päivän :)

Back to häröily O

Kesäkuussa pönttöpoliisi otti kuvan eräänä la-su-yönä kun väsyneenä ajelin kotipuoleen savoon kun en tajunnu nopeusrajoituksen tippumista ja kotiin tuli lappu jo keskiviikkona. Viime viikonloppuna sama juttu mutta lappua ei näy eikä kuulu että toivottavasti se kuva ei sitten onnistunut ..ei siinä mitään muuten mutta kun on ammattiautoilijalla kortti katkolla..

Yhdeksän päivää vapaata!

[q]aapee, 7.10.2006 17:18:
Juu-u, kyllä niillä asioilla taitaa vaan on tapana järjestyä..
[/q]

Jippii, ei se kortti sitten lähdekkään vaikkakin on se kyllä kiva tietää että minulla on työpaikka jossa esimiehet joustaa, joiden kanssa pystyy sopimaan asioista poikkeavissa tilanteissa.

saa nukkua koko päivän... ...tai siis jonnekkin viiteen... ...ja illalla/yöllä lyhyempi työvuoro...

Samalla (eilis)päivän todellinen o_O
Sain eilisaamuna viestin 6.30, jossa kysyttiin voisinko tulla töihin. Oon tehnyt samaa työtä samassa paikassa jokunen vuosi sitten, mutta muutamasta seikasta johtuen ounastelin päivästä tulevan ihan yhtä helvettiä. Nooo, soitin ja sanoin, että katastrofi tiedossa, mutta meitsi tulee.
Eräs ihminen, joka paikassa työskentelee, on... hmm... noh... voimakkaan auktoriteetin omaava, asiat varsin suoraan sanova naishenkilö, ei ihan niin naminamipusipusi-asenteella varustettu persoona ja mun mielestä aika pelottava.
Ihmeiden aika ei kuitenkaan ole ohi.
Ensin se taisi aamulla huudahtaa jotakuinkin että: "Ihanaa, kun sä tulit!" Myöhemmin se tuli halaamaan mua ja kutsui pelastavaksi enkeliksi. Pisteeksi iin päälle se kävi kaupassa ja toi mulle 2 Geisha-patukkaa ja tokaisi, että: "Tässä sulle vähän energiaa!"

muijan kanssa la famigliassa syömässä ah<3

Tapahtui jotain eilen mitä ei oo tapahtunu pitkään aikaan, kehuttiin mun persettä..
Vituttaa ku on niin tiukka äässi.

Polvi ei oo murtunut, vain pahasti venähtänyt. Huh.
Saikkua loppuviikko.

Näin pitkästä aikaa vanhan tutun
Löysin uudet farkut.. Ja JOPA ihan uuden tuoksunkin, näin kuuden vuoden jälkeen Aiva ihana tuoksu musta lähtee nyt koko ajan

So in love *pihkassa**pihkassa**pihkassa*

Jeeeee loppuhan tääkin duunipäivä ja viikko vihdoin!!

Enää _viis_ duunipäivää jäljellä!! Vittu viis!!! AWESOME!!

Kolmen viikon päästä mä oon jo 10000 kilometrin päässä, fuck yeah!! *sydän*

Quit the ratrace!!

Tasan 2 viikkoa, niin pakataan kamppeita autoon ja suunnataan kohti lentokenttää. Aurinko, lämpö, allasbaari, here we come

Toi ihana aurinko, kevät ja muutenkin kaikki rules!!!!1

Aurinko, saapuva kevät ja mun ihana mies! *sydän*

Lampaankääpä, karvarousku, punikkitatti, suppilovahvero ja vielä kaiken kruunuksi ihana kanttarelliesiintymä.

Orkideaaa...Orkideaaa...Orkideaaa...*super**nuotti**sydän*

*tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel**tanssittel*

Töitä illalle ja loisto weekend takana!

Äiti sääti koneen kanssa ja mä sain hyvät naurut siitä. :'D

Golfcoat.fi -sivustolta bongattua..

Hyvin nukuttu yö takana. Tänään si viel tuplaliksalla kivaa meininkiä :)

O