet lähenee =)
[/q]
jep, sitä on odotettu

O